AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Fikk Idag vite av en nabo at en i gata nylig døde. En mann i 60-årene fikk hjerteinfarkt mens han kjørte bil og krasjet. Har aldri pratet med han, men vi har alltid hilset. Jeg antok at det skjedde natt til mandag fordi jeg så han på søndag. Det vet jeg fordi jeg og min datter (baby) var alene hjemme og jeg gikk en tur da hun strevde med å sovne. Går sjeldent den runden. Han gikk da bak meg med hunden sin. Jeg reagerte på at han gikk så sakte og ikke gikk forbi meg da jeg stoppet opp mange ganger for å ordne Div ting. Han gikk en snarvei opp, jeg gikk rundt med vogna. Når vi kom i gata var han ved inngangspartiet sitt. Jeg Google isted for å finne artikkelen om hva som skjedde og fikk ikke datoen til å stemme. Så sjekket jeg Jølstad, og han døde to dager før den dagen jeg så ham😨 for meg er dette helt uforklarlig. Anonymkode: 97d93...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Det var ikke han du så, han var jo død. Anonymkode: e2a1a...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk Idag vite av en nabo at en i gata nylig døde. En mann i 60-årene fikk hjerteinfarkt mens han kjørte bil og krasjet. Har aldri pratet med han, men vi har alltid hilset. Jeg antok at det skjedde natt til mandag fordi jeg så han på søndag. Det vet jeg fordi jeg og min datter (baby) var alene hjemme og jeg gikk en tur da hun strevde med å sovne. Går sjeldent den runden. Han gikk da bak meg med hunden sin. Jeg reagerte på at han gikk så sakte og ikke gikk forbi meg da jeg stoppet opp mange ganger for å ordne Div ting. Han gikk en snarvei opp, jeg gikk rundt med vogna. Når vi kom i gata var han ved inngangspartiet sitt. Jeg Google isted for å finne artikkelen om hva som skjedde og fikk ikke datoen til å stemme. Så sjekket jeg Jølstad, og han døde to dager før den dagen jeg så ham😨 for meg er dette helt uforklarlig. Anonymkode: 97d93...f3c ❤️ Kanskje det var en annen person du så? Anonymkode: 938aa...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå