Gå til innhold

Uforklarlig hendelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk Idag vite av en nabo at en i gata nylig døde. En mann i 60-årene fikk hjerteinfarkt mens han kjørte bil og krasjet. Har aldri pratet med han, men vi har alltid hilset. Jeg antok at det skjedde natt til mandag fordi jeg så han på søndag. Det vet jeg fordi jeg og min datter (baby) var alene hjemme og jeg gikk en tur da hun strevde med å sovne. Går sjeldent den runden. Han gikk da bak meg med hunden sin. Jeg reagerte på at han gikk så sakte og ikke gikk forbi meg da jeg stoppet opp mange ganger for å ordne Div ting. Han gikk en snarvei opp, jeg gikk rundt med vogna. Når vi kom i gata var han ved inngangspartiet sitt.

Jeg Google isted for å finne artikkelen om hva som skjedde og fikk ikke datoen til å stemme. Så sjekket jeg Jølstad, og han døde to dager før den dagen jeg så ham😨 for meg er dette helt uforklarlig.

noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 13f59...8b5

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så du ham tydelig da, altså ansiktet? I og med at han gikk bak deg.

Anonymkode: 34d42...76f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så du ham tydelig da, altså ansiktet? I og med at han gikk bak deg.

Anonymkode: 34d42...76f

Ja, snudde meg flere ganger. Gikk også forbi han når han var ved huset sitt på vei hjem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 21.06):

Fikk Idag vite av en nabo at en i gata nylig døde. En mann i 60-årene fikk hjerteinfarkt mens han kjørte bil og krasjet. Har aldri pratet med han, men vi har alltid hilset. Jeg antok at det skjedde natt til mandag fordi jeg så han på søndag. Det vet jeg fordi jeg og min datter (baby) var alene hjemme og jeg gikk en tur da hun strevde med å sovne. Går sjeldent den runden. Han gikk da bak meg med hunden sin. Jeg reagerte på at han gikk så sakte og ikke gikk forbi meg da jeg stoppet opp mange ganger for å ordne Div ting. Han gikk en snarvei opp, jeg gikk rundt med vogna. Når vi kom i gata var han ved inngangspartiet sitt.

Jeg Google isted for å finne artikkelen om hva som skjedde og fikk ikke datoen til å stemme. Så sjekket jeg Jølstad, og han døde to dager før den dagen jeg så ham😨 for meg er dette helt uforklarlig.

Er hunden hans også død i så fall? 

Hvis ikke så regner jeg med at hunden ikke gikk alene. (Måtte jo ha gjort det hvis det var et spøkelse som gikk tur med den).

Kanskje det var broren hans, eller at han har en tvillingbror.

Anonymkode: 6a4c1...3ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Visste lite om familien til min ste bestefar. Hadde aldri møtt dem. På hans begravelse, så står han i veien opp til huset. Han hadde visst en prikk lik bror. Kan hende det er tilfelle her også. 

Har igjen en tante som hadde tvilling. De bodde på hvert sitt sted 2 timer unnahverandre. Hun drar ikke på butikker her, fordi folk får sjokk, da de er eneggede prikk lik hverandre. Og ikke alle vet at tanten som døde hadde en lik tvilling 

Anonymkode: c80fe...a9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sikkert en i slekt, som broren, som ligner mye på ham. og som tar vare på bikkja.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var dette i Bærum, TS?

Anonymkode: 13120...a9a

Ja, hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jeg tror jeg hvem du mener, og det samme har skjedd en annen jeg vet om. Begynte avdøde sitt navn på R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg tror jeg hvem du mener, og det samme har skjedd en annen jeg vet om. Begynte avdøde sitt navn på R?

Det stemmer.. hvor så vedkommende han og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker feil. Du var ute noen dager før du tror.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg antok at det skjedde natt til mandag fordi jeg så han på søndag.

Jeg Google isted for å finne artikkelen om hva som skjedde og fikk ikke datoen til å stemme. Så sjekket jeg Jølstad, og han døde to dager før den dagen jeg så ham

Jeg fant artikkelen selv på nettet og det står svart på hvitt at ulykken skjedde ved midnatt natt til lørdag 23.april i år. Da kan ikke han ha dødd to dager før, som da ville vært fredag 22.april...Siden ulykken skjedde så fort så tror jeg han mest sannsynlig ikke skjønte helt at han kom til å dø, så derfor "lever" han livet sitt før han døde på nytt som i en slags film siden det tydeligvis er flere her som har opplevd det samme med vedkommende. When a ghost (person or animal) or even an event is witnessed over and over again, or doing the exact same thing, this is known as a residual haunting. A residual haunting is not a ghost, but a replay of a past event.This is like a “recording” that can play many times.

En mann i 60-årene omkom etter det som trolig skyldes et illebefinnende. 

23. april 2022 08:23|Sist oppdatert 23. april 2022 11:01

Ved midnatt fikk nødetatene et anrop fra en forbipasserende ved Einåsen skole. 

Anonymkode: a2b7c...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du helt sikker på du gikk tur den dagen? Har du noen minner fra det så du kan slå det fast? Type bilde du har tatt som viser dato, telefonsamtale du har hatt imens e.l? Er fort gjort å bomme på et par dager.

Og hvis naboen hadde hund, men var død, så kan annen i slekten hans (som gjerne lignet) gått tur med den? Hvis du allerede kjente igjen hunden og en som lignet litt på naboen gikk med den kan sikkert øynene bli lurt til at man har sett hunden med naboen. Selv om det er en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...