Gå til innhold

Pris skyvedørsgarderobe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet at jeg kan Google, og det har jeg også gjort. Problemet er jo bare at jeg ikke finner priser noen sted, er alltid "ta kontakt for priser". 

Jeg har planer om å kjøpe skyvedørsgarderobe, 250 lengde og 240 høyde. 

Jeg planlegger å bruke feriepenger og skulle gjerne visst ca pris på dette. Er det noen som nylig har kjøpt skyvedørsgarderobe som husker pris og kan si noe om det? 

Anonymkode: ff7a3...5d8

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket ut noe for en måneds tid siden. De vi så på lå mellom 15 og 20 tusen. Var 310 lengde og 250 høyde. 
Men prisene varierer ekstremt utifra hvor mange dører, hvor høyt, hva slags materiale, om man skal ha med innmat osv

Anonymkode: d1a5a...25f

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om svaret mitt er relevant, men om du ønsker en rimeligere løsning kan du bruke komponenter fra ikea og sette sammen. Har selv «innebygd» skap fra ikea, og det er bare å sette opp noen lister feks. Eller bygge en ramme til skinner til dørene som hører til skyvedørsgarderoben deres. Har satt sammen 6 skyvedører i en stor kjellerstue og det funker bra.

Kan søke på ikea hackers og build in wardrobe feks.

Anonymkode: 885b5...658

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra 5-6 000 om du bruker IKEA, og tilpasser selv, med rimelige løsninger.

Til 40 000 om du skal ha skreddersydde løsninger med dyr innmat fra Langlo. 

Anonymkode: a7ea0...cf1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 240 høyde og 190 bredde, og ordnet skyvedørsgarderobe i entre for to år siden. Dører fra Garderobemannen og resten fra IKEA, kom på rundt 4500,-

Anonymkode: 7118e...3cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fra 5-6 000 om du bruker IKEA, og tilpasser selv, med rimelige løsninger.

Til 40 000 om du skal ha skreddersydde løsninger med dyr innmat fra Langlo. 

Blir det ikke en dyr frakt fra Ikea ?

AnonymBruker
Skrevet
sommermor skrev (27 minutter siden):

Blir det ikke en dyr frakt fra Ikea ?

Om det bare er en enkel skyvedørsgarderobe får du enkelt dørene på taket, og resten inn i bilen. 

Eventuelt IKEAS leiebil, 340 kr/timen. Kombinerer det med å hente andre, større ting. Og mulig en tur innom BIR returstasjon på returen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det bare er en enkel skyvedørsgarderobe får du enkelt dørene på taket, og resten inn i bilen. 

Eventuelt IKEAS leiebil, 340 kr/timen. Kombinerer det med å hente andre, større ting. Og mulig en tur innom BIR returstasjon på returen. 

Uaktuelt altså for en som ikke har bil. Og har flere timer i buss før vi er på Ikea.

Anonymkode: a639f...98a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte litt over 60.000 for en Langlo-garderobe. Ca 310 bred, med mye innredning. Dette er inkl montering.

Anonymkode: 2824c...ac5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uaktuelt altså for en som ikke har bil. Og har flere timer i buss før vi er på Ikea.

Anonymkode: a639f...98a

Så man må være tankeleser for å gi råd her inne?

Takk, heter det ;)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...