AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Har sterke el-smerter, noe jeg vanligvis ikke pleier å ha. Kan dette være et godt tegn? Har du blitt gravid syklusen du hadde el-smerter? Anonymkode: b415e...7d5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Eggløsning smerter har ingenting med graviditet å gjøre. Anonymkode: 83c6b...2df 1
Hirka89 Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Jeg har alltid el-smerter, så det har neppe noe å si for om man blir gravid eller ikke. Men det at du har el-smerter gjør det jo lettere å vite sånn ca hvilke dager eggløsning eventuelt kan være, og at du dermed kan treffe riktig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Hadde ingen betydning for meg. Tenkte de samme tankene som deg, at NÅ, NÅ går det. Hadde så sterke smerter at jeg lå på sofaen hele dagen og nesten ikke orket å gå (heldigvis en søndag). Ble allikevel ikke gravid den syklusen. Anonymkode: cace5...d1e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde ingen betydning for meg. Tenkte de samme tankene som deg, at NÅ, NÅ går det. Hadde så sterke smerter at jeg lå på sofaen hele dagen og nesten ikke orket å gå (heldigvis en søndag). Ble allikevel ikke gravid den syklusen. Anonymkode: cace5...d1e Så kjipt 😔 man prøver liksom å lete etter alle tegn. Har du vært prøver lenge? Anonymkode: b415e...7d5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kjipt 😔 man prøver liksom å lete etter alle tegn. Har du vært prøver lenge? Anonymkode: b415e...7d5 Blir to år nå i juni😪 duda? Anonymkode: cace5...d1e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blir to år nå i juni😪 duda? Anonymkode: cace5...d1e 1,5 år.. Ivf til høsten om det ikke går før 😔 Håper det klaffer for dere snart! 😊 Anonymkode: b415e...7d5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Ila prøveperiodene her, så hadde jeg alle mulige tegn på graviditet. Vanlige pms plager for min del tydeligvis, for den mnd jeg faktisk ble gravid hadde jeg ingen symptomer i det heletatt før uke 6.. først da kom ømme pupper og menssmerter. Vanlig for meg mellom el og mens er ømme brystvorter første dagene og masse murringer/spotting og ”plager” frem til ikm. Har to barn og begge gangene uteble alle symptom.. Anonymkode: ef675...a3d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Så kjipt 😔 man prøver liksom å lete etter alle tegn. Har du vært prøver lenge? Anonymkode: b415e...7d5 Tror ikke det er så bra å bli så opphengt i prøvingen. Du må jo skuffe deg selv hele tiden om du tenker at alt kan bety graviditet? 😕 Skjønner at det ikke er så lett, men.. Anonymkode: 7068e...de1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke det er så bra å bli så opphengt i prøvingen. Du må jo skuffe deg selv hele tiden om du tenker at alt kan bety graviditet? 😕 Skjønner at det ikke er så lett, men.. Anonymkode: 7068e...de1 Lettere sagt enn gjort når man er langtidsprøver. Ja, man blir selvsagt skuffa når det ikke går. Når alt man vil er å bli foreldre og det ikke går imens alle rundt deg blir gravide på første forsøk så kan det dessverre bli litt altoppslukende. Tror mange fler enn meg føler det sånn.. Man griper fast i håpet det små tegnene gir. Anonymkode: b415e...7d5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1,5 år.. Ivf til høsten om det ikke går før 😔 Håper det klaffer for dere snart! 😊 Anonymkode: b415e...7d5 Tusen takk for det! Håper det klaffer for dere også 🌸 Vi er også henvist IVF, men vet ikke når det blir enda. Lykke til 🥰 Anonymkode: cace5...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå