AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Inspirert av en annen tråd,er det lov å besøke noen på hotellrommet sitt på kveldstid? Altså ikke overnatte og spise frokost. Kun vanlig besøk? Anonymkode: 603b1...083
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Antar det, de betaler jo en pris for å leie hotellrommet. Kan på en måte sammenlignes med husleie Anonymkode: daa7c...bce 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Både og. På hotellet jeg jobber ved så tillater vi ikke gjester etter 23. Dvs vi kaster ikke ut noen som er rolig på et rom, om vi vet de er der. Er det full fest så er det ut med en gang av hensyn til andre gjester. Vi sier nei hvis noen skal inn på et rom etter 23 i utgangspunktet, men vi ser jo an situasjonen. Dette handler i stor grad om brannsikkerhet. Vi må vite hvor mange som ligger å sover på et rom. Anonymkode: 9bb36...30a
skruf Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Har aldri vørt et problem når vi leier oss inn på hotell i byen eldstejenta studerer i; hun bruker å være mye sammen med meg/oss (av og til drar både jeg, mannen og lillesøster, av og til bare meg) på hotellrommet når vi er der. Dog, sjelden hun er der etter kl 23 da. Har ikke brukt å spørre i resepsjonen om det er greit heller, hun bare er med, eller så møtet jeg henne i resepsjonen og hun blir med opp (pga man må bruke nøkkelkortet i heisen for å få den til å gå opp på enkelte hotell) Eneste gangene vi har spurt er de gangene hun kommer tidlig for å spise hotellfrokost med oss, da har vi av og til måtte betale ekstra for frokost til henne. Men som oftest er de greie og sier det går greit (er stamkunder på et av de beste hotellene) (hun bor i kollektiv mec 4 andre og rommet hennes er ganske lite, derfor henger vi heller på hotellet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå