AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg har en venn som stadig kommer til meg med problemene sine og jeg gjør mitt beste for å lytte og trøste, tar også telefoner sent på natten, men hver gang jeg trenger å prate virker hen uinteressert og har sagt jeg blåser opp ting opp av intet, og snakker mye om ting som ikke trenger å prates om. Er jeg bare vanskelig å ha som venn eller er dette et vennskap som ikke bør være? Anonymkode: 56af9...683
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Dette er ingen god venn, nei. Dropp dem med en gang og ikke se deg tilbake. Anonymkode: bb2a3...2b0
mrrte Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Trekk deg mer unna; vennskap handler om å gi og ta og ikke at noen bare kan bruke deg som de ønsker til sitt formål uten å møte deg og dine behov. Hvis hun begynner å lure på hvorfor du har trekt deg mer unna henne så sier du det som det er, bryr hun seg om deg da som en venninne vil hun klare å se seg selv bedre og forstå deg, og prøve å være en venn for deg også - men det tror jeg ikke er tilfelle her, dessverre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå