Gå til innhold

Matbelønning i barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser dere på det? Nevøen min fortalte at de fikk kake i barnehagen fordi gruppen hadde vært stille under 10 samlingsstunder eller noe sånt. Er det vanlig praksis?

Anonymkode: 89e01...5c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig.

Anonymkode: b3736...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Om man har en veldig urolig gruppe så kan det belønnes ja, ser ikke noe galt  i det. Å så bør du kanskje sjekke om det stemmer, ikke sikkert det er helt sånn som nevøen din sier.

Anonymkode: 767e4...417

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke vanlig. Merkelig praksis. 

Anonymkode: d22f6...d5a

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg er enkel, men jeg tenker det virker veldig koselig at de gjør slik en gang i blant. Særlig hvis det har vært en utfordring. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man har en veldig urolig gruppe så kan det belønnes ja, ser ikke noe galt  i det. Å så bør du kanskje sjekke om det stemmer, ikke sikkert det er helt sånn som nevøen din sier.

Anonymkode: 767e4...417

Det kan hende han skrønte. Men moren var der og rettet ikke på han, så tenker at det kan sikkert stemme. Sikkert en urolig gruppe ja😆 Han er 4 og full fart.

Anonymkode: 89e01...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje ikke helt 100% pedagogisk og etter «reglene» for barneoppdragelse nå til dag, men jeg synes det hørtes koselig ut og tviler på at de får spiseforstyrrelse som følge av dette.

Anonymkode: a9f83...f0c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...