Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halla! 
nå har det seg sånn at jeg begynner å bli veødig frustrert her, hver eneste gang J er syk så begynner samboern min å klage på at J ikke gir henne nok og at hun ikke har d bra i forholdet, gir meg dårlig samvittighet for at J er sengeliggende.

nå de siste dagene så har jeg voldsom omgangsyke og greier ikke stå oppreist uten å bli svimmel eller spy. Så idag tidlig sa hun til meg at hun vurderer å reise til hjembyen en stund for å tenke, fordi hub ikke føler dette er ett forhold og at hun ikke får oppmerksomhet. Hjembyen er full av ting som ikke er så gøy for meg å sitte å tenke på, siden hub er så jte etter oppmerksomhet. Når jeg er frisk og rask (prøver når jeg er syk) så behandler jeg henne så bra som J overhodet kan fordi jeg elsker henne. Når hun er syk ordner jeg alt for henne, viser omsorg fordi J synes synd på henne. Men begynner å bli litt mye nå… er livredd for å bli syk, for da vet jeg akk hva som kommer… og når J jobber kveldsuke pga turnus klager hun på at J ikke går tur med hunden og ikke gir nok oppmerksomhet. 
mer d noe J kan gjøre for å snakke med henne om dette? For J vet om jeg sier ifra blir d full krangel og det orker jeg ikkd

Anonymkode: 662df...16c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres umoden ut. 

Anonymkode: 03ed7...b11

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun glemmer hvordan du behandler henne når hun er syk. Ville minnet henne på det, og sagt klart ifra at oppførselen hennes er ikke ok. Du skal ikke gå rundt og være redd for å bli syk, da er det bedre å være alene altså.

Anonymkode: 1622d...d28

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare skift lås mens hun er borte og søker trøst hos moren. 
Du trenger fred og ro for å bli frisk 

Anonymkode: a9257...22f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tingen er at J har tatt d opp før, men hun blir så forbanna, noen som har hatt d på samme måte?

Gjest Muffin man
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så idag tidlig sa hun til meg at hun vurderer å reise til hjembyen en stund for å tenke, fordi hub ikke føler dette er ett forhold og at hun ikke får oppmerksomhet.

Om dette utsagnet kun dreier seg om manglende oppmerksomhet pga. at du er syk så er det du som burde gå. Du kommer til å miste all selvrespekt på sikt om du godtar slikt. Å sette press på partneren sin på denne måten er ekstremt kynisk om det du forteller stemmer.. Høres ut som et maktspill.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tingen er at J har tatt d opp før, men hun blir så forbanna, noen som har hatt d på samme måte?

Høres kontrollerende ut..

Lykke til ;) 

Endret av Muffin man
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da vet du jo hvordan står er. Hun syns det er viktigere å bli behandlet som en prinsesse enn at du skal ha det komfortabelt når du er syk. Hva om du blir langtidssyk en gang? 

Syns du det er ok? Du godtar det ved å bli med henne. 

Anonymkode: 1622d...d28

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

D e så jæv kjed å lese j og d

Anonymkode: ea007...817

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Oisann... ikke få barn med henne! 

Anonymkode: 6d81c...096

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er kun opptatt av seg selv, ikke noe å beholde.

Anonymkode: ff8c5...326

• Nyttig 2
Skrevet

Ærlig talt, nå må du slutte..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dump henne, først som sist!       

høres ut som hun bare er tretten år gammel, eller mentalt tilbakestående. 

Anonymkode: 3788c...624

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er hun omsorgsfull og empatisk tilbake?  Eller er det hennes interesser og behov som kommer først ellers også?   Er det andre ting hun blir sint for,som egentlig er urimelig? 

Var jeg deg, hadde jeg ikke klart å leve med henne, som setter seg først uansett. Hun manipulerer for å få det slik hun vil ha det. Ikke gå på akkord med deg selv lengre. Si i fra og bli forbanna tilbake, ikke aksepter, avslutt forholdet om det ikke hjelper å si i fra. 

Anonymkode: 23e6f...760

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha det sånn? La henne dra

Anonymkode: de75f...734

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun høres ikke særlig snill ut. Det normale ville vært å la deg være i fred så du lettere ble frisk, eller høre om hun kunne gjøre noe fint for deg (lage mat, kjøpe medisiner, sette på rolig musikk etc). Ikke å ha fokus på seg selv når du faktisk er syk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du syk veldig ofte? Og er det like alvorlig hver gang?
Gjør du din del av husarbeidet og er en god partner til vanlig? 

Anonymkode: 67590...266

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør det det så mye at denne J. har problemer hjemme? Pass dine egne saker.

Anonymkode: d0fca...3a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ille bra ut til å være troll. 

Anonymkode: 16b8e...e6b

• Liker 1
Skrevet

Her tror jeg faktisk at jeg hadde satt hardt mot hardt og svart henne med at det er fint om hun tar seg en tur til hjemstedet sitt, for da får begge tid til å tenke.

Noen mennesker som driver slik som henne og truer med å gå med jevne mellomrom gjør dette fordi de har makten. Hvis hun forstår at du også kan finne på å gå så kanskje hun åpner øynene litt. En slik oppførsel i lengden hadde jeg ikke orka.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde ikke behandlet deg sånn hvis hun var glad i deg. 

Anonymkode: eebac...c5d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...