AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Er på jakt etter en farge som er så lik naturlig leppefarge som mulig. Den må være matt og sitte godt. Har sikkert 50 forskjellige farger hjemme, men ingen er tilnærmet lik leppefarge. For ordens skyld: jeg er hvit i huden med rød/ rosa lepper. Noen gode tips? Anonymkode: ba9f6...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Du må gå i et parfymeri og swatche. Da ser du hvordan lebestiften tar seg ut på hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 Jeg sverger til L’Oreal Color riche i fargen 278 Velvet rose. Jeg bruker den sammen med litt leppepomade, ser ut som min naturlige leppefarge 😊 Anonymkode: a992c...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 kanskje et dumt sørsmål, men hvorfor bruke leppestift om den har samme farge som din naturlige leppefarge...? Kan du da ikke bare rett og slett gå uten? Jeg har veldig fargeløse lepper, og hele poenget for meg med leppestift er å få litt mer farge på leppene. Gjerne diskret farge, men da i "normal" leppefarge, som i andre folk sin normale farge, ikke min gå-i-ett-med-huden-leppefarge. Anonymkode: ad7b7...d0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå