AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Er det andre som har vært i the law of assumptions "samfunnet/fellesskapet" på Youtube og tik tok ? Hva mener dere om det coachene der lærer bort, mange av de har konkrete ting de har manifestert? Jeg trenger ikke alle som har "limiting beliefs" osv. De sier at du kan få hvem du vil, oppnå alt du ønsker og være den du vil i karriere/jobb etc. Jeg har drevet med ulike manifesteringsteknikker for å manifestere tilbake en person og andre ting i månedsvis. Har sett få små bevegelser men ikke oppnådd ønskete resultat. Om du klager på disse folka sine sider så blir du hudlfettet av enten coachene eller folk som kommenterer der. Du skal "live in the end" som du allerede har det du vil manifestere inn i livet ditt. Du skal "live in your mind" som de kaller det og som blir kalt 4D og ikke i 3D som er realiteten vi lever i til daglig, at 3D bare er et hologram av hva vi ser i realiteten. Vanskelig å forklare helt. De sier "work on your self concept" om du ikke får ønskede resultat. Folk vil reflektere ditt nye self concept om det ikke er bra. Og ja, jeg har sett gamle venner og andre behandle en annerledes etter man jobbet med dette. Så noe ligger i det. Men jeg får ikke kontakt med en person jeg mistet kontakten med og som jeg har prøvd i flere måneder. Det sies at folk ikke har "fri vilje" i din virkelighet. De reflekterer dine tanker osv, og de sier at det er ikke noe som heter "not meant to be". Det er limiting beliefs etc. Når jeg har klaget og sagt jeg ikke oppnår ønsket resultat etter lang tid, ber alle meg og de andre som klager etter å ha lagt ned innsats i lang tid uten å se noe form for manifestasjon, jobb med self conceptet ditt og så lenge du snakker om "old story", ulike årsaker man har mistet kontakt med folk osv, så får man ikke det man ønsker om man ikke er delusional. For det vil "project out" når du har godt nok selvkonsept. Har hatt folk som har kjeftet meg huden full,laget videoer om at jeg ikke forstår hva de sier og at jeg gjør feil og at jeg aldri vil få resultat om jeg er negativ og eller klager. Just affirm affirm affirm så får du resultat mener de. Jeg har fått resultat før men jeg har ikke beholdt det pga usikkerhet osv. Beklager engelske ord inn i mellom men ser mest britiske og amerikanske coacher så det kommer best ut på engelsk. Bare lurer på om andre her har vært borti dette, eventuelt fått resultat etter å ha lagt ned mye innsats og eller folk ikke har fått resultat? Og en annen ting du kan ikke tvinge noen til noe de ikke vil,men disse folka mener at de bare reflketerer dine negative tanker og indre tanker og opplevelser fra oppvekst og når du jobber med dette og forandrer deg vil alle inludert folk du har mistet kontakten med,romantiske partnere etc reflektere det du har jobbet med og komme tilbake. Likevel er det mange som sliter og hvis du blir frustrert og oppgitt over å ikke se resultat så blir disse coachene dritforbanna og kaller deg for offer og at du ikke gjør ting rett eller må fortsette å gjøre affirmasjoner, "bo i hjernen din til det blir hvist deg i virkeligheten" osv. Hva tenker folk om dette? Ikke gidd å kom med it is not meant to be. For det kan faktisk ikke være det med absolutt alle du kommer i kontakt med når du også har jobbet med deg selv. Anonymkode: eb099...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Law of attraction er ofte misforstått. Det er ikke slik at man kan tenke seg til å få ting eller oppnå noe. Men en åpning for å tro at det er mulig og jobbe mot det. Da er det lettere å luke ut det som er relevant og ikke og jobbe mot et konkret mål som f.eks bedre økonomi, vektnedgang, bli kjent med andre osv osv. Anonymkode: 118aa...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Law of attraction er ofte misforstått. Det er ikke slik at man kan tenke seg til å få ting eller oppnå noe. Men en åpning for å tro at det er mulig og jobbe mot det. Da er det lettere å luke ut det som er relevant og ikke og jobbe mot et konkret mål som f.eks bedre økonomi, vektnedgang, bli kjent med andre osv osv. Anonymkode: 118aa...157 Det er law of assumptions. Ikke the law of attraction. Altså dine antagelser er det som manifesterer. Hvis du tenker/mener at satt på spissen, noen hater deg, så har de ikke annet valg enn å projectere det ut ovenfor deg. Hvis du antar at noen liker deg godt eller at en person er interessert i deg og at du kan få den du ønsker,så får du det. Er det disse folka prøver å lære andre. Og at du skal skifte "state" og der er alt du ønsker deg som du enda ikke har. Søk opp Neville Goddard. Jeg finner det vanskelig. Vi er programmerte fra oppveksten å tenke negativt og som "penger vokser ikke på trær" osv. At du skal snu disse antagelsene og da får du alt du ønsker deg. De mener du ikke har noen begrensninger hvis du bestemmer deg for å ikke ha det, om du skjønner. Feks hvis du har slitt i kjærlighetslivet ditt så mener der at du allerede har det i en "annen state", og at når du skifter til den "state of mind" så får du den personen/det forholdet du ønsker deg. Samme med større hus,bil,mer penger, reise osv. Anonymkode: eb099...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Del Skrevet 26. april 2022 🤣 Anonymkode: 27e80...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Del Skrevet 26. april 2022 Noen blir så forbannet når du ikke gjør det rett eller som de "lærer deg", og kjefter og smeller og sier du aldri kan oppnå det du ønsker etc. Hvis dere ikke har sett henne, så gå inn på "subconsciousloz" på Tik Tok. Hun flyr i filler på kommentarer fra folk som ikke har klart å få resultat av all innsatsen de har gjort. Anonymkode: eb099...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Del Skrevet 26. april 2022 Nå følger ikke jeg med på dette. Men jeg har tatt uniqe mind kurs, og tror det er mye mer seriøst, men litt i samme gate. Etter første kurs ble jeg helt frisk av sykdom, gjorde store endringer i livet mitt, til det positive, møtte en helt fantastisk mann og fikk mye bedre økonomi. Men det krevde hard jobbing, og jeg måtte jobbe en del med meg selv og. Anonymkode: e2dfd...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Del Skrevet 26. april 2022 Jeg opplevde uærlighet og usikkerhet/trust issues med en tilsynelatende veldig flott fyr. Men pga abandonment issues og kritisk oppvekst så pushet jeg denne personen bort. Jeg veit ikke om det kun var mine tanker og tidligere oppveksttraumer som gjorde det eller personen løy. Det disse coachene som driver med dette sier er at det er dine tanker, negative tanker,f.eks redsel for å bli fortlatt/redd for utroskap,at de treffer andre etc som ødelegger relasjoner og pusher folk vekk. Og at om du jobber med deg selv og innerste problem/"demoner" så kan du manifestere tilbake en bedre versjon av den du pushet vekk. Og jeg gjorde det en gang før, men varte kun litt under to mnd og så har vi mistet kontakten i 6+ mnd. Jeg har jobbet ekstremt med selvkonseptet, hørt på nattaffirmasjoner i ukesvis, som skal regulere psyken din og hjelpe deg til å stabilisere hjernen og tankene dine og få deg til å tenke annerledes og ha mer tro på deg selv, vite at du kan oppnå alt du ønsker,at ting kan forandres osv osv, og andre teknikker men så ser jeg ingen resultat. Da blir man litt oppgitt. Har sett noen resultat på andre områder. Veit at kjærlighetslivet mitt har vært en kamp og lite tilfredsstilt fordi jeg ikke har følt meg bra nok og alltid vært redd de er ute etter å finne noen bedre enn meg. Men selvkonseptet er bedre nå. Og ikke kom med negative svar om at ikke alt er mant to be. Fordi du kan få det mant to be om du omstiller deg og de/den du pushet vekk reflekterer ditt selvkonsept. Fordi folk det gjelder var veldig interessert før alt negative kom krypende og alt gikk opp i røyk. Men det er mange som sliter med å helt forstå konseptet. Anonymkode: eb099...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Del Skrevet 26. april 2022 Alle har en fri vilje. Du kan ikke manifestere hva du vil. Det må passe din sjelsoppgave og det du skal erfare i livet. Anonymkode: 2cf9d...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle har en fri vilje. Du kan ikke manifestere hva du vil. Det må passe din sjelsoppgave og det du skal erfare i livet. Anonymkode: 2cf9d...756 Helt feil. Sett deg inn i the law of assumptions. Anonymkode: eb099...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Del Skrevet 27. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Helt feil. Sett deg inn i the law of assumptions. Anonymkode: eb099...547 Nei. Anonymkode: 27e80...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå