Nljin Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Hei folkens, Er det trygg for en ung og veltrent mann 26 år gammel, mørk og godt utstyrt å bade naken ved HUK. Dette er mitt første gang... så vil høre fra dere hva som jeg må være oppmerksom på og hvordan er folka der... MVH 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Det er veldig greit. Gleder meg til å se deg der På nudisten er det alle slags mulige folk. Kvinner, menn, ungdommer og barn. Barnefamilier, eldre, tynne, tjukke etc. Det er deilig å ligge på nudisten og å bade der! Anonymkode: 7ee81...b70 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: På nudisten er det alle slags mulige mannfolk. Anonymkode: 7ee81...b70 Sånn. Rettet den for deg Anonymkode: 8260f...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Vel. Har du en stor negerkuk må du nok være forberedt på noen blikk. Er endel naturistdamer på 40+ som vanker på Huk. De er gærne etter grovt utstyrte afrikanere. Anonymkode: f6be6...683
Daria Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 (endret) Den eneste grunnen til at det skulle være utrygt for deg å bade der er at du tydeligvis ikke har skjønt konseptet med naturisme, siden du i det hele tatt finner det nødvendig å stille spørsmålet (med henvisning til størrelsen på utstyret ditt, intet mindre) og i tillegg legger det under seksualitet. Pass på å dra på en overskyet dag, husk at troll sprekker i sola. Endret 26. april 2022 av Daria 16 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vel. Har du en stor negerkuk må du nok være forberedt på noen blikk. Er endel naturistdamer på 40+ som vanker på Huk. De er gærne etter grovt utstyrte afrikanere. Anonymkode: f6be6...683 Man må vel bestå "dorulltesten" for å komme inn på Huk? Mener at de måler ved inngangen. Anonymkode: 8260f...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Man må vel bestå "dorulltesten" for å komme inn på Huk? Mener at de måler ved inngangen. Anonymkode: 8260f...f0b Jeg lå på Huk i fjor hvor jeg så en moden dame som ivrig fulgte med på en afrikaner som gående med anakondaen sin. Hun så helt vill ut i blikket. Anonymkode: f6be6...683 2
SlemUlv Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Så lenge du går på rett del av Huk, ja. Det er tekstildel også, som også heter huk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn. Rettet den for deg Anonymkode: 8260f...f0b Nei det gjorde du ikke. 2
AllahBallah Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lå på Huk i fjor hvor jeg så en moden dame som ivrig fulgte med på en afrikaner som gående med anakondaen sin. Hun så helt vill ut i blikket. Anonymkode: f6be6...683 Deilig da, blir litt sånn åpen invitasjon? Sånn «bare kom og putt’n inn»-stemning? 😀
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er veldig greit. Gleder meg til å se deg der På nudisten er det alle slags mulige folk. Kvinner, menn, ungdommer og barn. Barnefamilier, eldre, tynne, tjukke etc. Det er deilig å ligge på nudisten og å bade der! Anonymkode: 7ee81...b70 Er det seriøst barnefamilier der? 🤦♀️ Det er jo helt håpløst.. Legg merke til at denne tråden, og alle andre som handler om dette ligger på seksualforumet og det er en grunn til det! Anonymkode: 3af03...be7 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det seriøst barnefamilier der? 🤦♀️ Det er jo helt håpløst.. Legg merke til at denne tråden, og alle andre som handler om dette ligger på seksualforumet og det er en grunn til det! Anonymkode: 3af03...be7 Ja, alle trådene som er feilplassert her. Naturisme hander ikke om seksualitet, størrelsen på kølla, "tente blikk" eller annet sprøyt. Om du besøker en naturiststrand blir du raskt klar over hvor herlig lite fokus det er på annet enn at det er digg å nyte naturen naken. Og miljøet der er raske til å ordne opp med både menn og kvinner som ikke helt har skjønt tegningen. Anonymkode: 86701...d2b 9 5
Gjest lurven Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 Nljin skrev (9 timer siden): Hei folkens, Er det trygg for en ung og veltrent mann 26 år gammel, mørk og godt utstyrt å bade naken ved HUK. Dette er mitt første gang... så vil høre fra dere hva som jeg må være oppmerksom på og hvordan er folka der... MVH Nei hold deg til badekaret hjemme
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #13 Skrevet 27. april 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Ja, alle trådene som er feilplassert her. Naturisme hander ikke om seksualitet, størrelsen på kølla, "tente blikk" eller annet sprøyt. Om du besøker en naturiststrand blir du raskt klar over hvor herlig lite fokus det er på annet enn at det er digg å nyte naturen naken. Og miljøet der er raske til å ordne opp med både menn og kvinner som ikke helt har skjønt tegningen. Anonymkode: 86701...d2b Vel, de som er mest forvirret er nok dere selv. Som søker til å tro at naturisme ikke har noe seksuelt over seg. Det må om mulig være det mest idiotiske jeg har hørt så langt idag. Men jeg har bare skummet 3-4 tråder på KG til nå så noen overgår deg nok snart. Anonymkode: 2b631...f46
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #14 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, de som er mest forvirret er nok dere selv. Som søker til å tro at naturisme ikke har noe seksuelt over seg. Det må om mulig være det mest idiotiske jeg har hørt så langt idag. Men jeg har bare skummet 3-4 tråder på KG til nå så noen overgår deg nok snart. Anonymkode: 2b631...f46 Hva mener du egentlig nakenhet, på en ikke seksualisert måte, har med seksualitet å gjøre? Det er ingen som har seg på huk hvis det er det du tror? Og ja, det kan være det finnes noen kikkere. Det finnes vdesverre, alltid noen som ødelegger for andre. Men du er vel bare ute etter å provosere med innleggene dine og det er tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Anonymkode: 7ee81...b70 7
SlemUlv Skrevet 27. april 2022 #15 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, de som er mest forvirret er nok dere selv. Som søker til å tro at naturisme ikke har noe seksuelt over seg. Det må om mulig være det mest idiotiske jeg har hørt så langt idag. Men jeg har bare skummet 3-4 tråder på KG til nå så noen overgår deg nok snart. Anonymkode: 2b631...f46 Alle ser ikke på nakenhet som seksuelt. Og naturisme er bare at man liker å være naken. At mange dessverre ser på nakenhet som seksuelt, kommer man dessverre ikke unna. Det er trist at naturisme blir seksualisert, siden det altså ikke har noe med sex å gjøre. Som altså gjør at det er barn på naturiststrender. 4
Druid Skrevet 27. april 2022 #16 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det seriøst barnefamilier der? 🤦♀️ Det er jo helt håpløst.. Legg merke til at denne tråden, og alle andre som handler om dette ligger på seksualforumet og det er en grunn til det! Anonymkode: 3af03...be7 Hvorfor skulle det være håpløst. Vet du hva Naturister og nudisme er? Huk er en badestrand der du kan bade naken. Mer spesielt er det ikke. 4 1
mannfolket Skrevet 27. april 2022 #17 Skrevet 27. april 2022 (endret) 16 hours ago, Nljin said: Hei folkens, Er det trygg for en ung og veltrent mann 26 år gammel, mørk og godt utstyrt å bade naken ved HUK. Dette er mitt første gang... så vil høre fra dere hva som jeg må være oppmerksom på og hvordan er folka der... MVH Det er nok tryggere med liten tiss. Endret 27. april 2022 av mannfolket 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #18 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ingen som har seg på huk hvis det er det du tror? Sist gang jeg var der, var det et dogging-område i nærheten, men det er ganske avgrenset fra hovedstranda. Det har ikke så mye med naturiststrand å gjøre; den hadde vært der uansett. Anonymkode: b4b52...1f6
OxBall Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 18 hours ago, Nljin said: Hei folkens, Er det trygg for en ung og veltrent mann 26 år gammel, mørk og godt utstyrt å bade naken ved HUK. Dette er mitt første gang... så vil høre fra dere hva som jeg må være oppmerksom på og hvordan er folka der... MVH Det er trygt å bade og sole seg naken på nakenstranda. Har du veldig stor penis, så får du kanskje et ekstra blikk eller to. Vil ikke tro noen tar kontakt og kommenterer penisen din. Så lenge du oppfører deg normalt, bryr ikke folk seg, og du trenger ikke være oppmerksom på noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #20 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det seriøst barnefamilier der? 🤦♀️ Det er jo helt håpløst.. Legg merke til at denne tråden, og alle andre som handler om dette ligger på seksualforumet og det er en grunn til det! Anonymkode: 3af03...be7 Feilplassert tråd ja. Går du på naturiststrand i f.eks Frankrike vil du finne både enslige, par, familier med barn (også ungdommer), ungdommer uten foreldre og alle mulige andre konstellasjoner. Akkurat som på en "vanlig" strand. Anonymkode: 71ba3...1de 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå