AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Hei. Jeg spiste mye Toro før jeg fikk barn, men etter jeg fikk barn ble jeg opptatt av saltinnhold osv, så har servert lite av det. Kanskje en saus i ny og ne. Nå er ungen 2 år, er det innafor med en gryterett etc av og til? Jeg har også nylig begynt å jobbe i et bofellesskap for personer med utviklingshemming. Der blir det laget felles middager hver dag. Det er veldig mye toro, flere ganger i uka. Både supper, gryteretter og saus om de har kjøttkaker/fisk etc.. kjøttakene osv blir heller ikke laget fra bunnen av. Er dette et greit kosthold i dagliglivet eller bør jeg ta det opp? Føler jeg har blitt så hysterisk! De spiser ellers brødskiver/havregrøt og frukt til de andre måltidene. Anonymkode: 08e42...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Selvfølgelig er det innafor med Toro av og til. Anonymkode: 4b1f1...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 Helt greit med halvfabrikat og Toro innimellom. Men ville nok sjekket hvilken type kjøtt som er i disse ferdig kjøttkakene. Også tror jeg mange glemmer at det i mange tilfeller er nesten like raskt med hjemmelagd. Syns også det i mange tilfeller smaker mye bedre. Anonymkode: e8d02...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Del Skrevet 26. april 2022 Toro kan ofte være sunnere enn hjemmelaget mat. Anonymkode: eb9fa...e99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2022 #5 Del Skrevet 26. april 2022 Det er veldig mye salt i Toro. Men å spise det en sjelden gang gjør ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Del Skrevet 26. april 2022 Toro har mindre salt i rettene sine enn tidligere, så det er mer stuerent nå enn på 90-tallet. Du kan jo og slenge oppi grønnsaker for å gjøre den sunnere, eller bruke ett av deres tips for å lage retten vegetarisk. Anonymkode: dc640...f5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 26. april 2022 #7 Del Skrevet 26. april 2022 5 minutter siden, Athena79 said: Det er veldig mye salt i Toro. Men å spise det en sjelden gang gjør ingenting. Det er ikke veldig mye salt i Toro sine retter lenger. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2022 #8 Del Skrevet 26. april 2022 Muskath skrev (1 minutt siden): Det er ikke veldig mye salt i Toro sine retter lenger. Ok, det viste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Del Skrevet 26. april 2022 Helt innafor å bruke det av og til. Vi gjør det når tiden og «orken» ikke strekker til med god samvittighet. Anonymkode: e12a1...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 26. april 2022 #10 Del Skrevet 26. april 2022 Vet ikke og jeg bryr meg ikke. Har aldri brydd meg om å spise sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg ser på Toro som basis i retter. Når jeg kjøper en pose Toro, kjøper jeg med grønnsaker og annet snadder jeg kan ha oppi for å gi folk noe å tygge på. Jeg freser grønnsakene i kasserollen, tømmer på vannet og koker grønnsakene før jeg visper inn pulveret og koker ferdig. Gir bedre smak også. Anonymkode: 532f1...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 0.21): Jeg ser på Toro som basis i retter. Når jeg kjøper en pose Toro, kjøper jeg med grønnsaker og annet snadder jeg kan ha oppi for å gi folk noe å tygge på. Jeg freser grønnsakene i kasserollen, tømmer på vannet og koker grønnsakene før jeg visper inn pulveret og koker ferdig. Gir bedre smak også. Anonymkode: 532f1...bb4 Samme her. Toro er hovedsaklig krydder- og melblanding. Anonymkode: da4f9...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. mai 2022 #13 Del Skrevet 10. mai 2022 Jegergryte med viltkjøtt og dertil passende grønnsaker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #14 Del Skrevet 10. mai 2022 Toro er helt grei middag, men det sagt, jeg føler for å tilsette rene matvarer (ekstra grønnsaker etc) uansett. Anonymkode: e12a1...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå