Gå til innhold

God ammebh hvor man kan velge omkrets rundt brystkassen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har dere tips til gode ammebh-er for store bryst (E-cup), hvor man kan velge antall cm rundt brystkassen? Må opp i XL i sånne KappAhl ammebh-er, men de blir for store rundt, så de sklir/ruller opp og støtter lite😩

Anonymkode: 9f4a3...7fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kan du legge ut et bilde slik at vi forstår hva du mener?

Anonymkode: 46f5b...09e

AnonymBruker
Skrevet

Alle normale undertøysmerker gir deg mulighet til å velge cupstørrelse OG omkrets. Merker med størrelser som kun er S, M, L osv er ubrukelige for de som enten har ørlitegrann større eller mindre pupper enn snittet, da slike størrelser tar utgangspunkt i at alle med en viss omkrets har en viss cup-størrelse og vice versa.  

Prøv for eksempel Change eller Triumph. 

Anonymkode: a05a1...878

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte hos Change. Fikk god hjelp til å finne riktig størrelse.

Anonymkode: d5afb...157

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er Elomi Molly. Godt utvalg i ulike kombinasjoner av cup og omkrets! Eneste bhen jeg ikke fikk mastitt i!

Anonymkode: 54b7f...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Boob kommer med en utvidelsesdel man kan feste på BH-en for å gjør omkretsen større. Så blir de supermyke og tilpasser seg deg. Veldig fornøyd her iallefall!

Anonymkode: 62713...127

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Change på det varmeste  Jeg har amme-bh i 80H. Det beste er å prøve i butikk før du kjøper for å få riktig størrelse.

Anonymkode: a3f28...326

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Boob kommer med en utvidelsesdel man kan feste på BH-en for å gjør omkretsen større. Så blir de supermyke og tilpasser seg deg. Veldig fornøyd her iallefall!

Anonymkode: 62713...127

Problemet til TS er at det blir for stort rundt slik at den ikke sitter godt. Tror ikke hun trenger utvidelsesdel 🙂

Anonymkode: a3f28...326

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Lindex har!

https://www.lindex.com/no/p/7464072-80-svart-amme-bh

Anonymkode: 9b5e0...156

Avhengig av hvor stor omkrets TS har, så er det et ekstremt lite utvalg av størrelser på den bh'en.
Selv bruker jeg bh'er av størrelse 75K/L, og da holder det ikke med 85H, siden den blir 10cm for lang rundt og cup'en for liten så jeg får både dobbel-pupp og kvadruppel-pupp.
Selv om jeg ikke ammer, så kan du tenke deg hvor fordømt upraktisk det hadde vært om jeg hadde fått melkespreng-pupper med enda større cupsize.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Freya har gode ammebher

Anonymkode: cc0e6...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...