Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er i 20 årene og har i det siste begynt å flasse ekstremt mye. Jeg har vært igjennom veldig mye stress de siste årene og spesielt det siste halvåret. Lurer derfor på om dette kan ha noe med flass å gjøre? Er det noen produkter jeg kan bruke for å få det vekk?(IKKE HEAD&SHOULDERS) 
Hvis jeg skal beskrive flassen så vil jeg ikke kalle det for den vanlige typen siden dette er mere skorper som setter seg i hodebunnen og detter av. Det klør og er ekkelt synes nå jeg. Jeg kan begynne å finne dette alt fra rett etter at jeg har vasket håret til en dag eller to etter siste hårvask. jeg har brukt Sebastian sin Volum sjampo i det siste. Jeg vasker håret etter behov men aldri hver dag. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Burde jeg snakke med lege?

Anonymkode: c0397...eec

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å kjøpe shampo for seboreisk eksem på apoteket. Det kan være det du har fått i hodebunnen.

Anonymkode: 47029...971

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk det samme da min far døde.. plutselig falt det av store biter med hvitt ‘flass’. Eller skorper. Mye større enn vanlig flass. Det er nok stressrelatert. Jeg kjøpte Bodøsalven shampoo og Bodøsalven Liniment. Har brukt det i 1,5 uke, og nå er det både sluttet å klø og flasse😊 Anbefales.

Google it😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okey tusen takk! Skal abolutt skjekke det ut! 

Anonymkode: c0397...eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...