AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 igår fikk jeg det for meg at jeg skulle tømme både facebook, instagram og snapchat for folk som jeg ikke har noe med å gjøre lenger. Typ folk man gikk på skole med, gamle kolleger osv synes det var så deilig! Gikk fra hundrevis av venner til ca 80 stk. Synes det er helt unødvendig å ha folk som man aldri kommer til å snakke med igjen som venn på some. Er jeg sær? Har dere masse bekjente på some eller har dere kun folk som dere har jevnlig kontakt med? Anonymkode: dca02...8bb 1
Gjest Geitis Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 På Facebook har jeg en del, kunne sikkert kortet ned til 50 stk uten at noen hadde merket noe forskjell, men jeg ser ikke poenget i å bruke tid på det, bruker egentlig ikke fb til annet enn å sjekke om noen har bursdag og div grupper til barnas idretter som en bør følge med på. På Snapchat har jeg bare en håndfull tilfeldige folk😅 Bruker some mindre og mindre egentlig.
Anonymburker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 (endret) Nei, det representerer mitt virkelige liv. Halvparten av vennene mine på facebook er kolleger eller tidligere kolleger og det er stort sett de som gratulerer meg på bursdager. Litt familie også, men ingen nære venner. Tidligere klassekamerater osv. Endret 26. april 2022 av Anonymburker
Gjest Ghostface Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 (endret) Nei, var aldri populær før some og tiden med some. Det bryr meg heller ikke. Endret 26. april 2022 av Ghostface
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Har ikke kontakt med noen på facebook. Eneste er mamma og bror. Facebook er og forblir en falsk venneliste. Anonymkode: 6d6f4...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå