AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Min eksmann gikk fra meg for nesten 3 år siden. Jeg kjøpte ham ut. Lurer på om eiendeler til barn som vi har kjøpt sammen som jeg har beholdt skal deles likt ved salg (f.eks. sykkel), eller er det jeg som skal ha alt ved salg? Anonymkode: 51727...0d2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Hadde latt de pengene gått på konto for å kjøpe nye ting til barna. Anonymkode: 90052...097 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Den som har omsorgen for barna overtar eiendelene. Om pengene går direkte til nye ting til barna eller omde går til deg, og du bruker lønnen din til å forsørge barna, går ut på det samme. Anonymkode: 32d55...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Den som har omsorgen for barna overtar eiendelene. Om pengene går direkte til nye ting til barna eller omde går til deg, og du bruker lønnen din til å forsørge barna, går ut på det samme. Anonymkode: 32d55...1a3 Vi har barna 50/50. Anonymkode: 51727...0d2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Vi har gjort det slikt at penger fra den typen salg har blitt satt inn på barnets konto, så kan vi kjøpe nye ting som er behov for. Samme har vi gjort om vi har solgt møbler vi eide sammen tidligere, det hadde nok ikke vært nødvendig. Anonymkode: 034df...a1d
Stjerneku Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Å selge brukte barneting gir ikke all verden av penger i kassa, kanskje med unntak av noen barnevognmerker. Jeg tenker at det å dele på To blir rimelig meningsløst så fremt det ikke virkelig er snakk om større summer. Men uansett, hva skal det være godt for, når dere like gjerne kan avtale å sette inn pengene på konto for barnet, slik flere her foreslår.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Kjøpt han ut av hva? Huset? Hvis du har kjøpt alt dere eier, så tenker jeg at det gjelder alt DERE selv må bruke penger på å kjøpe nytt. Dvs at du har kjøpt han ut. Dvs at han da må kjøpe nye sykler og ski og klær til å ha der borte. Skolesekker, jakker, sko og klær frem og tilbake deler dere selvsagt på. Anonymkode: 88a8f...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå