Coffee1234 Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Jeg har vært på elkjøp hvor de virker entusiastiske for QLED teknologien. Vi har vinduer på stua, så mindre gjenskinn er en fordel, og LG Oled kan jo bli litt mørkt. Men! Jeg synes virkelig LG TVen hadde et mye bedre bilde enn Samsungen sin, så er litt usikker på hva jeg skal veie tyngst. Noen med noen tips/anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 17 hours ago, Coffee1234 said: Jeg har vært på elkjøp hvor de virker entusiastiske for QLED teknologien. Vi har vinduer på stua, så mindre gjenskinn er en fordel, og LG Oled kan jo bli litt mørkt. Men! Jeg synes virkelig LG TVen hadde et mye bedre bilde enn Samsungen sin, så er litt usikker på hva jeg skal veie tyngst. Noen med noen tips/anbefalinger? Hei, husk på at en selger ALLTID setter sin lommebok foran dine behov. (Jada, finnes noen som ikke gjør det, de tjener ikek så bra) Har en LG CX nå, og jeg trives veldig bra med sortnivå og billedkvalitet. Den største dealbrekeren for meg for er at Samsung sine tv'er ikke har Dolby Vision støtte. Gitt alle streamingtjenester som har dette så er det viktig for meg for best mulig billedkvalitet. Lykke til med valget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Hvorfor akkurat Q77? Komplett selger 65" Q80 2021 for 9990. Eller QN85 til 12'990 Du burde vel sørge for å få med "N" i modellnavnet, så har du det nyeste panelet til Samsung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 27. april 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 27. april 2022 M71 skrev (14 timer siden): Hei, husk på at en selger ALLTID setter sin lommebok foran dine behov. (Jada, finnes noen som ikke gjør det, de tjener ikek så bra) Har en LG CX nå, og jeg trives veldig bra med sortnivå og billedkvalitet. Den største dealbrekeren for meg for er at Samsung sine tv'er ikke har Dolby Vision støtte. Gitt alle streamingtjenester som har dette så er det viktig for meg for best mulig billedkvalitet. Lykke til med valget Ja må innrømme jeg ble litt skeptisk, da jeg har vært på to forskjellige elkjøp, hvor det begge gangene ble samsung som ble opphøyet. Og LG har vel unektelig det beste bildet? Så jeg lurte litt på dette. Kan selvfølgelig ha med dagslys å gjøre , men vet ikke helt. Litt vanskelig valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 27. april 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 27. april 2022 newman01 skrev (12 timer siden): Hvorfor akkurat Q77? Komplett selger 65" Q80 2021 for 9990. Eller QN85 til 12'990 Du burde vel sørge for å få med "N" i modellnavnet, så har du det nyeste panelet til Samsung Bare hørte at q77 var bra. Skal sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 13 minutter siden, Coffee1234 said: Bare hørte at q77 var bra. Skal sjekke ut Både q80 og qn85 ligger høyere på pqi indexen til Samsung enn q77. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå