Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt min i 6 år nå. Er det unormalt? Den er av plast og lett å vaske. 

Anonymkode: f299a...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel til jeg mister den eller den blir ødelagt. Aner ikke hvor lenge jeg har hatt den jeg bruker nå, men det begynner å bli noen år.

• Liker 3
Gjest Lucius
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en Mason Pearsonbørste i 2010… still going strong. 

Endret av Lucius
Skrevet (endret)

Hårbørsten jeg har nå ble kjøpt (glemte pakke ned min) i USA i 2007. Null planer om å bytte den ut med det første. Legger den i såpevann med ujevne mellomrom. 

Endret av PurpleTuliip
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Daria said:

Som regel til jeg mister den eller den blir ødelagt. Aner ikke hvor lenge jeg har hatt den jeg bruker nå, men det begynner å bli noen år.

akkurat samme her

Anonymkode: ed870...d02

Skrevet

Har man ikke en hårbørste til den er slitt og ikke fungerer slik den skal lenger? Husker ikke når jeg kjøpte min, men den er vel sikkert 8 år nå. Elsker Tangle teezeren min, og har ikke prøvd noen bedre børste før eller etter jeg kjøpte den! Kan gre vått hår helt uten problemer, og slipper at det blir statisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, godt spørsmål! Jeg vil tippe den er 5-10 år gammel. Aldri vasket den heller jeg...det er kanskje dumt? Måå jo jevnlig fjerne hår fra den, men den ser helt ren og fin ut. Bruker ikke produkter i håret så kanskje det har hjulpet. Kommer sikkert til å bruke den i 20 år til, men har ikke troen på at jeg ikke kommer til å miste den innen den tid er over ;)

Anonymkode: d0fb6...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til den blir ødelagt eller jeg mister den på ferie eller noe. Ser ingen grunn til å skifte den ut, klarer fint å vaske den også, så den er ikke skitten akkurat.

Anonymkode: 2a122...ece

Skrevet

Kjøpte børsten hos frisøren min, hatt den i 10 år snart.

AnonymBruker
Skrevet

Min er vel rundt ti år gammel? Ser ikke helt hvorfor jeg skulle byttet den ut. Er dette en hygienehysterigreie, litt som de som skifter klær etter å ha tatt bussen og ikke tillater gjester å bruke toalettet?

Anonymkode: 7833e...bdc

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har hatt hårbøsten min alt for lenge... har en ny en, men gidder ikke å åpne pakken før den gamle nærmest faller fra hverandre.  Tror jeg begynte å bruke den jeg bruker nå for sånn 7 år siden om ikke 8år xD

Anonymkode: ea6c9...30a

AnonymBruker
Skrevet

Min er GHD og fulgte med rettetangen jeg kjøpte for sånn 7 år siden. Elsker den, håper den varer enda lengre. 

Anonymkode: e2578...1ee

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige hadde jeg vel fra 2016 til i år, en tangle teezer. Jeg ble rett og slett lei, og den var veldig vanskelig å få ren. Kjøpte ny som jeg er mer fornøyd med, og regner med å ha i mange år.

Anonymkode: 3bf73...4a9

Skrevet

Har 2 børster fra Denman og er veldig fornøyd med begge to. Circa 3 år gammel. 

AnonymBruker
Skrevet

1-2 måneder. Synes aldri de blir ordentlig rene uansett hvor mye eller hvordan jeg vasker dem. Bruker den for øvrig kun rett før jeg vasker håret, kjøper billig og bytter ofte. 

Anonymkode: 89859...316

Skrevet (endret)

Til den går i stykker😅

Nå har jeg flere børster,5 stykker,tror jeg🤣men bruker nesten bare den ene som er en jan thomas børste,faktisk..det er min favoritt. (Det står GHD på den,men også jan thomas..) den kostet forøvrig rundt 200 kr dengang..flere år gammel.

image.png.6fc3a753ab768c8c107f7b450fa111c9.png

Endret av flusa
AnonymBruker
Skrevet

Tja, kjøper vel ny en gang i året? Har i tillegg en egen jeg bruker når jeg har brukt tørrsjampo, bytter ut denne omtrent like hyppig. Vasker dem vel ca en gang pr mnd (i oppvaskmaskinen😂)

Anonymkode: 46df2...748

AnonymBruker
Skrevet

Til den blir ødelagt eller jeg mister den. Er ikke det vanlig da? Tror jeg har hatt min i 10 år nå

Anonymkode: 9794d...8d1

Gjest Ghostface
Skrevet (endret)

Helt til den er utslitt eller ødelagt. Så kjøper ikke børster noe ofte.

Endret av Ghostface
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min en gang mellom 2000 og 2002. Og jeg er sånn over middels glad i å handle. Det har bare ikke slått meg at jeg burde bytte ut en hårbørste jeg liker godt. Hvorfor?

Anonymkode: b7abd...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...