Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har ei lita på 6 uker som og vi har plagdes enormt med amming. er nå kommet dit hvor jeg delammer, men hun får kun 1/3-1/4 av måltidet fra meg (måltidsveiing). det tar lang tid med ammingen, spessielt med flaske etterpå og pumping når jeg orker det. lurer derfor på å amme når «det passer oss» på dagtid med flaske etterpå, og kun amming på natt. vil da gå ned i både amminger og pumpinger i døgnet, så lurer på om melken vil forsvinne? får pumpet ut alt fra 50-100 nå, så ikke den store produksjonen fra før. hun sovner kun til pupp på natt, ligger våken lenge etterpå om hun får flaske. tror vi kommer til å ligge på 4-5 amminger i døgnet med de fleste på natt. erfaringer? 

Anonymkode: 31b3e...11d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det med mellomste. Funket fint.

Anonymkode: a2451...500

AnonymBruker
Skrevet

Vi trappet ned til kun nattamming da jeg begynte å jobbe, dvs. ett måltid da vi la oss i 23-tiden og ett måltid når babyen våknet i 6 tiden. Produksjonen gikk litt ned, men ikke mer enn at det gikk fint (tok litt lengre tid før melken kom inn, samt at det ikke var like mye melk pr. måltid). Kan jo prøve dere frem, om du merker at produksjonen går mye ned kan du pumpe noen dager for å få den opp igjen

Anonymkode: d75ce...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...