Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Med hvit kjøkkeninnredning og mørkegrå fliser over kjøkkenbenken, hva slags farge er fint på veggene da?
Arkana Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Vi har hvit kjøkkeninnredning, benkeplate i heltre bøk og skal etterhvert få opp lysegrå fliser over kjøkkenbenken og veggene våre er hvite. Hvitt passer til alt.
Gjest Sabia Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Vi har hvit innredning, grå fliser på over benken og sandfargede vegger. Benkeplata er i sånn mellomfarget tre, eik kanskje? Men hvitt er også stilig. Men når jeg skulle velge farge tenkte jeg det kunne bli litt mye hvitt med hvite vegger til hvit innredning så derfor sandfarget. Ble veldig fornøyd:-)
Spirito Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Jeg synes ikke beige/sandfarget et pent til grått. Jeg ville nok heller valgt en fin gråblå farge.
Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Jeg syns kanskje det blir litt mye hvitt hvis jeg skal ha hvite vegger også. Har sett for meg lysegrå, men føler det blir litt for kaldt. Kanskje heller gråblå av et eller annet slag ja. Åh, jeg er så dårlig på fargevalg. Har aldri gjort sånn før! Men takk for tips!
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Eller hva men en litt skitten, lys grønnfarge? Jeg har en slik farge på mitt kjøkken (hvit innredning), og dette er en farge som jeg aldri blir lei.
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Dess renere hvite vegger du har, dess mer spenstig kan du fylle på med gardiner, vaser, bilder og annet sprekt interiør
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 farger som nok blir fint: magnolia (hvit men går litt mot grønt i dunkel belysning) lys antikk hvit narciss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå