Gå til innhold

Hvordan får jeg rapportert til gruppeadmin på Facebook?

norw

Anbefalte innlegg

Og ikke til Facebook. 

Er medlem av noen grupper med mye off topic, som tilsynelatende postes for å skape dårlig stemning. 

Hvordan får jeg rapportert dette til bare admin, når det ikke bryter med Facebooks mer generelle regler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På samme måte som en rapporterer til FB, rapporterer man til administrator. Det er nedtrekksmeny der man trykker for å rapportere, velg til administrator

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trykke på de tre prikkene øverst til høyre i innlegget, velge "rapporter til gruppeadministrator".

Anonymkode: a7f88...57a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mobil/app: De 3 prikkene øverst i innlegget (dersom det er trådstart) trykker en på og så kommer det opp nedtrekksgardin hvor en velger "rapporter til gruppeadministrator. 
Er det et innlegg i en tråd må du trykke på hele innlegget, så får du også opp en meny du kan velge dette fra

Endret av Fjugur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
norw skrev (20 timer siden):

Har fått rapportert på dataen. Ser ikke ut til å være mulig på mob. 

Jo, det er fullt mulig. Jeg bruker facebook kun på mobilen. Hvis du går inn i en gruppe, og trykker på de tre prikkene øverst i høyre hjørne, hvilke valg får du opp da? Ta gjerne screenshot.

Bruker du appen, eller er du på Facebook i nettleseren på mobilen? Lenge siden du oppdaterte appen?

Anonymkode: 8ca33...3bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo, det er fullt mulig. Jeg bruker facebook kun på mobilen. Hvis du går inn i en gruppe, og trykker på de tre prikkene øverst i høyre hjørne, hvilke valg får du opp da? Ta gjerne screenshot.

Bruker du appen, eller er du på Facebook i nettleseren på mobilen? Lenge siden du oppdaterte appen?

Anonymkode: 8ca33...3bd

Hvis jeg trykker på mer kan jeg slumre gruppa, slutte å følge gruppa eller slå på varsler for dette innlegget. 

Men jeg ser at jeg noen ganger får opp en mulighet til å rapportere til admin. 

Screenshot_2022-04-28-07-24-40-82.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste bildet der er alternativ når du velger "rapporter innlegg", det skal du ikke velge. Velg "rapporter til gruppeadministrator", kommer det andre alternativer opp 

Endret av Fjugur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...