norw Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Og ikke til Facebook. Er medlem av noen grupper med mye off topic, som tilsynelatende postes for å skape dårlig stemning. Hvordan får jeg rapportert dette til bare admin, når det ikke bryter med Facebooks mer generelle regler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 På samme måte som en rapporterer til FB, rapporterer man til administrator. Det er nedtrekksmeny der man trykker for å rapportere, velg til administrator 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 Trykke på de tre prikkene øverst til høyre i innlegget, velge "rapporter til gruppeadministrator". Anonymkode: a7f88...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 26. april 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 26. april 2022 Vises ikke på mob. Får se på dataen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 26. april 2022 #5 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) Ved mobil/app: De 3 prikkene øverst i innlegget (dersom det er trådstart) trykker en på og så kommer det opp nedtrekksgardin hvor en velger "rapporter til gruppeadministrator. Er det et innlegg i en tråd må du trykke på hele innlegget, så får du også opp en meny du kan velge dette fra Endret 26. april 2022 av Fjugur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. april 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 27. april 2022 Har fått rapportert på dataen. Ser ikke ut til å være mulig på mob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 norw skrev (20 timer siden): Har fått rapportert på dataen. Ser ikke ut til å være mulig på mob. Jo, det er fullt mulig. Jeg bruker facebook kun på mobilen. Hvis du går inn i en gruppe, og trykker på de tre prikkene øverst i høyre hjørne, hvilke valg får du opp da? Ta gjerne screenshot. Bruker du appen, eller er du på Facebook i nettleseren på mobilen? Lenge siden du oppdaterte appen? Anonymkode: 8ca33...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 28. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo, det er fullt mulig. Jeg bruker facebook kun på mobilen. Hvis du går inn i en gruppe, og trykker på de tre prikkene øverst i høyre hjørne, hvilke valg får du opp da? Ta gjerne screenshot. Bruker du appen, eller er du på Facebook i nettleseren på mobilen? Lenge siden du oppdaterte appen? Anonymkode: 8ca33...3bd Hvis jeg trykker på mer kan jeg slumre gruppa, slutte å følge gruppa eller slå på varsler for dette innlegget. Men jeg ser at jeg noen ganger får opp en mulighet til å rapportere til admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 28. april 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 28. april 2022 Hvis jeg velger "finn hjelp, eller rapporter innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Det siste bildet der er alternativ når du velger "rapporter innlegg", det skal du ikke velge. Velg "rapporter til gruppeadministrator", kommer det andre alternativer opp Endret 28. april 2022 av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå