Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir faktisk oppriktig gal av å ikke ha født enda. I dag er termindatoen og jeg er et vrak av et menneske. Jeg er sint, jeg er lei meg jeg orker seriøst ikke mer. Har egentlig hatt et veldig fint svangerskap og alt har vært bra med hver eneste dag nå som går der det ikke skjer noe så klikker det mer og mer for meg. Vil få den ungen ut NÅ. 

Anonymkode: f0825...f05

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske gjennkjennbart... De åtte første månedene av begge mine svangerskap gruet jeg meg litt til fødselen, den siste måneden gruet jeg meg ikke overhodet, jeg ville bare ha babyen ut!😆

Den kommer snart, jeg lover! Og lykke til med fødsel ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Får prøve å pule da

Anonymkode: ed5f5...8cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får prøve å pule da

Anonymkode: ed5f5...8cd

Been there done that. 

Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Uff, kjenner den følelsen.. 

Min mor sa til meg at det er første trassen til ungen det, babyen kommer ut når babyen vil det!

Flirte litt av det, for det kan virke litt sant, mamma vil - baby vil IKKE

Prøv å gjøre gode ting for deg selv for å korte ned ventetiden og samle styrke. En vet aldri hvordan det blir, maraton eller sprint, slitsomt er det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg blir faktisk oppriktig gal av å ikke ha født enda. I dag er termindatoen og jeg er et vrak av et menneske. Jeg er sint, jeg er lei meg jeg orker seriøst ikke mer. Har egentlig hatt et veldig fint svangerskap og alt har vært bra med hver eneste dag nå som går der det ikke skjer noe så klikker det mer og mer for meg. Vil få den ungen ut NÅ. 

Ikke få flere barn!

Anonymkode: 2b8a6...c15

AnonymBruker
Skrevet
Pås skrev (4 minutter siden):

Tror det er ganske gjennkjennbart... De åtte første månedene av begge mine svangerskap gruet jeg meg litt til fødselen, den siste måneden gruet jeg meg ikke overhodet, jeg ville bare ha babyen ut!😆

Den kommer snart, jeg lover! Og lykke til med fødsel ❤️

Takk for oppmuntringen❤️ Får håpe det virkelig skjer snart😝

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke få flere barn!

Følte du deg bedre med å få ut den gallen? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke få flere barn!

Kutt ut 

Anonymkode: bec6a...fca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen. Jeg var så gæli sur mot slutten. Håper babyen kommer snart! Jeg fødte 14 dager på overtid, holdt på å klikke 😅

Anonymkode: d22b5...3f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner meg så igjen. Jeg var så gæli sur mot slutten. Håper babyen kommer snart! Jeg fødte 14 dager på overtid, holdt på å klikke 😅

Retter meg selv, ikke "på overtid" - men 14 dager etter termindato.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så godt å høre at det ikke er noe galt med meg men at det er normalt å bli litt ødelagt mot slutten! Den ventetiden klarer jo å drive en vannvidd. Hvordan klarte du å vente så lenge etter termin? Gjorde du på noe spesielt? ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja, jeg fødte to uker før termin og det betyr to uker ekstra med ulønnet permisjon, skulle heller født på eller etter termindatoen😒

Anonymkode: 732b0...aab

AnonymBruker
Skrevet

Det er dette som gjør at en blir mere motivert for fødselen sjøl om en tror at riene aldri begynner 

Anonymkode: 9554b...868

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Så godt å høre at det ikke er noe galt med meg men at det er normalt å bli litt ødelagt mot slutten! Den ventetiden klarer jo å drive en vannvidd. Hvordan klarte du å vente så lenge etter termin? Gjorde du på noe spesielt? ❤️

Trur eg kom meg gjennom omtrent 1000 brett i CandyCrush... Ikkje min stoltaste bedrift, men fikk tida til å gå.. 😁

Anonymkode: 2f927...831

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta to tskjeer kanel😉

Anonymkode: 4b7b0...9ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke få flere barn!

Du er nødt å være mann eller en barnløs kjærring for å kunne si sånt. Aner du hvor tungt et svangerskap er? Hvor lei man er på slutten?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ei venninne anbefalte meg å prøve dette - noen veldig enkle yogaøvelser for å sette i gang fødsel. Ikke slitsomt, og ikke trening, altså.

https://www.youtube.com/watch?v=7SkbHdjPYho

Hun hadde født natten etter at hun gjorde øvelsene, og var sikker på at det hjalp fødselen i gang. Jeg prøvde selvfølgelig samme økt, og fikk rier fire timer etterpå. Det kan godt være tilfeldig, det er vanskelig å si. Selv tror jeg at øvelsene kan ha hjulpet baby litt lenger ned i bekkenet, og dermed startet riene, men det er umulig å vite sikkert. Det er nok flere ting som må klaffe for at fødselen skal starte, men det skader ikke å prøve, i alle fall.

Endret av kløverpiken
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...