Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i ca en mnd nå. Treffet hverandre 7 ganger på den mnd. Så ikke mye. Vi har hatt sex. Jeg har alt fått følelser for han. Han virker også ivrig, men han er ikke så verbal som meg. Jeg kan fint fortelle han at jeg har savnet han, da sliter han litt ser jeg. Men sier at han tok jo kontakt, så det er det samme som å savne meg. Han liker ikke å snakke om følelser, får jeg inntrykk av. 
Jeg har så lyst til å skrike ut til han at jeg har blitt forelsket, men da får han vel spader🥴

Hva gjør andre med sine undertrykte følelser😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør kanskje gå noen runder med deg selv, om hvordan dette vil fungere i parforholdet. Hvis du har et behov for muntlig bekreftelse, og at følelser skal vises, og snakkes om, så vil du aldri få det dekket, samme hvor glad han er i deg.

Anonymkode: 73e48...2cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 time siden):

Men sier at han tok jo kontakt, så det er det samme som å savne meg.

Skjønte ikke denne setningen helt? Ar han tar initiativ til å møtes igjen og igjen kan jo være fordi han vet han kan få sex?

Mulig han er mer interessert i sex enn forhold med deg. Eller at han ikke snakker om følelser, synes det er tidlig e.l. og da ville jeg holdt litt tilbake enn å si at jeg er forelska osv.

Anonymkode: bb3a6...1c4

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 time siden):

Har datet en mann i ca en mnd nå. Treffet hverandre 7 ganger på den mnd. Så ikke mye. Vi har hatt sex. Jeg har alt fått følelser for han. Han virker også ivrig, men han er ikke så verbal som meg. Jeg kan fint fortelle han at jeg har savnet han, da sliter han litt ser jeg. Men sier at han tok jo kontakt, så det er det samme som å savne meg. Han liker ikke å snakke om følelser, får jeg inntrykk av. 
Jeg har så lyst til å skrike ut til han at jeg har blitt forelsket, men da får han vel spader🥴

Hva gjør andre med sine undertrykte følelser😂

Ikke si hva du vil og ikke si hva du føler. Da kommer han til å få noia og løpe. 

Anonymkode: f37d9...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønte ikke denne setningen helt? Ar han tar initiativ til å møtes igjen og igjen kan jo være fordi han vet han kan få sex?

Mulig han er mer interessert i sex enn forhold med deg. Eller at han ikke snakker om følelser, synes det er tidlig e.l. og da ville jeg holdt litt tilbake enn å si at jeg er forelska osv.

Anonymkode: bb3a6...1c4

Han har tatt kontakt med meg flere ganger, men han mente at akkurat den dagen jeg tok opp at jeg hadde savnet han, så er det at han tok kontakt med meg, det samme som at han tenker på meg og da kan det anses som det samme. 

Vi har vært sammen uten å ha hatt sex også etter vi faktisk hadde sex. Han virker ikke så aggressiv når det kommer til sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du bør kanskje gå noen runder med deg selv, om hvordan dette vil fungere i parforholdet. Hvis du har et behov for muntlig bekreftelse, og at følelser skal vises, og snakkes om, så vil du aldri få det dekket, samme hvor glad han er i deg.

Anonymkode: 73e48...2cb

Jeg har tenkt på dette en del. Han kommer ikke til å endre seg på dette området. Så jeg må nok enten akseptere eller gi f. Men det er så vanskelig. Selv om han syns det kanskje er kleint, så vil jeg fortsatt kunne si hva jeg mener. Sånn at jeg ikke må endre meg selv om han er annerledes laget. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig forelska eller er du betatt og opptatt av han og den følelen situasjonen gir deg? 

Anonymkode: be866...1b8

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat når det er riktig å si at man har fått følelser, varierer veldig fra person til person. Meg og min nåværende samboer var i et definert forhold to måneder etter at vi traff hverandre, og det skle veldig naturlig over dit. Jeg personlig mener man vet hva man vil etter to måneder, og man bør kunne ha gjort seg opp en mening om man ønsker å være i et eksklusivt og definert forhold innen den tid. Det å si at man har følelser for hverandre er jo ikke det samme som å si at man elsker hverandre, så de fleste bør vel klare innen to/tre måneder å i det minste si om man liker personen på den måten eller ikke. 

En måned er kanskje noe tidlig. Eller. For noen så er det sikkert ikke det, og for noen så er det det. 

Anonymkode: a76a5...6f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Akkurat når det er riktig å si at man har fått følelser, varierer veldig fra person til person. Meg og min nåværende samboer var i et definert forhold to måneder etter at vi traff hverandre, og det skle veldig naturlig over dit. Jeg personlig mener man vet hva man vil etter to måneder, og man bør kunne ha gjort seg opp en mening om man ønsker å være i et eksklusivt og definert forhold innen den tid. Det å si at man har følelser for hverandre er jo ikke det samme som å si at man elsker hverandre, så de fleste bør vel klare innen to/tre måneder å i det minste si om man liker personen på den måten eller ikke. 

En måned er kanskje noe tidlig. Eller. For noen så er det sikkert ikke det, og for noen så er det det. 

Anonymkode: a76a5...6f4

Vi er eksklusive, for det sa jeg klart i fra om at skulle det bli sex, så følger det med forpliktelser. Det var helt greit. Han slettet Tinder med det samme. 

Jeg er enig med deg at i løpet av en mnd til så bør vi kunne si om vi er kjærester eller ikke syns jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er du egentlig forelska eller er du betatt og opptatt av han og den følelen situasjonen gir deg? 

Anonymkode: be866...1b8

Jeg er nok forelsket😂

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (34 minutter siden):

Han har tatt kontakt med meg flere ganger, men han mente at akkurat den dagen jeg tok opp at jeg hadde savnet han, så er det at han tok kontakt med meg, det samme som at han tenker på meg og da kan det anses som det samme. 

Vi har vært sammen uten å ha hatt sex også etter vi faktisk hadde sex. Han virker ikke så aggressiv når det kommer til sex. 

Jeg ville avklart om han egentlig helst kun vil ha sex og ikke har utviklet særlig følelser. 

Anonymkode: 4cec3...135

Gjest Geitis
Skrevet

Jeg tenker at man må kunne si at man har fått følelser så fort man faktisk har fått følelser. Jeg ville nok ikke gått videre med noen som ikke tålte å høre at jeg var forelsket. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville avklart om han egentlig helst kun vil ha sex og ikke har utviklet særlig følelser. 

Anonymkode: 4cec3...135

Jeg får ikke følelsen av at han kun vil ha sex. Han vil ofte treffe meg. Og vi skravler i timesvis. Kan gjøre det Uten noe annet hele kvelden. 

Skrevet
Geitis skrev (1 time siden):

Jeg tenker at man må kunne si at man har fått følelser så fort man faktisk har fått følelser. Jeg ville nok ikke gått videre med noen som ikke tålte å høre at jeg var forelsket. 

Det er sånn jeg er naturlig laget. Liker å si det jeg føler med engang jeg føler det. Men nå har jeg altså møtt en som er stikk motsatt. 

Han er ikke vant med sånt. Aldri som barn heller. Foreldrene sa aldri slike ting til han, så for han blir det rart visst😬

Gjest Geitis
Skrevet (endret)
Hmmmmmm skrev (4 timer siden):

Det er sånn jeg er naturlig laget. Liker å si det jeg føler med engang jeg føler det. Men nå har jeg altså møtt en som er stikk motsatt. 

Han er ikke vant med sånt. Aldri som barn heller. Foreldrene sa aldri slike ting til han, så for han blir det rart visst😬

Da hadde jeg nok bare sagt: men det går greit, jeg er litt rar, så det er ikke rart du synes det er rart da, men sånn er det😅 

Jeg synes ikke du skal slutte å være deg eller holde tilbake på begeistringen din. Tenk så mange som leeengter etter å ha det sånn og så vil han bare sku det under teppet? 

Jeg synes det er rart😅

Endret av Geitis
Skriveleif
Skrevet

Ikke si d før han sier det. 
Jeg har erfaring, og jeg skremte min vekk. Jeg gikk inn med for mye for fort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...