AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg er i uke 30+4. Har ikke hatt noen plager underveis i svangerskapet - vært i fin form, normal appetitt og vært aktiv som normalt. Natt til mandag fikk jeg veldig vondt i bryskassen. Vil ikke beskrive det som sviende, mer at noen kniper skikkelig tak på innsiden. Det kommer i bølger, og når det først kniper til så sprer det seg til sidene, opp til skuldrene og av og til opp til hodet. Når det kniper til klarer jeg knapt å hverken tenke eller snakke. Det varte i nesten hele går og litt natt til i dag. I dag har jeg foreløpig ikke kjent noe. Har lest om halsbrann, og er usikker på det er sånn det føles? Har aldri hatt det før så vet ikke om det pleier å være sånn? Har ikke sure oppstøt, men ble av og til kvalm fordi det var så vondt. Noen som kjenner deg igjen og som vet om det er halsbrann? Anonymkode: 7ee46...667
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Halsbrann føles som syre i svelget.. Anonymkode: d9090...5f3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Det der er ikke halsbrann nei. Høres kanskje ut som det er noe muskulært? Gå til kiropraktor eller lignende Anonymkode: ab911...2b9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er i uke 30+4. Har ikke hatt noen plager underveis i svangerskapet - vært i fin form, normal appetitt og vært aktiv som normalt. Natt til mandag fikk jeg veldig vondt i bryskassen. Vil ikke beskrive det som sviende, mer at noen kniper skikkelig tak på innsiden. Det kommer i bølger, og når det først kniper til så sprer det seg til sidene, opp til skuldrene og av og til opp til hodet. Når det kniper til klarer jeg knapt å hverken tenke eller snakke. Det varte i nesten hele går og litt natt til i dag. I dag har jeg foreløpig ikke kjent noe. Har lest om halsbrann, og er usikker på det er sånn det føles? Har aldri hatt det før så vet ikke om det pleier å være sånn? Har ikke sure oppstøt, men ble av og til kvalm fordi det var så vondt. Noen som kjenner deg igjen og som vet om det er halsbrann? Anonymkode: 7ee46...667 Du har stram brystrygg og får påfølgende smerter i hodet. Overhodet ikke halsbrann Anonymkode: 39bae...82b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er i uke 30+4. Har ikke hatt noen plager underveis i svangerskapet - vært i fin form, normal appetitt og vært aktiv som normalt. Natt til mandag fikk jeg veldig vondt i bryskassen. Vil ikke beskrive det som sviende, mer at noen kniper skikkelig tak på innsiden. Det kommer i bølger, og når det først kniper til så sprer det seg til sidene, opp til skuldrene og av og til opp til hodet. Når det kniper til klarer jeg knapt å hverken tenke eller snakke. Det varte i nesten hele går og litt natt til i dag. I dag har jeg foreløpig ikke kjent noe. Har lest om halsbrann, og er usikker på det er sånn det føles? Har aldri hatt det før så vet ikke om det pleier å være sånn? Har ikke sure oppstøt, men ble av og til kvalm fordi det var så vondt. Noen som kjenner deg igjen og som vet om det er halsbrann? Anonymkode: 7ee46...667 Høres egentlig ut som hjerteinfarkt Anonymkode: 39bae...82b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Ville ringt føden, dette kan være tegn på svangerskapsforgiftning Anonymkode: c3dc3...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå