Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 30+4. Har ikke hatt noen plager underveis i svangerskapet - vært i fin form, normal appetitt og vært aktiv som normalt.

Natt til mandag fikk jeg veldig vondt i bryskassen. Vil ikke beskrive det som sviende, mer at noen kniper skikkelig tak på innsiden. Det kommer i bølger, og når det først kniper til så sprer det seg til sidene, opp til skuldrene og av og til opp til hodet. Når det kniper til klarer jeg knapt å hverken tenke eller snakke.

Det varte i nesten hele går og litt natt til i dag. I dag har jeg foreløpig ikke kjent noe.

Har lest om halsbrann, og er usikker på det er sånn det føles? Har aldri hatt det før så vet ikke om det pleier å være sånn? Har ikke sure oppstøt, men ble av og til kvalm fordi det var så vondt.

Noen som kjenner deg igjen og som vet om det er halsbrann?

Anonymkode: 7ee46...667

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Halsbrann føles som syre i svelget..

Anonymkode: d9090...5f3

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke halsbrann nei.

Høres kanskje ut som det er noe muskulært? Gå til kiropraktor eller lignende

Anonymkode: ab911...2b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er i uke 30+4. Har ikke hatt noen plager underveis i svangerskapet - vært i fin form, normal appetitt og vært aktiv som normalt.

Natt til mandag fikk jeg veldig vondt i bryskassen. Vil ikke beskrive det som sviende, mer at noen kniper skikkelig tak på innsiden. Det kommer i bølger, og når det først kniper til så sprer det seg til sidene, opp til skuldrene og av og til opp til hodet. Når det kniper til klarer jeg knapt å hverken tenke eller snakke.

Det varte i nesten hele går og litt natt til i dag. I dag har jeg foreløpig ikke kjent noe.

Har lest om halsbrann, og er usikker på det er sånn det føles? Har aldri hatt det før så vet ikke om det pleier å være sånn? Har ikke sure oppstøt, men ble av og til kvalm fordi det var så vondt.

Du har stram brystrygg og får påfølgende smerter i hodet. Overhodet ikke halsbrann

Anonymkode: 39bae...82b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Høres egentlig ut som hjerteinfarkt

Anonymkode: 39bae...82b

AnonymBruker
Skrevet

Ville ringt føden, dette kan være tegn på svangerskapsforgiftning

Anonymkode: c3dc3...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...