Gå til innhold

Onani mens vi sover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Sliter endel med nattesøvnen om dagen. 

Er i et nyere forhold hvor vi har utfordringer med sexlivet. Vi har så og si aldri sex. For meg virker det som vi er fra to forskjellige planter når det gjelder sexliv. Dette er naturligvis noe som jeg og min partner har snakket om, og forhåpentligvis så ordner dette seg på sikt. 

Det som gjør meg usikker og som fører til dårlig nattesøvn og mye tankekjør er at jeg oppdaget at hun begynner og onanere på nattestid. Typ det tidspunkte på natten når hun tror jeg sover. Dette pågår i nesten totalt stillhet men lydene/ bevegelsen er ikke til å ta feil av. Dette skjer så og si vær natt. 

Spørsmålet mitt er vel om det er noen som har erfaringer med dette?  Om du er mann eller dame. 

Personlig så vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke om det. På en måte tenker jeg at det er helt greit, samtidig så får det meg til å føle meg uønsket, ikke god nok og lite attraktiv. 

Setter pris på ærlige meninger. 

M28

Anonymkode: 82a56...b7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er 28 år. Hvorfor er du i et nyere forhold uten sex? Det er jo i starten av et forhold man har sex. Hva ellers er vitsen med dette forholdet? Alt annet kan du få fra venner - uten alle bakdelene det er å være i forhold. 

Anonymkode: 60d24...a4a

• Liker 6
Skrevet (endret)
Spoiler

Endret av Nysjerrigbruker
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun onanerer hver kveld i stedet for å ha sex med deg, må du vel selv ha noen tanker om hvorfor? Hvem avviser hvem her?

Anonymkode: df6d6...5f1

Skrevet

Har du prøvd å slenge deg med på akten når du merker hun onanerer?

Skrevet

Det er ikke uvanlig at noen liker å onanere isteden for sex, jeg er selv en av dem, liker sex men foretrekker å onanere.

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en runk mens hun ligger å venter på at du sovner. 

Anonymkode: 5488b...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...