AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Hei, jeg har kommet over "Norges billigste IPL" hos artmiss.no, og lurer på om noen har erfaring med nettsiden eller IPL lasere? Har sett Silkemyk og Alvaskin reklamere for den, men tenker kanskje å prøve ut fra denne siden da jeg endelig fant en jeg faktisk har råd til. Anonymkode: 77195...efd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 De fungerer ikke. Anonymkode: 0b4e0...177
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Jeg har brukt akkurat denne fra Artmiss, og er meget fornøyd. Hårene er så og si permanent borte etter ca 3 måneder med behandling. Kjenner bare en varmende følelse ved behandling, men ingen smerte. Anonymkode: 66e9b...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Har ikke erfaring med den, men har en fra Braun. Den fungerer veldig bra synes jeg. Har blitt 95% hårløs på armene. På leggene er hårveksten redusert med ca 50% og det som kommer vokser mye saktere så det er ikke behov for å barbere hver dag. Under armene har jeg hatt god effekt under den ene armen, mens den andre ikke ser ut til å bli påvirket nevneverdig. Jeg har holdt på med regelmessig behandling i noen måneder nå, det tok lenger tid enn forskrevet å oppnå resultater. Jeg er veldig fornøyd og anbefaler IPL til alle med blek hud og mørk hårvekst. Anonymkode: 2efec...ffa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fungerer ikke. Anonymkode: 0b4e0...177 Takk for svar! Har du prøvd det selv? Anonymkode: 77195...efd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har brukt akkurat denne fra Artmiss, og er meget fornøyd. Hårene er så og si permanent borte etter ca 3 måneder med behandling. Kjenner bare en varmende følelse ved behandling, men ingen smerte. Anonymkode: 66e9b...0bb Tusen takk! Hvordan var leveringstiden? Anonymkode: 77195...efd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, jeg har kommet over "Norges billigste IPL" hos artmiss.no, og lurer på om noen har erfaring med nettsiden eller IPL lasere? Har sett Silkemyk og Alvaskin reklamere for den, men tenker kanskje å prøve ut fra denne siden da jeg endelig fant en jeg faktisk har råd til. Anonymkode: 77195...efd Den fra alvaskin finner du på aliekspress til en mye billigere pris. Anonymkode: c00a3...98e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Har Braun silk expert pro 5. Synes den fungerer bra, men man må jo behandle jevnlig. Har brukt den på hake, legger og bikinilinje. Har fungert best på bikinilinken. Den er hårfri nå. Anonymkode: 74b5e...838
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk! Hvordan var leveringstiden? Anonymkode: 77195...efd Fikk produktet etter 1 uke. Kjøpte også noen andre produkter, og er generelt veldig fornøyd med Artmiss. Anonymkode: 66e9b...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå