Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har kommet over "Norges billigste IPL" hos artmiss.no, og lurer på om noen har erfaring med nettsiden eller IPL lasere? 

Har sett Silkemyk og Alvaskin reklamere for den, men tenker kanskje å prøve ut fra denne siden da jeg endelig fant en jeg faktisk har råd til.

Anonymkode: 77195...efd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fungerer ikke.

Anonymkode: 0b4e0...177

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt akkurat denne fra Artmiss, og er meget fornøyd. Hårene er så og si permanent borte etter ca 3 måneder med behandling. Kjenner bare en  varmende følelse ved behandling, men ingen smerte. 

Anonymkode: 66e9b...0bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring med den, men har en fra Braun. Den fungerer veldig bra synes jeg. Har blitt 95% hårløs på armene. På leggene er hårveksten redusert med ca 50% og det som kommer vokser mye saktere så det er ikke behov for å barbere hver dag. Under armene har jeg hatt god effekt under den ene armen, mens den andre ikke ser ut til å bli påvirket nevneverdig. Jeg har holdt på med regelmessig behandling i noen måneder nå, det tok lenger tid enn forskrevet å oppnå resultater. 

Jeg er veldig fornøyd og anbefaler IPL til alle med blek hud og mørk hårvekst. 

Anonymkode: 2efec...ffa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fungerer ikke.

Anonymkode: 0b4e0...177

Takk for svar! Har du prøvd det selv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har brukt akkurat denne fra Artmiss, og er meget fornøyd. Hårene er så og si permanent borte etter ca 3 måneder med behandling. Kjenner bare en  varmende følelse ved behandling, men ingen smerte. 

Tusen takk! Hvordan var leveringstiden?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei, jeg har kommet over "Norges billigste IPL" hos artmiss.no, og lurer på om noen har erfaring med nettsiden eller IPL lasere? 

Har sett Silkemyk og Alvaskin reklamere for den, men tenker kanskje å prøve ut fra denne siden da jeg endelig fant en jeg faktisk har råd til.

Den fra alvaskin finner du på aliekspress til en mye billigere pris.

Anonymkode: c00a3...98e

AnonymBruker
Skrevet

Har Braun silk expert pro 5. Synes den fungerer bra, men man må jo behandle jevnlig. Har brukt den på hake, legger og bikinilinje. Har fungert best på bikinilinken. Den er hårfri nå.

Anonymkode: 74b5e...838

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk! Hvordan var leveringstiden?

Fikk produktet etter 1 uke.

Kjøpte også noen andre produkter, og er generelt veldig fornøyd med Artmiss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...