AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Er det noen som har noen tips til hvordan man slutter å bite negler, samt rive av de? Sitter ofte under stressituasjoner og fikler med de, og får til og med sår etterpå. Det er super ekkelt å bite negler. Er klar over det. Men det er så fryktelig dårlig vane, og klarer ikke på noe viss å slutte. Har aldri gått helhjertlig inn for det, men skal gjøre det fra nå av. Er det noe jeg må være klar over? Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre det enklere for meg selv? Anonymkode: 6ce64...8a5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Biter du uansett, eller klarer du å la være når de er lange? Det funka for meg, å få satt på gel/akrylnegler, sånn at de var lange hele tiden. Da klarte jeg ikke bite på de, fordi de var for harde, og de så pene ut og var ikke fristende å spise på. Anonymkode: 2027e...d0a
Gjest hellokitty Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Har samme problem. Gjør det ofte i stressituasjoner uten at jeg ofte merker at det er en stressituasjon med en gang. Jeg prøver å holde hendene opptatt på en måte eller være distrahert av noe annet. Og tørke hendene godt etter de har vært våte. Jeg har hatt litt effekt av disse laknene som skal styrke neglene. Er verdt et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Typisk nevrotiske å holde på slik. Oppfordrer til å ikke slutte med det så vi vet hva slags mennesker de er. Anonymkode: e5151...7bc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Typisk nevrotiske å holde på slik. Oppfordrer til å ikke slutte med det så vi vet hva slags mennesker de er. Anonymkode: e5151...7bc Aldri ta plastisk kirurgi, så menn vet hvilke kvinner de skal unngå å lage barn med. Stygg personlighet = stygt utseende 🤧 Anonymkode: 21e85...de7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Ha på klar neglelakk, så slutter du å bite. Jeg satt alltid å bet negler før, men så tok jeg på neglelakk og det gikk ikke lang tid før jeg sluttet. Anonymkode: be91b...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Jeg bet negler fra jeg var barn, slutta som 30åring da jeg fikk teknikker for å handtere stress og angst, og panikk. Viser seg at det jeg trodde var stress, var kroppen min som omtrent gikk i shut down pga nerver. Anonymkode: 81e5e...b7d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Smør fingrene med noe som smaker ekkelt og finn deg teknikker å slappe av. Kanskje fikle med håret istedet? Anonymkode: bd191...928
Nailpolish4life Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 10.44): Er det noen som har noen tips til hvordan man slutter å bite negler, samt rive av de? Sitter ofte under stressituasjoner og fikler med de, og får til og med sår etterpå. Det er super ekkelt å bite negler. Er klar over det. Men det er så fryktelig dårlig vane, og klarer ikke på noe viss å slutte. Har aldri gått helhjertlig inn for det, men skal gjøre det fra nå av. Er det noe jeg må være klar over? Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre det enklere for meg selv? Anonymkode: 6ce64...8a5 Jeg lot ene neglen vokse høyre pekefinger tenkte "nå skal jeg la den vokse i 2 uker", det klarte jeg og etter det så har jeg klart og la være og bite negler, for det og la en negl vokse hjelper deg med og se at du klarer og la vær og bite negler. 1
Nailpolish4life Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 18.18): Biter du uansett, eller klarer du å la være når de er lange? Det funka for meg, å få satt på gel/akrylnegler, sånn at de var lange hele tiden. Da klarte jeg ikke bite på de, fordi de var for harde, og de så pene ut og var ikke fristende å spise på. Anonymkode: 2027e...d0a Neglene mine etter 6 uker og la de vokse
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 7.31): Ha på klar neglelakk, så slutter du å bite. Jeg satt alltid å bet negler før, men så tok jeg på neglelakk og det gikk ikke lang tid før jeg sluttet. Anonymkode: be91b...aa2 Støtter denne! Det eneste som hjalp meg til å slutte å bite negler. Prøv TS, det funker ☺️ Anonymkode: be91b...aa2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Jeg har en figur jeg har rundt halsen som er til å bite på. De brukes blant annet for de som biter seg selv i ulike situasjoner. Jeg bestilte fra utlandet. Jeg søkte på chewing toy adult. Ofte er biting av negler en form for å roe en stresset eller ubehagelig reaksjon. Man kan gjøre det uten å tenke over det fordi det er så innlært. Jeg syns det hjelper med denne bitefiguren, det er verdt et forsøk. Og en uvane tar tid å få bort, husk det. Anonymkode: 83eb7...521
Sheik Skrevet 22. august 2022 #13 Skrevet 22. august 2022 Finnes noe på apoteket som heter Go’ negl. Den smaker grusomt. Ha på noen ganer for dag. Og ha neglefil tilgjengelig hele tiden. For meg var det ekstra fristende når jeg hadde skarpe kanter, så når jeg kjente de, filte jeg de bort.
Nailpolish4life Skrevet 22. august 2022 #14 Skrevet 22. august 2022 Sheik skrev (1 minutt siden): Finnes noe på apoteket som heter Go’ negl. Den smaker grusomt. Ha på noen ganer for dag. Og ha neglefil tilgjengelig hele tiden. For meg var det ekstra fristende når jeg hadde skarpe kanter, så når jeg kjente de, filte jeg de bort. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå