AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg er litt rolig og sjenert og snakker ikke høyt i møter på jobb, kommer ikke med mange brilliante forslag og er ikke den som roper høyest eller alltid sier ifra. Føler alle andre er flinke til det, bortsett fra meg. Jeg skulle ønske jeg kunne komme med forslag og idéer sånn at mine kolleger synes at jeg er dyktig. Jeg kan komme med noen tanker og innspill, men det er sjeldent fordi jeg er så usikker. Ellers gjør jeg en veldig bra jobb, alle er fornøyd med den jobben jeg gjør, jeg har lite fravær og stiller alltid opp og det er ingenting å utsette på mitt arbeid. Jeg skulle bare ønske jeg var tøff og kreativ som alle andre, har prøvd å bli sånn i mange år men det går ikke. Hvordan akseptere dette? Blir så lei meg for jeg tenker at jeg ikke er bra nok, ikke god nok og ikke smart som alle andre. Anonymkode: 5f6de...99e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er litt rolig og sjenert og snakker ikke høyt i møter på jobb, kommer ikke med mange brilliante forslag og er ikke den som roper høyest eller alltid sier ifra. Føler alle andre er flinke til det, bortsett fra meg. Jeg skulle ønske jeg kunne komme med forslag og idéer sånn at mine kolleger synes at jeg er dyktig. Jeg kan komme med noen tanker og innspill, men det er sjeldent fordi jeg er så usikker. Ellers gjør jeg en veldig bra jobb, alle er fornøyd med den jobben jeg gjør, jeg har lite fravær og stiller alltid opp og det er ingenting å utsette på mitt arbeid. Jeg skulle bare ønske jeg var tøff og kreativ som alle andre, har prøvd å bli sånn i mange år men det går ikke. Hvordan akseptere dette? Blir så lei meg for jeg tenker at jeg ikke er bra nok, ikke god nok og ikke smart som alle andre. Anonymkode: 5f6de...99e Har ingen råd å komme med...jeg er akkurat likedan. Og så er det veldig frustrerende når man sitter der og får en tanke, mening eller forslag om noe og så sier jeg ikke det og så er det noen som sier det rett etterpå og så får denne personen masse skryt 🙄 Blir så irritert på meg selv!! (Er ikke sur fordi personen får skryt, er frustrert over meg selv). Det er som om om jeg først skal åpne munnen så MÅ jeg vare sikker på at det er noe bra som kommer ut. Og jeg stoler aldri på det. Og så sitter jeg å vurderer meg selv hele tiden..utrolig slitsomt. Er snart 40 og føler meg som en usikker 15åring.. Anonymkode: cac2c...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ingen råd å komme med...jeg er akkurat likedan. Og så er det veldig frustrerende når man sitter der og får en tanke, mening eller forslag om noe og så sier jeg ikke det og så er det noen som sier det rett etterpå og så får denne personen masse skryt 🙄 Blir så irritert på meg selv!! (Er ikke sur fordi personen får skryt, er frustrert over meg selv). Det er som om om jeg først skal åpne munnen så MÅ jeg vare sikker på at det er noe bra som kommer ut. Og jeg stoler aldri på det. Og så sitter jeg å vurderer meg selv hele tiden..utrolig slitsomt. Er snart 40 og føler meg som en usikker 15åring.. Anonymkode: cac2c...7f9 Akkurat samme her. Jeg må være 100% sikker på at det jeg sier er riktig før jeg sier det, også sier andre det og jeg blir så sur for at jeg ikke sa det først. Vet ikke hva som må til, kanskje bare man skal akseptere det. Anonymkode: 5f6de...99e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Har det på samme måten. Men ledere burde blitt flinkere til å spørre folk om innspill på andre måter enn i plenum også. En god leder vet at ikke alle snakker frivillig i møter, og at det slett ikke alltid er de mest utadvendte som har de beste ideene. Anonymkode: 91aa3...cf0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Selv om du ikke er en høyrøstet møtedeltager, har du kanskje andre kvaliteter som gir noe positivt for de andre på møtet? Anonymkode: 0a65d...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er litt rolig og sjenert og snakker ikke høyt i møter på jobb, kommer ikke med mange brilliante forslag og er ikke den som roper høyest eller alltid sier ifra. Føler alle andre er flinke til det, bortsett fra meg. Jeg skulle ønske jeg kunne komme med forslag og idéer sånn at mine kolleger synes at jeg er dyktig. Jeg kan komme med noen tanker og innspill, men det er sjeldent fordi jeg er så usikker. Ellers gjør jeg en veldig bra jobb, alle er fornøyd med den jobben jeg gjør, jeg har lite fravær og stiller alltid opp og det er ingenting å utsette på mitt arbeid. Jeg skulle bare ønske jeg var tøff og kreativ som alle andre, har prøvd å bli sånn i mange år men det går ikke. Hvordan akseptere dette? Blir så lei meg for jeg tenker at jeg ikke er bra nok, ikke god nok og ikke smart som alle andre. Anonymkode: 5f6de...99e Vi behøver jo slike som deg også. Du høres ut som en som får jobben gjort. Det er viktig. I team med en med mange gode ideer, som kanskje ikke er den som gjennomfører er du f. Eks gull verdt. Anonymkode: f29ca...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå