Gå til innhold

Elixir, Filorga, Noon Aesthetics, ZO Skin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har du noen mening om hvilke av merkene som er best av disse? Og har du et favorittprodukt fra en av de, og hvorfor?

Anonymkode: 0814c...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei! Har du noen mening om hvilke av merkene som er best av disse? Og har du et favorittprodukt fra en av de, og hvorfor?

Anonymkode: 0814c...cf1

Hva slags hudtype har du ?

Skrevet

Har prøvd filorga, det var ikke for meg. Det ga meg veldig «fin» hud der og da, men opplevde at det ikke var fuktighetsgivende nok, og det var ikke for meg rett og slett. 

Elixir har jeg mange venninner som sverger til, og andre som ikke liker. Igjen så kommer det nok veldig an på hvilke produkter du velger og om de passer din hudtype.

De to andre merkene har jeg aldri hørt om.

Jeg elsker medik8, det har virkelig vært det beste noen sinne for min hud. Tok hudtest på skincity og ble anbefalt merket og siden har jeg sverget til det. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd det meste som er å prøve av cosmiceuticals, inkludert alle merkene du nevner, og har til slutt landet på at en kombinasjon av produkter fra forskjellige merker - skreddersydd av en som kan dette - er det beste for min hud. Nå bruker jeg Elixir 10 % peeling pads med glykolsyre og melkesyre annenhver morgen, Elixir C-vitaminserum og Elixir Hydractil som dagkrem. Rens fra ZO (Gentle cleanser), og mitt nye mirakelprodukt: kombinert retinol/AHA fra Skinbetter-science (Alpharet overnight cream) på kvelden. Nå har jeg rett og slett helt fantastisk hud, i all beskjedenhet😁

Anonymkode: 18436...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Filorga! Time filler serien og global repair. Huden ble synligere mer fast og jevnere

Anonymkode: b759b...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde en del produkter fra elixir på nyåret, og har aldri hatt så fæl hud… tror hudbarrieren ble skadet, har blitt så sår og tørr på haka med mange hvite prikker/et slags utslett som klødde noe forferdelig. Sluttet med produktene i påsken for å se om det ble bedre, merket bedring etter en ukes tid :( så ble veldig skuffet… 

Anonymkode: fc895...6e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøvde en del produkter fra elixir på nyåret, og har aldri hatt så fæl hud… tror hudbarrieren ble skadet, har blitt så sår og tørr på haka med mange hvite prikker/et slags utslett som klødde noe forferdelig. Sluttet med produktene i påsken for å se om det ble bedre, merket bedring etter en ukes tid :( så ble veldig skuffet… 

Er fortsatt tørr og sår på haka, men blitt kvitt det kløende utslettet hvertfall… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er fortsatt tørr og sår på haka, men blitt kvitt det kløende utslettet hvertfall… 

Man må være forsiktig når man starter med aktive ingredienser. Selv bruker jeg Exuviance og er fornøyd:)

Anonymkode: 46162...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...