AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg har leiligheten min ute til salgs nå (1-roms i Oslo) og ønsker gjerne at flere skal se den, er det noen lure steder å legge den ut? Den ligger ute på meglerfirmaets side og på Finn med sponsing. Anonymkode: 41f42...ea7
klondrik Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har leiligheten min ute til salgs nå (1-roms i Oslo) og ønsker gjerne at flere skal se den, er det noen lure steder å legge den ut? Den ligger ute på meglerfirmaets side og på Finn med sponsing. Da dette gjelder 1-roms så vet du allerede målgruppen og da kan det hjelpe å promotere boligen på Facebook, Instagram, Twitter eller Youtube. Endret 26. april 2022 av klondrik
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Er det noen som ser andre plasser enn Finn.no hvis man er på jakt ? Når folk deler på Facebook tenker jeg alltid at det er litt skryt. Ja, jeg klikker inn og ser hva de reklamerer for, men jeg er ingen potensiell kjøper. Anonymkode: 6f6d2...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå