AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Hei. jeg er med en fyr. Han har egentlig gjort det slutt. Han er likevel med meg. Han sier han vil ha en udefinerbar relasjon. Vi har hatt det sånn i 3 mnd nå. Saken er at han viser veldig lite følelser. Jeg syns det er frustrerende å ikke vite noe. Har spurt av og til eller sett etter andre tegn. han jobber en del og har ofte ikke tid til meg før 22-23 ish. Han sier det er tid sammen fordi han sitter i samme rom som meg mens jeg er sammen med mens han er på pc. Jeg syns det er kjipt for han snakker ikke. Jeg forstår jobbing. Men når han plutselig har tid så velger han ikke meg. Da sier han at han hadde behov for å gjøre andre ting. Så går ønsket jeg å snakke om dette fordi han lovte meg lit tid men satt på pc til 22.30 men da skulle jeg legge meg. jeg ble tilslutt veldig følelsesmessig og frustrert. han uttrykker ikke noe. Har tidligere såret meg og jeg føler det er som å snakke med en vegg. da kalte han meg bipolar og at jeg hadde problemer. Så sa jeg at det var fordi han ikke snakker med meg og lover tid men har aldri tid og når det er tid så er ikke jeg valget. Han definerer tid sammen når jeg er med han mens han jobber. Han sa min oppførsel var ufin og at nå var det nok. så forsøkte jeg å komme med eksempler fra hans side. Da sa han det hadde ikke noe med saken å gjøre, men det har det jo. Han har jo såret meg og jeg har spurt om tid og han svarer ikke. så er jeg plutselig bipolar fordi jeg uttrykker ting. Mens han benekter alt. Jeg sa jeg ble frustrert av hans oppførsel. Liker han meg eller ikke. Føler han noe eller ikke. Det har vært søk av andre jenter som gjør at jeg spør han. Hva er jeg for han men så blir han sint på meg fordi jeg tar opp en diskusjon og blir frustrert. er det så feil av meg å være frustrert…? Anonymkode: 1fe4b...f73
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Du må bare holde deg unna han. Han har jo gjort det slutt. Anonymkode: 6f6d5...473 25 2 9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Løp, han der er sprø. Anonymkode: 1839d...0f9 10 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Du seigpiner deg selv. Hold deg unna ham, og gå videre med livet. Anonymkode: d5d71...2cf 14 1 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Å herregud! Du må komme deg langt bort fra han. Mannen er direkte stygg. Anonymkode: 91553...b7c 8 1
Mt3 Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Hvorfor orker du å prøve å ha ett forhold til en som helt klart ikke er moden for det? Ja det er han som er dust, men han vil ikke forandre seg så lenge du godtar å være i ett udefinert forhold med han. Slutt å være klegg, vis at du er verdig, finn noen som prioriterer deg, noen som vil ha deg som kjæreste. Helt normalt å ville gjøre noe annet enn å henge sammen med kjæresten konstant på fritiden, men en må samtidig prioritere å gjøre noe SAMMEN når en har muligheten til det (om så bare å sitte tett sammen i sofaen å se på film/serie) 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Dere er jo helt åpenbart ikke sammen, og ikke i noe forhold. Så hvorfor gidder du henge rundt han og vente, når han gjør det så klart at det ikke er noe å vente på? «Udefinerbar relasjon» betyr vel bare at han synes du er ok å ligge med når det passer han… Anonymkode: 15209...d24 13 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Han behandler deg dårlig, hvorfor vil du være med ham? Finn deg en skikkelig kar. Anonymkode: 36a93...68d 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 Han har allerede gitt deg svaret. Han vil ikke ha et forhold med deg. Så slutt å plage deg selv med dette. Anonymkode: 9eb6d...6e9 11 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei. jeg er med en fyr. Han har egentlig gjort det slutt. Han er likevel med meg. Han sier han vil ha en udefinerbar relasjon. Vi har hatt det sånn i 3 mnd nå. Saken er at han viser veldig lite følelser. Jeg syns det er frustrerende å ikke vite noe. Har spurt av og til eller sett etter andre tegn. han jobber en del og har ofte ikke tid til meg før 22-23 ish. Han sier det er tid sammen fordi han sitter i samme rom som meg mens jeg er sammen med mens han er på pc. Jeg syns det er kjipt for han snakker ikke. Jeg forstår jobbing. Men når han plutselig har tid så velger han ikke meg. Da sier han at han hadde behov for å gjøre andre ting. Så går ønsket jeg å snakke om dette fordi han lovte meg lit tid men satt på pc til 22.30 men da skulle jeg legge meg. jeg ble tilslutt veldig følelsesmessig og frustrert. han uttrykker ikke noe. Har tidligere såret meg og jeg føler det er som å snakke med en vegg. da kalte han meg bipolar og at jeg hadde problemer. Så sa jeg at det var fordi han ikke snakker med meg og lover tid men har aldri tid og når det er tid så er ikke jeg valget. Han definerer tid sammen når jeg er med han mens han jobber. Han sa min oppførsel var ufin og at nå var det nok. så forsøkte jeg å komme med eksempler fra hans side. Da sa han det hadde ikke noe med saken å gjøre, men det har det jo. Han har jo såret meg og jeg har spurt om tid og han svarer ikke. så er jeg plutselig bipolar fordi jeg uttrykker ting. Mens han benekter alt. Jeg sa jeg ble frustrert av hans oppførsel. Liker han meg eller ikke. Føler han noe eller ikke. Det har vært søk av andre jenter som gjør at jeg spør han. Hva er jeg for han men så blir han sint på meg fordi jeg tar opp en diskusjon og blir frustrert. er det så feil av meg å være frustrert…? Anonymkode: 1fe4b...f73 For en supertulling, kom deg unna ham. Derfor det er lurt å kreve forpliktende forhold hvis det er det man vil ha, samt snakke inngående om hva det innebærer å ha et forpliktende forhold. Ikke gå inn på noe sånn vente-og-se-greier, er jo å gi den andre parten frikort til å være en egoistisk kødd. Anonymkode: a4470...2e9 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Høres ut som min eks faktisk. Hold deg unna tenker jeg, og finn deg noen som er normale! Anonymkode: 7d549...c15 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Løp, han der er sprø. Anonymkode: 1839d...0f9 Haha, typisk KG svar når det er mannen som ikke er interessert, men når damen ikke er interessert så er det fullt forståelig visst nok.. Til Ts, han er ikke interessert i deg. Du virker veldig masete og intens. Kan være du har skremt han bort desverre. Bare la det gå. Anonymkode: 20bab...704 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 Her må du stå opp for deg selv og kutte kontakten med han. Han er ikke investert i deg, og den vonde sannheten er at han ikke er interessert i et forhold. Det kommer ikke til å forandre seg. En dag kan du se tilbake på dette og være lettet over at du kom det bort. Du fortjener en som vil investere tiden sin i et forhold med deg, og ikke minst som er flink til å kommunisere. Anonymkode: 363c4...761 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #14 Skrevet 26. april 2022 Du er HEKTA, Og han er ikke interessert. En interessert mann oppfører seg ikke sånn. Hekta : Du kan tro at det du kjenner er «ekte kjærlighet», men er du hekta på en person som representerer et håp om kjærlighet, er det som å løpe med utstrakte hender mot oasen i ørkenen til tunga tørker inn uten å komme fram. Vannkilden er ikke der, den er kun et fata morgana, en optisk illusjon. Den andre elsker deg ikke, bare «keeps you hanging on». https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: 57e78...072 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei. jeg er med en fyr. Han har egentlig gjort det slutt. Han er likevel med meg. Han sier han vil ha en udefinerbar relasjon. Udefinerbar relasjon = gratis fitte. Quote Vi har hatt det sånn i 3 mnd nå. Saken er at han viser veldig lite følelser. Fordi han ikke har følelser for deg. Quote Jeg syns det er frustrerende å ikke vite noe. Har spurt av og til eller sett etter andre tegn. Du vet allerede. Quote Men når han plutselig har tid så velger han ikke meg. Fordi han ikke gidder være med deg. Quote Så går ønsket jeg å snakke om dette fordi han lovte meg lit tid men satt på pc til 22.30 men da skulle jeg legge meg. Fordi han ikke gidder være med deg. Quote jeg ble tilslutt veldig følelsesmessig og frustrert. Kranglete og kverulant, ville han nok si. Fordi han ikke gidder være med deg. Quote Har tidligere såret meg og jeg føler det er som å snakke med en vegg. Han og veggen har nok like sterke følelser for deg. Quote Han har jo såret meg og jeg har spurt om tid og han svarer ikke. Han. Gidder. Ikke. Være. Med. Deg. Quote Liker han meg eller ikke. Nei. Quote Føler han noe eller ikke. Nei. Quote Hva er jeg for han men så blir han sint på meg fordi jeg tar opp en diskusjon og blir frustrert. Han vil bare ha gratis fitte, ikke en kranglete og kverulant og kjæreste. Quote er det så feil av meg å være frustrert…? Anonymkode: 1fe4b...f73 Det er over egen dumhet du burde være frustrert i så fall. Anonymkode: 5fd47...ed0 20 1 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #16 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, typisk KG svar når det er mannen som ikke er interessert, men når damen ikke er interessert så er det fullt forståelig visst nok.. Til Ts, han er ikke interessert i deg. Du virker veldig masete og intens. Kan være du har skremt han bort desverre. Bare la det gå. Anonymkode: 20bab...704 Da dropper man vedkommende, man lar ikke vedkommende løpe etter som en eller annen hund og er samtidig en gigantisk drittsekk. Er jeg ikke interessert i en mann så sier jeg jo ifra om det og henger ikke med ham mer, jeg går ikke rundt og irriterer meg og er ei drittkjerring. Ergo - sprø. Anonymkode: 1839d...0f9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #17 Skrevet 26. april 2022 Finn ut hva du vil ha,og så finner du deg en sånn fyr. For å finne deg en sånn fyr, må du selvsagt dumpe denne tosken. Han vil ikke ha deg. Han bare ligger med deg til du ikke finner i deg dritten hans lenger. Eller til han finner seg en dame han faktisk VIL ha. Anonymkode: 673bc...98e 1 3
MizzVic Skrevet 26. april 2022 #18 Skrevet 26. april 2022 Du er dumpet, og det ganske tydelig. Men så dukker han opp sent iblant. Gjetter du da ligger med han? Hvorfor skal han gi opp enkel tilgang til sex? 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #19 Skrevet 26. april 2022 Tror du ikke han og kompisene hans ler når han skal til den desperate eksen som ikke vil gi slipp? Som gir hva som helst for noen smuler av hva hun håper er kjærlighet? Og han lukker ørene når du gneldrer bare så han kan få sexen sin, penger, mat, wifi, bensin, eller hva du nå gir han. Vil du virkelig være den stakkarslige dama?? Anonymkode: 673bc...98e 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #20 Skrevet 26. april 2022 Leste ikke mye før jeg tenker at det er ikke vits i å henge mer med han. Å ikke svare på om man vil være sammen er også et svar. Han har gjort d slutt. Ikke gidd Anonymkode: b4631...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå