Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen saker omtrent alle i Norge er enige om, politisk?

Har du en upopulær politisk mening? Si den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min upopulære mening er at det skal være mye strengere innvandring til Norge. Jeg er selv innvandrer og har integrert meg, har perfekt språk, har fullført bachelor, og vært aktiv i arbeidslivet siden jeg var 16.

Og det er det man må gjøre for å få komme hit, synes jeg. De som nekter å lære norsk, nekter å integrere seg, bare går på nav og bare loker rundt trenger ikke å være her. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange saker, de fleste er nok upopulære....   

Ingen innvandrere skal få varig oppholdstillatelse i landet. Ingen migranter skal tas imot, kun flyktninger, og folk som på forhånd kan bevise at de har økonomi til å oppholde seg i landet. Innvandrere som er her på grunn av utrygge forhold i landet sitt må reise hjem når landet blir noenlunde trygt.

Ulv, Gaupe, Jerv og Bjørn må vi ha i Norge. De som driver med sau må ta hensyn til dette. Vi har altfor mye sau og rein i landet, det ligger kjøtt å råtner på fryselagrene.

Elektrifiseringen på sokkelen er bare tull, og må ikke gjennomføres. Null miljøgjevinst.

Strøm skal ikke selges til utlandet,- Fyll opp vannlagrene her hjemme og tilby billig strøm til nordmenn. Vindkraft er rasering av natur, og må bort. Satsing på alternative kraftkilder må opp, f.eks. tidevannskraftverk, mikrovannkraft, solceller på private tak, Thorium kjernekraft, o.l.

Drivstoffpriser må ned,- Staten tjener store penger på situasjonen nå,- og ser ikke ut til å ville gjøre noe med det.

Samme avgifter på elbiler og drivstoffbiler.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
RunM skrev (På 26.4.2022 den 16.29):

Mange saker, de fleste er nok upopulære....   

Ingen innvandrere skal få varig oppholdstillatelse i landet. Ingen migranter skal tas imot, kun flyktninger, og folk som på forhånd kan bevise at de har økonomi til å oppholde seg i landet. Innvandrere som er her på grunn av utrygge forhold i landet sitt må reise hjem når landet blir noenlunde trygt.

Ulv, Gaupe, Jerv og Bjørn må vi ha i Norge. De som driver med sau må ta hensyn til dette. Vi har altfor mye sau og rein i landet, det ligger kjøtt å råtner på fryselagrene.

Elektrifiseringen på sokkelen er bare tull, og må ikke gjennomføres. Null miljøgjevinst.

Strøm skal ikke selges til utlandet,- Fyll opp vannlagrene her hjemme og tilby billig strøm til nordmenn. Vindkraft er rasering av natur, og må bort. Satsing på alternative kraftkilder må opp, f.eks. tidevannskraftverk, mikrovannkraft, solceller på private tak, Thorium kjernekraft, o.l.

Drivstoffpriser må ned,- Staten tjener store penger på situasjonen nå,- og ser ikke ut til å ville gjøre noe med det.

Samme avgifter på elbiler og drivstoffbiler.

Enig i veldig mye av dette 😊

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...