Gå til innhold

Kjenner jeg blir irritert på mannen over dette, ang. musikkfestival.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skal her i byen være en musikkfestival som vi ble invitert med på av noen venner. Ikke helt vår type musikk, men jeg hadde litt lyst. Mannen var helt imot dette, han syntes musikken var helt ræva og han gadd ikke være der. 
Men, nå er han invitert med av jobben og da skal han plutselig gå. Jeg spurte hvorfor han har snudd sånn veldig iom at han i utgangspunktet var så negativ, men nei det kunne han ikke svare på. Der han jobber så har de mye sosialt, så er ikke slik at dette er noe som skjer en sjelden gang. 
Så da blir det til at han skal gå og jeg blir hjemme. Hadde jeg visst dette før, så hadde jeg kjøpt billett med vennene mine, men det er helt utsolgt. 
Kjenner jeg blir irritert over dette…. 

Anonymkode: 54452...5ea

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For rn dust som lett skifter mening med vinden..

Anonymkode: b5188...cc4

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For rn dust som lett skifter mening med vinden..

Ja, ganske irriterende da han i utgangspunktet var så negativ. 
Tydeligvis veldig mye gøyere å gå med kolleger enn med venner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok. Men du kunne jo ha valgt å gå med vennene dine selv om han ikke hadde lyst, akkurat som han valgte å gå med kollegaene sine.

Anonymkode: e0a7f...a91

Dette! Må være mulig å være litt selvstendig selv om man er i et forhold

Anonymkode: 47885...53a

• Liker 23
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert i en dame på jobb som skal gå. 

Anonymkode: 4c2c7...2fc

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Men du kunne jo ha valgt å gå med vennene dine selv om han ikke hadde lyst, akkurat som han valgte å gå med kollegaene sine.

Anonymkode: e0a7f...a91

Ja, jeg kunne det, men iom at han var så negativ den gangen vi ble spurt, så valgte jeg å droppe det (var 4-5 andre par som skulle og da er det kjedelig å komme alene). Det er mange måneder siden vi ble spurt. Men, nå ender jeg jo likevel opp alene den helga siden han skal dit med kolleger, så hadde jeg kunnet ville jeg nå gått med venner, selv om de er bare par. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette! Må være mulig å være litt selvstendig selv om man er i et forhold

Anonymkode: 47885...53a

Det er jo ikke det som er sakens kjerne her da. Det er at mannen ikke vil bli med sin egen  partner på festival! 

Anonymkode: a61ab...84c

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kunne det, men iom at han var så negativ den gangen vi ble spurt, så valgte jeg å droppe det (var 4-5 andre par som skulle og da er det kjedelig å komme alene). Det er mange måneder siden vi ble spurt. Men, nå ender jeg jo likevel opp alene den helga siden han skal dit med kolleger, så hadde jeg kunnet ville jeg nå gått med venner, selv om de er bare par. 

Skjønner deg, dere ble spurt som par sammen med andre par og sa nei som par.  Mannen din burde tenkt og i Allefall beklaget overfor deg at han nå likevel velger å gå med jobben. Kanskje han fallt lett for gruppepress der når ALLE SKAL, eller er konfliktsky, uansett burde han sagt unnskyld når det ble slik

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel fri bar med jobben da, mens du er kanskje litt påpasselig med hva han foretar seg. 

Anonymkode: 20963...e9b

• Liker 5
Skrevet

Det hadde jeg også blitt irritert for!

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, man må jo ikke være et par for å være med par..! Du kunne fint dratt selv. 

Men jeg skjønner irritasjonen. 

Tydeligvis liker han bedre å være med kollegene dine enn disse venneparene - kanskje fordi de er så "parete" at det ikke går an å være med dem alene engang? 😅 Står dere alle og bare kliner eller? 

Jeg har jobbet et sted hvor det har vært så utrolig bra miljø/kultur at jeg har foretrukket å være med dem over venner i perioder. Pluss man får jo fri bar og gratis billett, da kan jeg nesten gå og se hvem som helst spille. En festival koster jo gjerne  tusenlappen++, og det betaler ikke jeg for Postgirobygget og Markus og Martinus liksom. Men jeg kunne vurdert å gå på festivalen og holde meg lengst mulig borte fra konserten om jeg fikk gratisbillett, ølbonger og var med en veldig bra gjeng.

Anonymkode: 4822c...52b

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, kan nesten forstå han.

Å gå med tre stykker som i hovedsak hører på musikk og vil stå langt fremme, når du ikke liker musikken, det er nok ikke noe særlig. Går man med en stor gjeng blir det gjerne litt mer feststemning, bak på festivalområdet. 

Anonymkode: 7db06...7a1

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han er interessert i en dame på jobb som skal gå. 

Anonymkode: 4c2c7...2fc

Han er interessert i den gratis ølen som følger med å være med jobben.

• Liker 4
Gjest Villfisker
Skrevet

Han er ikke interessert i å gå med dere.

AnonymBruker
Skrevet
Teflonhjernen skrev (34 minutter siden):

Da vet du til neste gang du eller dere blir invitert med på noe. Ønsker du å dra, så drar du uavhenging av hva mannen ønsker. 

Kjip måte å lære på, men det er hva det er. 

Det er ikke usannsynlig at noen legger ut sine private billetter på salg, da kan du kjøpe en. 

Anonymkode: 0c34e...ae1

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tja, kan nesten forstå han.

Å gå med tre stykker som i hovedsak hører på musikk og vil stå langt fremme, når du ikke liker musikken, det er nok ikke noe særlig. Går man med en stor gjeng blir det gjerne litt mer feststemning, bak på festivalområdet. 

Tja, nå var det vel ikke det jeg skrev. Det er 4-5 par og ingen av oss er sånn som må stå foran. Er heller ikke den type festival. Det er mer sånn sol, sommer og øl med sommermusikk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da vet du til neste gang du eller dere blir invitert med på noe. Ønsker du å dra, så drar du uavhenging av hva mannen ønsker. 

Kjip måte å lære på, men det er hva det er. 

Det er ikke usannsynlig at noen legger ut sine private billetter på salg, da kan du kjøpe en. 

Anonymkode: 0c34e...ae1

Ja, meste gang kommer jeg til å gå uavhengig av han. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det skal her i byen være en musikkfestival som vi ble invitert med på av noen venner. Ikke helt vår type musikk, men jeg hadde litt lyst. Mannen var helt imot dette, han syntes musikken var helt ræva og han gadd ikke være der. 
Men, nå er han invitert med av jobben og da skal han plutselig gå. Jeg spurte hvorfor han har snudd sånn veldig iom at han i utgangspunktet var så negativ, men nei det kunne han ikke svare på. Der han jobber så har de mye sosialt, så er ikke slik at dette er noe som skjer en sjelden gang. 
Så da blir det til at han skal gå og jeg blir hjemme. Hadde jeg visst dette før, så hadde jeg kjøpt billett med vennene mine, men det er helt utsolgt. 
Kjenner jeg blir irritert over dette…. 

Når bestilte de biletter da?

Anonymkode: be903...ca4

AnonymBruker
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Tja, nå var det vel ikke det jeg skrev. Det er 4-5 par og ingen av oss er sånn som må stå foran. Er heller ikke den type festival. Det er mer sånn sol, sommer og øl med sommermusikk. 

Men da liker han vel kollegaene bedre enn deg og vennene? Om settingen ellers ville vært helt lik. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...