AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg skal være i Bergen sentrum i en ukes tid og lurer på hvor det er fint å trille tur med barnevogn? Jeg er ikke av de sprekeste, så er fløyen kanskje mer for de i god form, hvis det i det hele tatt er mulig å gå opp hele turen med vogn? Ikke vet jeg hvor jeg skal begynne å gå heller, jeg er ikke kjent i byen. Anonymkode: 018cb...a4d
Ananas. Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Det går an å tusle litt rundt i sentrum, det er jo mange hyggelige gater og smau. Kommer an på hvor langt du vil trille, men rundt lille Lungen (veldig kort), ut til Nordnes etc. er fine turer. Jeg har slått ihjel mye tid på tur rundt universitetsområdet også. Du kan også ta med barnevogn på Fløybanen og gå tur der oppe, det anbefales! Bergen har et relativt lite og oversiktlig sentrum, så du finner ut av det når du er der Se på et kart og finn ut hva/hvor du vil. Men toppen av Fløyen anbefales virkelig, og det er flere muligheter på toppen der. Ville ikke belaget meg på å trille hverken opp eller ned, det er veldig bratt. Ned hadde jeg rett og slett vært bekymret for at vognen skulle glippe for meg, men det er meg, da.. Bergen er en flott by med mye å se på, så ville bare tatt det som det kommer. 1 1
Honey Dew Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 (endret) Ta en tur i Fjellveien. Der har du nydelig utsikt over byen og du kan ta Fløybanen opp og evt. ned igjen. Endret 26. april 2022 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Det går helt fint å trille barnevogn både opp til Fløyen og ned igjen. Hvis man synes det er litt for tungt, så kan man f eks ta fløibanen opp og så gå ned igjen. Har gått ned fra fløyen med barnevogn mange ganger. Er fin grusvei, ikke bratt i det hele tatt. Anonymkode: 5978d...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Nygårdsparken❤️ Anonymkode: f80f2...cb0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Du kan fint ta banen opp på fløyen hvis du ikke vil gå. Kan være tungt å gå oppover med barnevogn. Men fint turområde på toppen og selvsagt bare for attraksjonen sin del. -Nordnesparken. Fint å kombinere med en tur til verftet og ta en lunsj eller kaffe. -Gamle Bergen (du kan ta buss dit hvis du vil) -Fjellveien -bare tusle rundt i sentrum og oppdage steder. Se hvor du ender. -Nygårdsparken (men en del arbeid der nå, så ikke like bra som den alltid har vært. Enn så lenge da). Men veldig fint å kombinere med området høyden. Anonymkode: 43589...b42 1
Anonym6789 Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Vi pleier ta fløybanen opp, og gå ned igjen syns også det er fint om gå fra sentrum til nordnesparken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå