AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 For meg er det å vaske vinduer. Rydde og og rengjøre kjøkkenskapene innvendig. Ta ut komfyren og vaske bak. Vaske ovn. Rydde og vaske i skapene på badet Vi pleier ikke å ta vegger og tak Hva om deg? Anonymkode: ff416...d37
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Vårrengjøring for meg er vaske vinduer + balkongen i månedsskiftet april-mai 😊 Anonymkode: 06011...44d
Snabeltann Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Egentlig ikke noe særlig annen vask i huset enn vanlig. Storrydding i garasje, eiendom, og i huset der vi kjører med henger til søppeldynga ting vi skal kaste. Vanlig rengjøring av hus. Sette ut utemøbler, sette opp trampoline, raking. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Vårrengjøring? Anonymkode: e97d0...d19 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Vaske vinduer, dyner og puter og pledd og vintertøy og vaske på steder som aldri blir vasket i hverdagsrengjøringen. Kanskje noe rydding av klær og noen skap. Anonymkode: 0e304...0b9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Vaske vinduer, dyner og puter og pledd og vintertøy og vaske på steder som aldri blir vasket i hverdagsrengjøringen. Kanskje noe rydding av klær og noen skap. Anonymkode: 0e304...0b9 Og tepper! Anonymkode: 0e304...0b9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Det vi gjør ganske fast hver vår er; Rydde og vaske alle uteplasser. Gå over alle bedd og rense, gjødsle, plante. Klippe ned planter og busker. Gå over og ta unna husvask, maling og flikking. Skifte til sommerdyner, vaske disse, vaske og støvsuge ned madrassene og hele soverommet. Hive alt av tepper ut, banke, og støvsuge godt under møbler. Vaske vinduer og glassrekkverk. Rydde ut og koste garasjen. En runde på fyllingen med ting som har hopet seg opp i garasjen. Andre ting du nevner gjør vi på årlig basis. Men helst på en trist vinter/høstdag der det er lite å finne på utendørs. Anonymkode: 7391b...a02
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Vårrengjøring for meg er å 1. Vaske hus utvendig 2. Vaske alle flater, tak og vegger innvendig (Etter at bjørkepollenspredningen er over) 3. Vaske vinduer innvendig og utvendig 4. Rydde og klargjøre bed og krukker til nyplanting 5. Olje terasse 6. Legge bort vinterklær og vintersko Anonymkode: e1031...f78
Drizzt Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det å vaske vinduer. Rydde og og rengjøre kjøkkenskapene innvendig. Ta ut komfyren og vaske bak. Vaske ovn. Rydde og vaske i skapene på badet Vi pleier ikke å ta vegger og tak Hva om deg? Anonymkode: ff416...d37 Vasker vinduer, gardiner, støvsuger i hele huset - også der hvor det ikke støvstuges så ofte som for eksempel boden, samler støv fra alle overflater, tar en titt i garasjen og om noe må kastes derfra, sjekker barnas klær om det er noe som ikke skal brukes mer og skal selges på finn, grundig vask av kjøkken og badene, vaskerommet også, kjøleskapet ... Det tas ikke over 1 dag, men jeg bruker som regel siste uke i april til det Det vil si denne uka! P.S. Hagearbeid også kanskje? Den er jeg nesten ferdig med. I år var vi hjemme i påske og da fikset jeg i hagen.
Wenda Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Vårrengjøring for meg er å vaske ned alt, tømme peis og rydde vekk peisutstyr, vaske verandaen, rydde garasjen, pakke vekk vinterklær, pledd mm som kun brukes om vinteren Å vaske alt betyr da å vaske ting og steder jeg normalt bare tar et par ganger i året (vår og høst). Dvs vinduer, inni kjøkkenskap, bak komfyren, går over vegger og tak, vasker dyner og puter osv i tillegg til vanlig vask jeg tar oftere av alle overflater osv. I tillegg setter vi fram alt av utemøbler, potter, grill osv. Og om høsten gjør vi det samme igjen, bare at vi setter møblene i garasjen, pakker vekk kjoler o.l. og finner frem vinterklær, pledd, utstyret til peisen osv Bruker vel 2 dager om våren og 2 dager om høsten på jobben
sommermor Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Her har jeg vasket trappen fra soverommet hennes og ned i hagen. Møblene i hagen er vasket. Vinterjakkene henger jeg vekk i slutten av mai. Vinduene blri vasket i øpet av våren når været er bra og overskuddet er der. Komfyren er innebygd så den får bare stå. Og kjøkkenskapene går helt til taket heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå