Gå til innhold

Trekant: en dame to menn, hva gjør dama?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama skrever vel i hovedsak og lar mennene gjøre jobben.

Anonymkode: 60999...565

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan starter man når man er i senga. Hva gjør man først?

Anonymkode: e8ea0...59e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan starter man når man er i senga. Hva gjør man først?

Anonymkode: e8ea0...59e

For min del så er det viktig at 3. person blir ivaretatt på best mulig måte så lar de kose og kysse mye mens jeg stryker på henne og etter hvert går ned på henne for å gjøre henne klar. Dette finner dere ut av ❤️ 

Anonymkode: 0c2f7...574

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/30/2022 at 9:48 AM, MuffinStud said:

Ja. 

Dersom den ene mannen er hennes kjæreste, så skal hun både oppfylle hans fantasier om "hotwife" og kanskje noe lett NTR/cuckold. Å ta en ufordøyd og lite gjennomtenkt fantasi og holdes ansvarlig når denne fantasien skal møte virkeligheten. I en setting hvor pause/timeout ikke er så lett.

En tredjeperson som har vært kun en fantasi skal bli til en fysisk person med oppførsel, utseende, lukt, blikk og alt. Kjemien trenger ikke være den samme for de to i parforholdet. Man har gått fra en relasjon (mellom de to) til tre relasjoner. 
Og hvis ting ikke er helt på stell i forholdet, så er det et lite egnet sted å ta sin ukentlige krangel.

Å holde noen andre ansvarlig for sin egen fantasi er urimelig. Jeg synes det er godt gjort av kvinnen å stille opp og strekke seg for å fylle rollen i hans rollespill. Det er urimelig av mannen å holde henne ansvarlig for sin reaksjon på sitt eget "prosjekt".

Jeg dyrker min kones seksualitet og hun har ikke gitt noen signaler om noe ønske om tredjeperson. Og jeg tenker at hele greia er et korthus som fort kan rase for hvem som helst av oss. Og det er mer enn nok vi kan gjøre bare oss to. Men jeg hadde syntes det bare var kult hvis hun ville ha dildo med sugekopp, pulemaskin (symbian) eller noe slikt. 

Dette er noe av det mest fornuftig og innsiktsfulle jeg noensinne har lest på KG. Takk!!!

Anonymkode: 1ec49...302

• Liker 1
Gjest O.G.
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 23.37):

Jeg hadde blitt fryktelig skuffet selv dersom samboer sa nei til anal men lot en fremmed prøve det på første forsøk uten diskusjon...

Anonymkode: a6085...957

Kan bli sånn hvis den andre er bedre i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Dama fingrer og nytter synet av 2 menn som har seg med hverandre. Eventuelt alle onanerer til hverandre

Anonymkode: 62e6a...464

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (1 time siden):

Kan bli sånn hvis den andre er bedre i senga.

Er jo en "enkel" måte å avslutte forholdet på også! 🤷‍♂️

Anonymkode: bba99...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...