AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Har lyst å utforske dette, men lurer litt på hva damas rolle blir i dette. Hva er vanlig å gjøre? Holder alle 3 på samtidig, eller er det en mann først og den andre etterpå? Vet det er mange måter å gjøre dette på, men hva er det vanlig at dama gjør og hva er det vanlig at mennene gjør med dama? Bruker mennene og gjøre noe med hverandre eller er de kun opptatt av dama? Hvordan liker dere dette? Er det vanlig at hun blir pult av begge og suger begge? Anonymkode: e8ea0...59e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Altfor mye. Derfor ble det med en slik opplevelse, og det frister ikke til gjentagelse. Det var å jobbe med å tilfredsstille to menn. Fantasiene var at jeg skulle være i sentrum for oppmerksomheten fra to menn, slik det har vært ved KKM trekant. Der vi kvinner også koser med hverandre. Det gjorde ikke mennene, og ikke fikk jeg noe ekstra oppmerksomhet heller, jeg måtte bare gi dobbelt. Det var ikke noe særlig. Aldri mer. Anonymkode: c837f...4be 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Enig med over, altfor mye. De forventer på en måte mer når de er to. Man må på en måte putte på et show mens man har sex med en av de, mens den andre ser på, om man gjør det en og en. Anonymkode: 69b47...228
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Her var det kona mi som var i sentrum, og trengte ikke å gjøre annet enn og bli knullet av meg og den andre fyren. Men hun sugde meg mens han andre tok henne i doggy. Ble også en DP som hun elsker. Anonymkode: 7f856...622 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Tenker noen kvinner opplever å bli publikum når mannen får det som han vil. Kanskje er hun heldig og får et slikk og en ingen ting. Noen får seg et serieknull, andre et multiknull. Andre igjen finner ut at mannen er cuck. De fleste opplever nok et misforhold mellom forventninger og virkelighet. Som ei jeg kjenner opplevde, så oppdaget hun at hun likte større kuk, og fant seg det. Trekant er og blir en trekant. Risikosport for noen, velykket for andre. Er du typen som våger ta sjansen TS? Hvis ikke, la være. Som veltrent mann, med uvanlig stor, har jeg kun opplevd dette 5 ganger, da med ulike kjærester som ønsker å dele meg med veninne. Fine opplevelser, alle uten rus inne i bildet. Bare lek og nærhet, lange samleier og kvinner i sprudlende humør. Erfaren K😎K Anonymkode: 95d92...59d
Hr. Aktiv Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Kan ikke dama bare ligge der da som hun ellers gjør? En pikk i musa og en i munnen? Nei forresten hun vil ikke suge nei. Da blir det uaktuellt. 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Du gjør dette alt for komplisert trådstarter! Det er ikke meningen at du skal gjøre hva andre mener (med mindre du tenner på at to menn forteller deg hva du skal gjøre). Man snakker på forhånd om forventninger og hvordan det skal være. Er man ikke enig så gjennomfører du ikke, om alle er enige, så kjører man på Anonymkode: dad0c...390 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Sandwich? En i musa og en i bæsjehullet. Anonymkode: 9f76b...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Altfor mye. Derfor ble det med en slik opplevelse, og det frister ikke til gjentagelse. Det var å jobbe med å tilfredsstille to menn. Fantasiene var at jeg skulle være i sentrum for oppmerksomheten fra to menn, slik det har vært ved KKM trekant. Der vi kvinner også koser med hverandre. Det gjorde ikke mennene, og ikke fikk jeg noe ekstra oppmerksomhet heller, jeg måtte bare gi dobbelt. Det var ikke noe særlig. Aldri mer. Anonymkode: c837f...4be Du fikk noe ekstra oppmerksomhet? Ok? Så det var ikke en ekstra mann tilstede? Ikke en ekstra pikk? Høres ut som problemet her var deg. Anonymkode: fa13d...83a 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Beste er jo to i musa samtidig. Husk å bruk prevensjon da. Anonymkode: 60999...565
feliek54 Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altfor mye. Derfor ble det med en slik opplevelse, og det frister ikke til gjentagelse. Det var å jobbe med å tilfredsstille to menn. Fantasiene var at jeg skulle være i sentrum for oppmerksomheten fra to menn, slik det har vært ved KKM trekant. Der vi kvinner også koser med hverandre. Det gjorde ikke mennene, og ikke fikk jeg noe ekstra oppmerksomhet heller, jeg måtte bare gi dobbelt. Det var ikke noe særlig. Aldri mer. Anonymkode: c837f...4be For meg vil det være veldig viktig at jenta nyter og har det deilig. Derfor kunne jeg tenke meg å være med på 3 kant med to menn. Jeg nyter at jenta har det deilig. og får orgasmer og gjerne flere om hun ønsker. Når jeg er med ei jente alene så hender det jeg ikke klarer å gi henne 100% nytelse. Hun får orgasme men noen ganger ønsker hun flere og da er det hadde det vert deilig med to menn for å gi henne mere. Gjerne også serie eller multi orgasme. Men det er viktig at jenta vil være med på to menn
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har lyst å utforske dette, men lurer litt på hva damas rolle blir i dette. Hva er vanlig å gjøre? Holder alle 3 på samtidig, eller er det en mann først og den andre etterpå? Vet det er mange måter å gjøre dette på, men hva er det vanlig at dama gjør og hva er det vanlig at mennene gjør med dama? Bruker mennene og gjøre noe med hverandre eller er de kun opptatt av dama? Hvordan liker dere dette? Er det vanlig at hun blir pult av begge og suger begge? Anonymkode: e8ea0...59e Dama gjør som hun blir bedt om. Hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: f5892...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 For noen svar 😂😂 Da jeg hadde trekant med to menn varierte det. Disse mannfolka er så kåte at de ser ikke rett, jeg trengte verken tenke eller ta meg til noe som helst. Vi holdt på en stund, så mens han ene tok meg satt han andre og slappet av, eller tok seg en runk. Vi hadde DP, de var veldig deilig. Vi byttet på alt mulig egentlig, jeg sugde en mens den andre tok meg, begge lekte med meg samtidig. Altså du trenger egentlig ikke tenke. Dersom du er en dominant vil du kanskje selv legge føringer for hva du vil skal skje. Dersom ikke kan det være greit å finne to menn som er litt «på» eller hva jeg skal kalle det, så du føler de tar litt styringen, så slipper du å ligge og tenke på hva du skal gjøre 😄 Anonymkode: dc6b4...c3b 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #14 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For noen svar 😂😂 Da jeg hadde trekant med to menn varierte det. Disse mannfolka er så kåte at de ser ikke rett, jeg trengte verken tenke eller ta meg til noe som helst. Vi holdt på en stund, så mens han ene tok meg satt han andre og slappet av, eller tok seg en runk. Vi hadde DP, de var veldig deilig. Vi byttet på alt mulig egentlig, jeg sugde en mens den andre tok meg, begge lekte med meg samtidig. Altså du trenger egentlig ikke tenke. Dersom du er en dominant vil du kanskje selv legge føringer for hva du vil skal skje. Dersom ikke kan det være greit å finne to menn som er litt «på» eller hva jeg skal kalle det, så du føler de tar litt styringen, så slipper du å ligge og tenke på hva du skal gjøre 😄 Anonymkode: dc6b4...c3b Enig med dette. Svarene på spørsmålene i HI vil jo variere ut ifra preferansene til de som er med. Så jeg kan bare svare for meg selv. Har i aller høyeste grad opplevd å være senter for oppmerksomheten. Her har ikke mennene holdt på med hverandre, da det ikke er av interesse for oss. Men begge mennene har sett på mens den andre har holdt på med meg (oral, fingring, penetrering, kos). Har gitt oral til begge etter hverandre. Har gitt oral til den ene samtidig som den andre penetrerer. Etc… Med andre ord har jeg opplevd å bli «vartet dobbelt opp». (Kan samtidig nevne at jeg liker veldig godt å gi oral, så det oppleves bare som et pluss for meg å kunne gi dette til to.) For meg har det vært en veldig positiv opplevelse, da jeg både liker følelsen av å bli «tatt» av to, og følelsen av å bli sett på av den ene. Hva man ender opp med å gjøre i en slik setting, avhenger helt av hva de involverte liker og har lyst til. Så hvis man har muligheter for noen forventningsavklaringer i forkant, så vil nok det heve opplevelsen betydelig. Samt sikre at man går inn i dette med noenlunde liknende ønsker og preferanser. Anonymkode: 59edc...8a3 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): Kan ikke dama bare ligge der da som hun ellers gjør? En pikk i musa og en i munnen? Nei forresten hun vil ikke suge nei. Da blir det uaktuellt. Dette begynner å bli kjedelig 😴 Anonymkode: e7464...a01 6 1 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. april 2022 #16 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette begynner å bli kjedelig 😴 Anonymkode: e7464...a01 Jeg vet derfor avstår jeg heller.
AprilLudgate Skrevet 27. april 2022 #17 Skrevet 27. april 2022 Hr. Aktiv skrev (35 minutter siden): Jeg vet derfor avstår jeg heller. Men har du noen gang tenkt over om etellerannet med deg kan være grunnen til at du aldri får oralsex? Du kan jo ga hatt uflaks selvsagt - men jeg kjenner få som ikke gjør dette. Jeg mener, type hygiene eller noe sånt? 🤷♀️ 2 1 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. april 2022 #18 Skrevet 27. april 2022 Fløff skrev (23 minutter siden): Men har du noen gang tenkt over om etellerannet med deg kan være grunnen til at du aldri får oralsex? Du kan jo ga hatt uflaks selvsagt - men jeg kjenner få som ikke gjør dette. Jeg mener, type hygiene eller noe sånt? 🤷♀️ Altså det er en del som gaper eller også gjesper, men å si det er oral de holder på med er å dra det litt langt. Når det blir verbalt justert eller forsøk på så er det døve ører. Men leser jo det i tråder her inne også så legger ikke damer så mye i sex. Da er det naturlig at de heller ikke orker å bidra noe. Dette forsterkes ved at de da heller finner et lettere offer til mann som finner seg i det at hun er slik istedet for å måtte gi. Letteste motstands veg alltid. Hygienen her er fin. Alltid nydusjet før noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 31 minutter siden, Fløff said: Men har du noen gang tenkt over om etellerannet med deg kan være grunnen til at du aldri får oralsex? Du kan jo ga hatt uflaks selvsagt - men jeg kjenner få som ikke gjør dette. Jeg mener, type hygiene eller noe sånt? 🤷♀️ Støtter denne. Anonymkode: a5ad1...b4d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #20 Skrevet 28. april 2022 Jeg vil advare par mot å invitere en ekstra mann med for å oppleve trekant. Hjemme hos oss gjorde vi det og jeg angrer ganske mye. Det var egentlig han som ville, jeg var skeptisk. Det ble for privat, men så gjorde vi det likevel. Da det skulle skje var jeg blitt vant til tanken og ganske tent. I ettertid tror jeg han var tryggere på situasjonen når jeg var den usikre, men så ble han ubekvem når han så at jeg var kåt. Dagen det skjedde barberte jeg meg. Han og jeg hadde vært samboere i tre år og jeg har alltid hatt kjønnshår. Den tiden hvor glatt var mote var liksom litt over og det var lenge siden jeg hadde gjort det, og vi har heller ikke snakket så mye om det. Men nå, da vi skulle ha trekant, ville jeg liksom "være en annen", gå inn i et annet modus, så jeg shavet samme dagen. Det var enda en feil jeg/vi gjorde. Jeg forstår nå etterpå at han liker glatt og at han hadde ønsket at jeg hadde gjort det for ham, og ikke "for en annen". Men jeg hadde jo en helt annen grunn, uansett ble det feil. Det fungerte ålreit i sengen en stund, men underveis gikk mye galt. Samboeren min ble usikker når den andre mannen var litt mer bully enn ham selv. Og dessuten ble jeg revet mer med enn han hadde tenkt. Opprinnelige var det jo samboeren min som var den ivrige, mens jeg var den som var tvilende og "blyg". Da var han den som hadde kontroll. Men jeg klarte å koble av da alle tre var sammen og det ble altså feil. Den andre mannen var litt "på". Underveis gjorde han noe som samboeren min har hatt lyst til, men som jeg har sagt nei til. Nå skjedde det bare, mens han så på, og uten at jeg protesterte, tvert imot gikk det kjempefint. Jeg har ikke behov for å gå i detalj, men dette traff ham nok ganske hardt. Dessuten fikk jeg orgasme av vaginal penetrasjon, av knulling, uten å bruke noe på ekstra, og det er uvanlig. Til slutt mistet samboeren min ereksjonen, kvelden endte kleint og han var lei seg mens jeg også ble det, selv om kvelden egoistisk sett hadde vært langt over forventingene hva sexen angår. Siden da (vi er fortsatt samboere, dette er halvannet år siden) har samboeren min vært annerledes. I sengen har han alltid vært selvsikker og førende, men nå er han tydelig uten særlig selvtillit og han bærer på denne opplevelsen. Vi har forsøkt å snakke om det som skjedde, men når vi prøver blir det tungt og kleint så vi unngår temaet. Min erfaring tilsier at par bør la slike fantasier forbli i fantasien, eller teste dem ut i en setting før de etablerer seg som ordentlige par. Anonymkode: 418b7...f07 5 6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå