Gå til innhold

Erfaringer med Easylife?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjørt streng keto for meg selv, og gått ned masse. Så kom korona, og pga masse problemer i forbindelse med det, snek det seg dessverre på 20 kg igjen i rekordfart. Prøvde Nutrilett for å komme litt kjapt back on track,men selv om jeg var nøye med å ikke skeie ut, gikk jeg rett og slett ikke ned i vekt! 2 uker med pulver resulterte i smålige 1,6 kg ned!! Spekulerer i om kroppen min rett og slett ikke takler karbohydrater lenger... men nå klarer jeg rett og slett ikke å komme tilbake til det gode sporet igjen. Jeg  tror jeg trenger å trene også, men vanlige treningssentre fikser jeg bare ikke. Men vurderer å starte med Easylife, som kombinerer trening og pulver. Men det koster jo skjorta! Er det noen som har erfaring med dette og kan si noe om det? Fornøyd? Ikke fornøyd? Inneholder posene mye carbs eller myse?  Er det mulig at det for meg kanskje kan være umulig å gå ned i vekt på pulverkurer, kan jeg ha "ødelagt " kroppen på noe vis ved å leve på lavkarbo/keto en langstund, og derfor ikke tåler NOEN karbohydrater? 

Anonymkode: b2b4a...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp pulver, keto og all annen fad-diet. Du tåler karbohydrater, men å forvente mer enn 0,5 kg ned i uka er for kravstort. Om du kun har 20kg å miste vil ikke 1 kg per uke være noe å opprettholde, pga kaloribehov og ikke pga antall karbohydrater. Spis vanlig sunn mat, ca 500 kcal i minus så vil du stabilt gå ned overvekten din. 

Anonymkode: 7e40f...734

AnonymBruker
Skrevet

1,6kg på 2 uker er jo masse! Jeg forstår ikke slike som ts som hopper fra slankekur til slankekur (som begge åpenbart har virket for deg). Fortsett med keto om det fungerte for deg. Selv holder jeg meg langt unna kurer/dietter/pulver/tabletter. Fører bare til jojo-slanking (som du driver med nå).

Jeg spiser alt, men passer på å ikke komme over 1500kcal daglig. Tenker også over å få inn nok proteiner. Dette her trenger ikke være så komplisert ts, og det tror jeg du egentlig vet inni deg og. Du vet selv hvor skoen trykker ang ditt kosthold, gjør noe med det konkrete problemet (feks godteri/brus/junk). Virker bare dramatisk å hoppe på enda en kur som ikke har noe med ditt opprinnelige kosthold å gjøre.

Anonymkode: d236b...dca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...