AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg dater en gutt som har en særdeles rar oppførsel... I tre tilfeller nå har han drevet å vist meg hvem det er som kontakter han som viser interesse for han, uten noe som helst grunn? Altså, han viser dette til meg uten noe som helst årsak..? Ei jente kontaktet han og han sendte dermed screenshot av dette til meg. En annen gang viste han meg hvor mange han tidligere har snakket med på snapchat. Enda en annen gang viste han meg bilder av eksene sine, og enda en annen gang viste han meg gavene han fikk fra de som var interesserte i han. Altså, hva er greia? Er det en indirekte måte å si at han trenger mer oppmerksomhet fra meg på? Prøver han virkelig å få meg sjalu, eller at jeg skal føle jeg mister han og jage han mer? Jeg har aldri vært borti noe slikt før, og synes virkelig at dette er både veldig barnslig oppførsel, men også ganske så irriterende. Jeg føler meg jo enorm liten når jeg må drive å se på de mange andre som gir han oppmerksomhet. Føler at jeg ikke er bra nok.. Anonymkode: 1ec5f...634 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Usikker på seg selv. Mangler empati Anonymkode: 72058...322 7 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Svarer han dem som kontakter han mens dere dater da? Kanskje han vil bevise overfor deg at selv om han får mye oppmerksomhet fra andre så er det DEG han bruker tid på. At han ikke svarer noen andre uansett hvor «bra» de er eller hvor fine de er. At det er en måte å løfte deg opp på og vise at han synes mye bedre om deg enn dem. Anonymkode: c910e...299
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svarer han dem som kontakter han mens dere dater da? Kanskje han vil bevise overfor deg at selv om han får mye oppmerksomhet fra andre så er det DEG han bruker tid på. At han ikke svarer noen andre uansett hvor «bra» de er eller hvor fine de er. At det er en måte å løfte deg opp på og vise at han synes mye bedre om deg enn dem. Anonymkode: c910e...299 Jeg fikk se en samtale han hadde svart på, og da hadde han svart ganske så "care". Men hvordan han eventuelt prater med de andre, som for eksempel på snapchat, har jeg ingen anelse om. Der var det kun jenter, som hadde sendt snap til han 5 dager siden, 7 dager siden og 2 uker siden. Det kan faktisk være slik du sier, i og med at han selv har sagt at han ikke bryr seg om de. Men jeg har vanskeligheter med å stole på gutter, så vil ikke si for sikkert at jeg skal tro på det han sier... Ikke nok med det har han fortsatt tinder. TS. Anonymkode: 1ec5f...634
Maskinfører Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Aner ikke du får spørre han du kan jo si hvorfor viser du meg det dette det er jo ganske uinteressant og se reaksjonen men er enig merkelig oppførsel det der sånn 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Kvinner liker de som andre kvinner liker. Han vet dette og bruker kunnskapen. Anonymkode: 1d9ed...b43
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kvinner liker de som andre kvinner liker. Han vet dette og bruker kunnskapen. Anonymkode: 1d9ed...b43 Vel.. Det fungerer i alle fall ikke på meg. TS. Anonymkode: 1ec5f...634 12 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 Dette er store, røde flagg spør du meg. Jeg hadde synes det var ekstremt spesielt. For meg høres det ut som at han prøver å gjøre deg sjalu med vilje og vise «se så mange som er interessert i å prate med meg». Litt manipulativt. Nei dette hadde vært god grunn til å slutte å date noen spør du meg. Du kan jo spørre han neste gang hvorfor han deler disse bildene? Anonymkode: 51496...817 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 Ser to muligheter her : - Prøver å gjøre deg sjalu. - Prøver å vise hvor mye han ikke bryr seg om andre kvinner som vil ha han, så han kan ha det faktiske forholdet sitt hemmelig og så du ikke blir mistenksom. Anonymkode: f06f7...c36 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel.. Det fungerer i alle fall ikke på meg. TS. Anonymkode: 1ec5f...634 Jo da. Nå er du enda mer besatt av han. Anonymkode: 1d9ed...b43
Gjest O.G. Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 For han vil vise hvor "populær" han er, og du vil liksom bli mer interessert i ham du også. Det er bare å dumpe.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner liker de som andre kvinner liker. Han vet dette og bruker kunnskapen. Anonymkode: 1d9ed...b43 Vet ikke hvilken incel guru som har kommet med denne visdommen, men det er feil. Det er like rart det TS blir utsatt for, som om en kvinne skulle vise bilde av alle mennene hun hadde vært sammen med, og som kontakter henne, til en mannlig date. Det er turn off, for til syvende og sist vil de fleste føle seg litt unik og eksklusiv med den de er sammen med. (En ting er kanskje å vise bilde av personer som tar kontakt, som i at man er åpen om det, men å legge ut i det vide og brede om ekser og hvilke gaver man har fått høres helt fjernt ut.) Anonymkode: 05812...a03 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #14 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): men det er feil. Det som er feil, er jo måten fyren holder på, totalt uten antenner. Men man blir jo ikke akkurat mindre populær av å være godkjent av andre kvinner. Anonymkode: 10610...606
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 Maskinfører skrev (8 timer siden): Aner ikke du får spørre han du kan jo si hvorfor viser du meg det dette det er jo ganske uinteressant og se reaksjonen men er enig merkelig oppførsel det der sånn Jeg hadde spurt han ja, og sett hva han svarte. Må jo si at en mann som får mye oppmerksomhet fra andre damer og tydelig ser ut til å være stolt av det overhodet ikke er attraktiv i mine øyne. En mann med selvtilit har ikke behov for å oppføre seg sånn. Så sannsynligvis hadde jeg droppet han. Anonymkode: 36303...2f5 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #16 Skrevet 26. april 2022 Det er fordi han vil forsikre deg om hans markedsverdi og hvor heldig du er som fant en 10er mann. Anonymkode: 13b2d...136
Hippogriff Skrevet 26. april 2022 #17 Skrevet 26. april 2022 Du får jo bare spørre ham? Når jeg er i et forhold er jeg åpen om henvendelser fra andre menn. Kan også hende at jeg viser fram. Grunnen til det, er at jeg frykter manglende åpenhet skal skape usikkerhet hos partner, spesielt hvis han snubler over henvendelser jeg ikke har fortalt om. Når jeg er åpen om det, kan mannen og jeg sitte sammen og riste på hodet over hva enkelte menn får seg til å sende til en kvinne de aldri har møtt eller hatt kontakt med. Jeg ville spurt fyren rett ut hva det er han tenker når han deler dette med deg. Han bør svare skikkelig også. Om begrunnelsen hans ligner på min, kan dere diskutere hvilket omfang en slik deling skal ha. Åpenheten skal skape trygghet, ikke usikkerhet. Hvis det skinner gjennom at han gjør dette for å skape (negative) reaksjoner hos deg, ville jeg tenkt meg grundig om. Vil du ha en partner som spiller spill med deg? Det hadde i alle fall ikke jeg giddet. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #18 Skrevet 26. april 2022 Stort rødt flagg. Han prøver å overbevise deg om han er såååå populær, og/eller prøver å gjøre deg sjalu (sjekke din reaksjon, shitt testing), og/eller han prøver egentlig å overbevise seg selv og ønsker en bekreftelse fra deg. Neste gang, spør han rett ut hva han prøver å oppnå ved å vise deg dette. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo da. Nå er du enda mer besatt av han. Anonymkode: 1d9ed...b43 Nok en mann som skal fortelle hva en kvinne føler 🙄 Det er også ett rødt flagg… Anonymkode: f979d...daa 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #19 Skrevet 26. april 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Usikker på seg selv. Mangler empati Anonymkode: 72058...322 Evt viser henne at andre damer er keen på han, men at det er hun han har valgt å date. Men såklart.. alt kan jo vris den gale veien om man vil. Og det gjør jo som regel dere kvinner. Anonymkode: 357a7...b21
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #20 Skrevet 26. april 2022 Er du mer attraktiv enn disse andre jentene? Isåfall så skjønner jeg ikke hvorfor du bryr deg. Anonymkode: 357a7...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå