Gå til innhold

Dobbelrens, anbefalinger til olje som kan brukes på øynene også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter en god oljerens til huden som skal brukes før vanlig rens. Må være en som kan brukes på øynene også. Helst med få ingredienser og passende til fet, akneutsatt hud. Tusen takk på forhånd. Pris spiller ingen rolle, men hadde vært praktisk om det var mulig å få kjøpt den i Norge. 

Anonymkode: 27bf1...b71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker micellar oil fra Decleor. Den tar alt fra øynene, også tubemascara, og oppleves veldig mild. Gir meg ikke kviser. Jeg bruker gelerens eller skumrens etterpå. 

Du tar passe mengde olje i hendene og masserer inn i ansiktet og øyepartiet, og så litt vann på fingrene og masserer videre. Da blir rensen kremet. Ta på mer og mer vann og masser før du skyller den helt av. Nydelig rens. 

https://www.skincity.com/no/decleor/sweet-almond-micellar-cleansing-oil-195-ml?market=NOR&gclid=CjwKCAjwjZmTBhB4EiwAynRmDxoWBA3DaqKp5GY8ClG6Vi_-6VSc8-YbczWlfHFIFiMCMC68auMGOhoCcmgQAvD_BwE

Anonymkode: 2ffc5...4f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er på jakt etter en god oljerens til huden som skal brukes før vanlig rens. Må være en som kan brukes på øynene også. Helst med få ingredienser og passende til fet, akneutsatt hud. Tusen takk på forhånd. Pris spiller ingen rolle, men hadde vært praktisk om det var mulig å få kjøpt den i Norge. 

Anonymkode: 27bf1...b71

Mandelolje fra innvandrerbutikk

image_1440.jpg?c=1648545463

eller Pai Rosehip fruit extract cleansing oil.

Pai Light Work, oljerens 100 ml (skinlove.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...