Gå til innhold

Hvem tror du at du er?

Anonymburker

Anbefalte innlegg

Denne serien som gikk på nrk hvor norske kjendiser leter etter familierøttene sine.. Hvorfor er den ikke tilgjengelig på nrk.tv? Den er jo produsert av Nrk, så vidt jeg vet.

Har så lyst til å se serien igjen, og fikk aldri sett sesong 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er veldig mye som er borte fra NRK nå. Jeg husker ikke helt hvorfor, men det har vel med rettigheter å gjøre. 

Anonymkode: abcb7...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (På 25.4.2022 den 23.46):

Denne serien som gikk på nrk hvor norske kjendiser leter etter familierøttene sine.. Hvorfor er den ikke tilgjengelig på nrk.tv? Den er jo produsert av Nrk, så vidt jeg vet.

Har så lyst til å se serien igjen, og fikk aldri sett sesong 1.

Men tror selve programideen er kjøpt fra et annet land, og dermed er det litt rettighetsgreier på det, tror jeg. Og så er det som #2 sier, det har vært noe krøll med rettigheter i NRK-arkivet en stund, men det kom på plass en avtale for ikke mange dagene siden,så  da er det kanskje sjans for å se denne og andre serier igjen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Måneskinn skrev (2 timer siden):

Men tror selve programideen er kjøpt fra et annet land, og dermed er det litt rettighetsgreier på det, tror jeg. Og så er det som #2 sier, det har vært noe krøll med rettigheter i NRK-arkivet en stund, men det kom på plass en avtale for ikke mange dagene siden,så  da er det kanskje sjans for å se denne og andre serier igjen :) 

Ja det er kjøpt fra Storbritannia.

Anonymkode: 14db0...bcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (3 timer siden):

Ja, får krysse fingrene for det blir tilgjengelig igjen snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...