AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Noen som aner hva slike tjenester koster? Skal ha ny verandadør, vurderer også å bytte ut et vindu og ytterdør. Det står selvfølgelig ikke noe pris og at man må kontakte de, men har ikke tid til å ta meg fri fra jobb for å få folk på befaring. Interessert i å høre om noen har fått byggfirma til å gjøre slike småjobber også, trenger ikke være dører/vinduer men hva som helst egentlig. Har akkurat hatt elektrikker inne og da hadde jeg 3 ulike på befaring, prisen sprikte fra 32000 - 89000... så det er jo helt vilt hvor mye de prisene kan sprike. Anonymkode: 03d25...18a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Bytta nettopp balkongdør (dobbel) og to vinduer. Kom på 72 000 totalt for vinduer, materialer og arbeid. Anonymkode: 3648d...18e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bytta nettopp balkongdør (dobbel) og to vinduer. Kom på 72 000 totalt for vinduer, materialer og arbeid. Anonymkode: 3648d...18e Tuller du? Det er jo helt sykt Anonymkode: 30477...d76
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tuller du? Det er jo helt sykt Anonymkode: 30477...d76 Nei, tuller ikke. Er ca rundt det prisen ligger på. La inn på mittanbud.no. Kjørte de gamle vinduene og døra på "dynga" selv, så sparte litt penger der siden det er gratis for privatpersoner å levere, men ikke bedrifter. Anonymkode: 3648d...18e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bytta nettopp balkongdør (dobbel) og to vinduer. Kom på 72 000 totalt for vinduer, materialer og arbeid. Anonymkode: 3648d...18e TS her takk for svar, vet doble dører fort koster 25000+ uten montering, men synes likevel prisen var veldig stiv. Med slike priser får jeg ta meg tid til å ha fri fra jobb, og gjøre det selv Måtte de ordne bæring over dørene da? Dersom du gikk fra enkel til dobbel dør? Har aldri leid noen til å gjøre snekkerarbeid tidligere da jeg har fått til det meste selv, men har et renoveringsobjekt nå så har blitt litt rørlegger, elektrikker og murer - men disse har jeg jo fått på billigsalg sammenlignet med de til deg. Regner med de ikke brukte mer enn en dag eller to? Anonymkode: 03d25...18a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her takk for svar, vet doble dører fort koster 25000+ uten montering, men synes likevel prisen var veldig stiv. Med slike priser får jeg ta meg tid til å ha fri fra jobb, og gjøre det selv Måtte de ordne bæring over dørene da? Dersom du gikk fra enkel til dobbel dør? Har aldri leid noen til å gjøre snekkerarbeid tidligere da jeg har fått til det meste selv, men har et renoveringsobjekt nå så har blitt litt rørlegger, elektrikker og murer - men disse har jeg jo fått på billigsalg sammenlignet med de til deg. Regner med de ikke brukte mer enn en dag eller to? Anonymkode: 03d25...18a Det var relativt store vinduer med fastkarm da, mulig det hadde noen innvirkning på prisen. Var ca 50/50 med vinduer og arbeid+andre materialer som lister og utforinger og sånt. Hadde dobbel dør fra før av, så det var bare å ta ut og sette inn igjen. Døra og vinduene kom levert på døra fra produsent/butikk. Håndverkerne tok seg av inn og utbæring. Anonymkode: 3648d...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå