Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske interessert i en gutt, men er litt usikker på hva hans intensjoner er. Ville høre deres anbefalinger og råd angående denne situasjonen. 

Han har vært skikkelig på de siste ukene, hvor han flere ganger har spurt om å møtes, startet samtaler, og rett og slett vist interesse. Han har også villet at vi skulle reise sammen. De gangene han spurte om å møtes hadde jeg rett og slett ikke mulighet, men sa klart i fra at vi gjerne tar det senere. Å ta initiativet til å møtes blir selvfølgelig på meg neste gang, i og med at jeg avlyste da han spurte. 

Når vi snakker sammen ser han veldig lenge dypt i øynene mine, kroppsspråket hans viser at han har interesse. Han spør ofte om råd og tips til alt mulig og man kan se at han ikke vil at samtalen skal ende. 

Men, nå i det siste har jeg ikke hørt noe som helst fra han. Det er helt stille og det ser ut som om han er mye sosial. Ingen som helst lyd, ingenting. Jeg skjønner på en måte ikke hva som har skjedd - jeg har jo ikke gjort noe galt. Det ble bare helt plutselig stille, ut av det blå. Og slik har det vært i to uker. 

Jeg har jo lært og vet at hvis en gutt oppfører seg slik - å gå fra å vise interesse til å plutselig blir helt stille - viser at hans intensjoner ikke er genuine, og at han mest sannsynlig ikke er så interessert som han viste i første omgang. Men jeg undrer på hva deres tanker er om dette? Han har flere ganger sagt at han er interessert i meg. Og ja, vi har vært intime før. Men det er en stund siden sist. 

Hva tenker dere? Hvorfor tror dere det er plutselig stille? Sier han bare mye tull for å få meg rundt lillefingeren hans? 

Anonymkode: 4d718...e28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre han?

Min erfaring er at om han er interessert så finner han tid til å sende en melding selv om han er en sosial fyr.

Anonymkode: 99a4d...f5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å spørre han?

Min erfaring er at om han er interessert så finner han tid til å sende en melding selv om han er en sosial fyr.

Anonymkode: 99a4d...f5c

Jeg føler at han kanskje driver å møter en annen jente/snakker med en annen jente, og derfor er jeg blitt nedprioritert...? Hvorfor ellers skal han være totalt stille nå som han har sosialisert seg mer.. Bare en tanke. 

TS. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg føler at han kanskje driver å møter en annen jente/snakker med en annen jente, og derfor er jeg blitt nedprioritert...? Hvorfor ellers skal han være totalt stille nå som han har sosialisert seg mer.. Bare en tanke. 

TS. 

Det kan godt være han snakker med en annen, ja. Kjenner du omgangskretsen hans? 

Anonymkode: a9643...68f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det kan godt være han snakker med en annen, ja. Kjenner du omgangskretsen hans? 

Anonymkode: a9643...68f

Nei. Men husker at han en gang viste meg en oversikt over snapchaten hans, og den var fylt med kun jenter. 

AnonymBruker
Skrevet

Hans initiativ mot deg, ble avvist flere ganger, og han begynte nok å tvile på din interesse. Du trodde du hadde ham i lomma, men han har tydeligvis et liv. Lær deg å være tydelig, når du liker noen. 

Anonymkode: be293...1c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller så tar han dine stadige avslag som mangel på interesse på din side og trekker seg unna. Hvorfor kan du ikke foreslå et nytt tidspunkt? 

Anonymkode: c1e81...46e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å kast bort tiden din på å tenke, analysere og undre deg på hva, hvorfor, hvisom atton dersom. 

Om en mann liker deg så er det utvedtydig. 

Anonymkode: 942b9...d0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om en mann liker deg så er det utvedtydig. 

Ts fremsto tvetydig, derfor gikk han videre. 

Anonymkode: be293...1c5

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

De gangene han spurte om å møtes hadde jeg rett og slett ikke mulighet, men sa klart i fra at vi gjerne tar det senere. Å ta initiativet til å møtes blir selvfølgelig på meg neste gang, i og med at jeg avlyste da han spurte. 

Det er vel dette han venter på, da? Jeg skjønner jo at han ikke gidder å mase mer dersom du har sagt konsekvent nei de siste gangene, uten å prøve å avtale noe nytt.

Er jo ikke verre enn at man sier "Til tirsdag kan jeg dessverre ikke, men hva med torsdag kl xx? Da er jeg ledig". I stedet for "nei, jeg kan ikke til tirsdag. Men vil gjerne møte deg en annen gang, da!" "Nei, kan ikke til fredag heller. Men vil gjerne møte deg en annen gang, da!" 

Anonymkode: c147b...717

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt kontakt uten at han har svart?

Ellers kan det hende han tenker at det er din tur å ta kontakt nå? Kanskje han tror du ikke er så gira siden du har sagt nei til å møtes. Du hadde en grunn, men kanskje han tenkte det bare var unnskyldning. Du kunne sagt "jeg kan ikke på fredag, men hva med tirsdag neste uke?" f.eks.

Anonymkode: 285a3...82d

AnonymBruker
Skrevet

Han har vært skikkelig på de siste ukene samtidig som du ikke har hørt fra ham på to uker? :klo:

Anonymkode: 8c2a1...4fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...