Gå til innhold

Daten min nekter å ha sex uten kondom..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet denne mannen i snart 2 måneder. Vi har aldri hatt sex uten kondom. Han nekter rett og slett. Går på p-piller, men han er svært skeptisk til dette.. Hvordan kan jeg overtale han til å gi slipp av kondomen? 

Anonymkode: 7238b...426

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man hører om alle mennene som blir far mot sin vilje, så skjønner jeg ham.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner han godt jeg. Han kan jo ikke stole 100% på at du tar p-pillen, i tillegg til at p-pillen ikke er 100% sikkert i seg selv. 

Så hurra for menn som tar ansvar for eget liv👏 Både med tanke på graviditet, men også kjønnsykdommer.

• Liker 25
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det positivt? 🤷🏼‍♀️🤔

Anonymkode: 56578...e5f

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor vil du at han skal kutte ut kondom?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Menn bruker kondomer fordi gjøre deg gravid på samme måte som du bruker p-piller for å ikke bli gravid. Han setter sin sikkerhet høyest, og det har han faktisk all rett til

Anonymkode: 32c11...e52

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor i alle dager vill du ha sex uten kondom? 

Anonymkode: 566bb...a0e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har datet denne mannen i snart 2 måneder. Vi har aldri hatt sex uten kondom. Han nekter rett og slett. Går på p-piller, men han er svært skeptisk til dette.. Hvordan kan jeg overtale han til å gi slipp av kondomen? 

Anonymkode: 7238b...426

Han vil ikke gjøre deg gravid eller bli smittet av noe selv. Utrolig ansvarsfull mann. Definitivt a keeper.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg vært mann og en dame insisterte på at kondomet skulle av, hadde jeg iallefall ikke hatt sex med henne uten.

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
os Maxilla skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg vært mann og en dame insisterte på at kondomet skulle av, hadde jeg iallefall ikke hatt sex med henne uten.

Enig! Da kan vi snakke om rødt flagg da🚩

Anonymkode: 56578...e5f

• Liker 5
Skrevet
os Maxilla skrev (5 minutter siden):

Samme her. Det første jeg ville mistenkt er at hun bruker meg som sæddonor fordi hun er desperat å bli gravid.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heh, denne var litt ny. Vanligvis klages det på at fyren ikke vil bruke det.

Anonymkode: 3fbd4...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart at det fødes for lite barn. Menn har blitt forsiktige med Andre ord

Anonymkode: 2abb0...84d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Hedda-78 said:

Når man hører om alle mennene som blir far mot sin vilje, så skjønner jeg ham.

De kunne bare hatt sex med kondom. Som denne mannen. De vet hvordan barn lages. 

Anonymkode: 949c0...727

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at han ikke stoler på deg da. Tror kanskje jeg hadde vurdert å droppe han, er enig i at det er mye bedre uten.

Anonymkode: 003db...930

AnonymBruker
Skrevet

hvor finnes denne ene mannen som vil bruke kondom ? han vil jeg ha 

Anonymkode: 4d9d3...af3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo ikke gått 2 måneder en gang! Om du liker best sex uten kondom, så han du fortelle ham det og si at du tar p-pillen. Ikke prøv å overtal ham. Om en mann har sex uten kondom overlater han i praksis kontrollen over resten av livet sitt til et annet menneske. Å kreve dette eller prøve å overtale et annet menneske til dette etter knappe 2 måneder fremstår som merkelig oppførsel.

Anonymkode: fdbf9...376

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Avsporing alert! Kjøp en cocksleeve til han, så får du andre ting å tenke på TS. Size matter.

Anonymkode: e5bdb...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...