AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hvordan kan man skrive en bra tinderbio? Har ingenting i bioen for øyeblikket men vil gjerne ha noe. Har ikke peiling på hva som er lurt å skrive. Anonymkode: ce08b...830
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 Tror det virkelig er bra om du spesifiserer hvilket kjønn du er.... Anonymkode: d11c7...74b
Høhf Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Tror det virkelig er bra om du spesifiserer hvilket kjønn du er.... Anonymkode: d11c7...74b Gutt.
norw Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Hvis du følger med på fotball eller driver med gaming, så er det best å holde tyst om det. Prøv å få inn noen "riktige" interesser som det er litt sannhet i. Interesser som ikke trekker ned. Jeg har ikke skrevet noe som helst, og det trekker naturligvis ned. Så at profilen min er 11 % fullført eller noe 😆 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Vær ærlig men ikke dum ærlig. Er du uerfaren og nevner det så flykter jenter. Bruk noen dager og skriv en notis i notater som du endrer på, hva søker du, hva interesser har du, hvordan er ståa, hva ser du etter i en jente, hva gjør du på fritiden. en bio er så lett og komplisert at en liten detalj ødelegger eller gjør alt. Gå en tur i skogen og tenk på kvaliteter du har og skriv ned stikkord. Legg litt jobb i den så hjelper det på Anonymkode: 711ef...40c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Hva du søker og interesser er viktig. Og oppgi gjerne høyden din. Og om du har barn så må du selvfølgelig skrive det. Klarer du å skrive med litt humor så kan det være positivt. Men forsiktig med Ironi, det blir lett misoppfattet. Anonymkode: a6b7c...9f6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva du søker og interesser er viktig. Og oppgi gjerne høyden din. Og om du har barn så må du selvfølgelig skrive det. Klarer du å skrive med litt humor så kan det være positivt. Men forsiktig med Ironi, det blir lett misoppfattet. Anonymkode: a6b7c...9f6 På KG har jeg lest at man aldri må oppgi at en har barn, for det tiltrekker pedofile. Anonymkode: 6ccc4...716
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Høyde, interesser og gjerne hva du jobber med liker jeg å vite om en mann i hvert fall. Derfor jeg er på Match og ikke Tinder 😄 Anonymkode: 2aa91...287
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): På KG har jeg lest at man aldri må oppgi at en har barn, for det tiltrekker pedofile. Anonymkode: 6ccc4...716 Pedofile damer på tinder - et stort samfunnsproblem. Anonymkode: 78f40...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå