Gå til innhold

Noen erfaring med endringer av skatt fra tidligere år? Når kommer eventuelt utbetaling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ble nylig gjort oppmerksom på både at man kan gjøre endringer 3 år tilbake i tid på tidligere skattemeldinger og at jeg har diverse utlegg som er fradragsberettiget.

Er det noen som har gjort dette og kan fortelle hvordan det gikk og hvor lang tid det gikk å få tilbakebetalt det du hadde tilgode? :) 

Anonymkode: f53da...160

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anyone? :)

Fikk lagt inn endringer 3 år tilbake i tid i dag. Omtrent 50.000 i fradrag per år, så det burde jo bli litt.

Fikk ikke opp noe annet enn en bekreftelse på at det var sendt inn.

Antar at disse kanskje kommer en del senere i år enn årets skattepenger i hvert fall. Om jeg faktisk får igjen da.

Gjest Adobyen
Skrevet

Bra at du oppdaget det da. Det er store fradrag som krymper skatten godt. Hadde du glemt å kreve disse fradragene før, eller visste du ikke om dem?

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (14 minutter siden):

Bra at du oppdaget det da. Det er store fradrag som krymper skatten godt. Hadde du glemt å kreve disse fradragene før, eller visste du ikke om dem?

Har nok vært litt sløv når det gjelder skattemeldingen. Ett glemte jeg.

Og så var det noen jeg ikke visste om.

Burde bli litt ja :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? Har hørt litt rundt og det virker ikke som det er mange som har erfaring med dette.

Snakket med Skatteetaten på chat og fikk til svar at dette visstnok ble behandlet manuelt og ville nok ta noen måneder (uten jeg fikk et konkret svar). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...