Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet lysten på det seksuelle med mannen for 10 år siden. Vi har tre barn sammen, disse var relativt små den gang. Jeg ble tiltrukket av en kvinne. Et uaktuelt forhold! Hun er gift med en mann, hun er min tannlege. Møter henne her dermed kun en gang i året. Byen vi bor i er liten, så det er ikke til å unngå at vi ser hverandre på butikken osv. oftere. Bare hilser da.

Det er kun henne som tenner meg. Som sagt, det er for meg helt uaktuelt. 

Går på ingen måte rundt og er hodestups forelsket i henne. Trives med min mann på alle andre måter. Elsker å sitte inntil han om kveldene. Ligge naken ved siden av han. Leier hverandre. Jeg elsker han - bare ikke seksuelt.

Vi har derfor sjelden sex. Jeg skylder på barna, at de kan høre oss. Når det har gått for lang tid, drikker jeg for å fikse dette med sex. 

Problemet som nå har oppstått, er at jeg må drikke så mye i forkant, fordi det  plutselig har blitt så utrolig smertefullt! Han vet selvsagt ikke dette, og jeg holder ut.

Vil understreke at det er han jeg ønsker å bli gammel med.

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 73c85...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mistet lysten på det seksuelle med mannen for 10 år siden. Vi har tre barn sammen, disse var relativt små den gang. Jeg ble tiltrukket av en kvinne. Et uaktuelt forhold! Hun er gift med en mann, hun er min tannlege. Møter henne her dermed kun en gang i året. Byen vi bor i er liten, så det er ikke til å unngå at vi ser hverandre på butikken osv. oftere. Bare hilser da.

Det er kun henne som tenner meg. Som sagt, det er for meg helt uaktuelt. 

Går på ingen måte rundt og er hodestups forelsket i henne. Trives med min mann på alle andre måter. Elsker å sitte inntil han om kveldene. Ligge naken ved siden av han. Leier hverandre. Jeg elsker han - bare ikke seksuelt.

Vi har derfor sjelden sex. Jeg skylder på barna, at de kan høre oss. Når det har gått for lang tid, drikker jeg for å fikse dette med sex. 

Problemet som nå har oppstått, er at jeg må drikke så mye i forkant, fordi det  plutselig har blitt så utrolig smertefullt! Han vet selvsagt ikke dette, og jeg holder ut.

Vil understreke at det er han jeg ønsker å bli gammel med.

Hva kan jeg gjøre?

Tror svaret her er: ingenting

Du sier selv at det er uaktuelt - da er det vel det?

Hva vil du vi skal svare deg? (Spør ikke for å være spydig, men ofte leter man jo etter svar som bekrefter det en vil) Hva om jeg sier : «Hopp i det med denne dama - spør henne om hun vil ta en kaffe med deg og se hvordan det går.» Hvordan føles det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Diezel skrev (1 minutt siden):

Tror svaret her er: ingenting

Du sier selv at det er uaktuelt - da er det vel det?

Hva vil du vi skal svare deg? (Spør ikke for å være spydig, men ofte leter man jo etter svar som bekrefter det en vil) Hva om jeg sier : «Hopp i det med denne dama - spør henne om hun vil ta en kaffe med deg og se hvordan det går.» Hvordan føles det?

Det er klart det er pirrende. Men jeg er i så fall bare ute etter sex. Tror neppe vi har så mye felles. Hun har også barn med sin mann.

Hva jeg vil? Egentlig et godt spørsmål!

Egentlig lurer jeg på om det er flere som har «gitt opp» sin egen seksualitet.

Også lurer jeg på om det bare er meg her som tenner på en eneste person over så lang tid? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde mannen din hatt av følelser, etter å ha lest dette innlegget?  Du har ikke tent på ham på ti år, og må drikke deg dritings for å ha smertefull pliktsex?? 

Anonymkode: 3876e...612

• Liker 3
Skrevet

Det virker som du har skiftet seksuell orientering,  er det bare denne kvinnen eller er det fler.

Jeg synes dere må ta en prat om dette hos en tredjepart psykolog, sexolog , parterapeut.

Lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med mannen din da? Dette bor du snakke med han om så fort som mulig. Du kan ikke fortsette å lyve, han skal få muligheten til å påvirke sitt eget liv også.

Anonymkode: ff735...e5e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva hadde mannen din hatt av følelser, etter å ha lest dette innlegget?  Du har ikke tent på ham på ti år, og må drikke deg dritings for å ha smertefull pliktsex?? 

Nei uff leste det nå.. kan ikke være slik at du må drikke for å ha sex med mannen din.. Støtter forslag om parterapi/sexolog

AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd om monogami som ikke funker. Mange av de 🙂 

Anonymkode: d94ca...ee0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enda en tråd om monogami som ikke funker. Mange av de 🙂 

Anonymkode: d94ca...ee0

Det hadde blitt mye lesestoff her, hvis alle fungerende monogame skulle begynne å lage tråder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er superegoistisk å frata mannen din et godt sexliv. Du fører han bak lyset og han lever på en løgn. La nå mannen få muligheten til å finne en dame som ikke er lesbisk. 

Anonymkode: 55490...a85

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...