Gå til innhold

Tips til litt rimeligere gifteringer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble overlykkelig når jeg fant denne siden :) Tenker selv på spennringer i hvitt gull, og slik får man faktisk råd til en 0,10 eller 0,15 ct diamant også. Det er ikke TW (beste kvalitet), men den hakket under. Spiller faktisk ingen trille, for ifølge gullsmed jeg har snakket med ,er det ikke noe man ser ved det blotte øye. Man må frem med lupe, og da bryr ikke jeg meg :) :) :)

http://www.oleaas.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite tips til dere som ikke skal gifte dere riktig enda. I fjor hadde Gullfunn 20 % på alle gifteringer/forlovelsesringer. Mener det var i februar de hadde det. Kan være lurt å sjekke ut?

Skrevet

Vi fant ringer som gullsmeden selv hadde laget, altså ingen "merke-ring" men det gjør ikke oss noe. Vi betalte vel 1200 kr for to 3-4mm gullringer. Det var av den gode gamle klassiske typen da.

Skrevet (endret)

Tenkte jeg bare skulle nevne at TW er nest beste kvalitet, fargemessig, da R (River) er den som ligger på topp, såfremt en ikke er ute etter en perfekt rosa diamant. ;) Sjeldne farger selvfølgelig.

Ellers spiller jo også clarity en del, i tillegg til fargen.

Men super side du har funnet kitekatt! :smilbla: Der var utrolig mye fint der.

Endret av Saeria
Skrevet
Tenkte jeg bare skulle nevne at TW er nest beste kvalitet, fargemessig, da R (River) er den som ligger på topp, såfremt en ikke er ute etter en perfekt rosa diamant. ;) Sjeldne farger selvfølgelig.

Ellers spiller jo også clarity en del, i tillegg til fargen.

Men super side du har funnet kitekatt! :smilbla: Der var utrolig mye fint der.

Ja jeg vet det, men tenkte at TW er den som er vanlig å kjøpe liksom av de beste ;)

Skrevet

vi bruker bare fortsatt forlovelsesringene våre vi. hadde ikke råd til eller ønsket å prioritere en ny ring til oss selv. vi ser på ringene vi allerede har som et tegn på vår tilhørighet til hverandre. de satte vi på oss da vi bestemte at vi ville være to.

Skrevet

Det har du helt rett i kitekatt. ;) Er bare jeg som kan være en plagsom liten pirkus av og til. :ler: Uansett så var den siden genial. :-D

Skrevet
Lite tips til dere som ikke skal gifte dere riktig enda. I fjor hadde Gullfunn 20 % på alle gifteringer/forlovelsesringer. Mener det var i februar de hadde det. Kan være lurt å sjekke ut?

Vi kjøpte ringer på Gullfunn i desember i fjor, og da hadde de også 20% rabatt.

Skrevet

Sånne tips liker vi Kitekatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...