AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Hei. Jeg er en jente på 32, som har truffet en mann på 31. Begge har et lite barn fra tidligere forhold. Vi møttes på nett, og snakket (mye) i 3 uker før vi møttes nå i helgen. Daten gikk kjempebra, og den gode kjemien på meldinger har vi også i virkeligheten. Vi har ikke vært intime enda, selv om muligheten var der (vi var enige om å vente). Han er veldig på og har allerede fortalt om meg til både foreldrene sine, kompiser og datteren sin (3år). Han snakker mye frem i tid om oss, og sa igår for første gang at han var glad i meg. Jeg tenker at dette er litt for godt til å være sant, kan han virkelig være glad i meg allerede? Jeg er redd for at han player med meg, når alt går så raskt. Er det noen som har noen tanker å komme med? Evt lignende opplevelser. Anonymkode: 05295...14d
Diezel Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg er en jente på 32, som har truffet en mann på 31. Begge har et lite barn fra tidligere forhold. Vi møttes på nett, og snakket (mye) i 3 uker før vi møttes nå i helgen. Daten gikk kjempebra, og den gode kjemien på meldinger har vi også i virkeligheten. Vi har ikke vært intime enda, selv om muligheten var der (vi var enige om å vente). Han er veldig på og har allerede fortalt om meg til både foreldrene sine, kompiser og datteren sin (3år). Han snakker mye frem i tid om oss, og sa igår for første gang at han var glad i meg. Jeg tenker at dette er litt for godt til å være sant, kan han virkelig være glad i meg allerede? Jeg er redd for at han player med meg, når alt går så raskt. Er det noen som har noen tanker å komme med? Evt lignende opplevelser. Anonymkode: 05295...14d Synes det var litt vel tidlig å snakke om deg til datteren sin og det er alt for tidlig for å snakke om fremtiden. Nå har jeg kanskje mye dårlig erfaring men de to tingene er 🚩 for meg 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Jeg stoler ikke på gutter som er så intense etter så kort tid. Det er for meg ett stort rødt flagg. Anonymkode: 3a040...0be 12
Gjest ABM Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Jeg er en jente på 32, som har truffet en mann på 31. Begge har et lite barn fra tidligere forhold. Vi møttes på nett, og snakket (mye) i 3 uker før vi møttes nå i helgen. Daten gikk kjempebra, og den gode kjemien på meldinger har vi også i virkeligheten. Vi har ikke vært intime enda, selv om muligheten var der (vi var enige om å vente). Han er veldig på og har allerede fortalt om meg til både foreldrene sine, kompiser og datteren sin (3år). Han snakker mye frem i tid om oss, og sa igår for første gang at han var glad i meg. Jeg tenker at dette er litt for godt til å være sant, kan han virkelig være glad i meg allerede? Jeg er redd for at han player med meg, når alt går så raskt. Er det noen som har noen tanker å komme med? Evt lignende opplevelser. Anonymkode: 05295...14d Siden du spør om det er for godt til å være sant føler vel du kjemi også da?.... Og JA..visst kan han være glad i deg etter 3 uker chatting pluss møte irl...!!..Slutt å overtenk du nå og join the ride...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg stoler ikke på gutter som er så intense etter så kort tid. Det er for meg ett stort rødt flagg. Anonymkode: 3a040...0be Men det virker som han ikke bare er ute etter sex, da han kunne fått det i helgen om han ville.. Hva er han da ute etter? Anonymkode: 05295...14d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 Vil nødig være negativ da det godt kan hende at jeg tar feil, men stor oppmerksomhet og følelsen av at man har truffet en tvillingssjel er dessverre kjennetegn som går igjen når man leser om hvordan voldelige forhold har startet; til å begynne med er alt et eventyr. Så kommer hverdagen. Anonymkode: 3e95b...a9b 2
Leeloo Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Det er jo gjerne én av tre. 1. Han er faktisk bare slik, hjertet i hånden, så kommer det an på om du liker det eller ikke (gitt at det er ekte). Jeg fikser ikke slike, men jeg vet jo at det er mange damer som drømmer om en whirlwind romance.Spesielt å dra inn ungene tidlig er total turn off for min del. 2. Vi er på full love bombing, han vinner deg helt over og viser seg å være en full on psycho. 3. Han er en player som er fort opp og fort ned (den varianten har jeg møtt mange av). Han enten faker for å få deg til sengs, eller er genuint betatt, men mister interessen så snart nyhetens interesse avtar. Dessverre er det vanskelig å unngå å bli såret for samtlige vil sannsynligvis ikke ha noe imot å vente med sex f.eks. Jeg har hørt om damer som ventet i flere mnd. og likevel ble dumpet så snart mannen fikk det han var ute etter, det er en del av «spillet». (og så har man selvfølgelig variant 4. som ingen liker å nevne; sexen var skikkelig dårlig). 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men det virker som han ikke bare er ute etter sex, da han kunne fått det i helgen om han ville.. Hva er han da ute etter? Anonymkode: 05295...14d Det handler ikke om at han nødvendigvis bare er ute etter sex. Jeg bare synes det er litt koko å gå så all inn med en gang, og varsellampene mine begynner å blinke. Det er veldig spesielt å bli så intens etter kun ett møte. Kan være han faller like fort ut av deg eller hva man skal si. Er det lenge siden han ble singel? Anonymkode: 3a040...0be 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det handler ikke om at han nødvendigvis bare er ute etter sex. Jeg bare synes det er litt koko å gå så all inn med en gang, og varsellampene mine begynner å blinke. Det er veldig spesielt å bli så intens etter kun ett møte. Kan være han faller like fort ut av deg eller hva man skal si. Er det lenge siden han ble singel? Anonymkode: 3a040...0be Han ble singel for 2 år siden. Han var sammen med barnemoren i 5 år før de fikk barn, og han sier de har et godt samarbeid. Anonymkode: 05295...14d
Gjest ABM Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men det virker som han ikke bare er ute etter sex, da han kunne fått det i helgen om han ville.. Hva er han da ute etter? Anonymkode: 05295...14d Mest sannsynlig liker han deg kjempegodt... Ikke lån for mye øre til ekspertpanelet her inne...de har røde flagg for ethvert forhold og advarsler imot enhver mann...
Diezel Skrevet 25. april 2022 #11 Skrevet 25. april 2022 ABM skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig liker han deg kjempegodt... Ikke lån for mye øre til ekspertpanelet her inne...de har røde flagg for ethvert forhold og advarsler imot enhver mann... Det er sant at det er mange som ser 🚩 fort her inne.. Men så er det vel en grunn til at ts spør og da - kanskje hun bevisst eller ubevisst er litt skremt selv.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #12 Skrevet 25. april 2022 Go with the flow 😍 muligheten for at det er sant er absolutt tilstede 🙌🏻 Bare å nyte - lev livet du, enten så går det bra eller så va det bom, ta sjansen du 🤞🏻❤️ Anonymkode: 90dbc...caa 1 1
Gjest ABM Skrevet 25. april 2022 #13 Skrevet 25. april 2022 Diezel skrev (13 minutter siden): Det er sant at det er mange som ser 🚩 fort her inne.. Men så er det vel en grunn til at ts spør og da - kanskje hun bevisst eller ubevisst er litt skremt selv.. Eller kanskje hun bare er en helt vanlig overtenkende kvinne...?..🙈...lurer på hvor mange forhold som er overtenket ihjel i innledningsfasen..? Flertallet menn er ikke så dårlige som mange kvinner her inne synes å tro serru...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #14 Skrevet 25. april 2022 Leeloo skrev (52 minutter siden): Det er jo gjerne én av tre. 1. Han er faktisk bare slik, hjertet i hånden, så kommer det an på om du liker det eller ikke (gitt at det er ekte). Jeg fikser ikke slike, men jeg vet jo at det er mange damer som drømmer om en whirlwind romance.Spesielt å dra inn ungene tidlig er total turn off for min del. 2. Vi er på full love bombing, han vinner deg helt over og viser seg å være en full on psycho. 3. Han er en player som er fort opp og fort ned (den varianten har jeg møtt mange av). Han enten faker for å få deg til sengs, eller er genuint betatt, men mister interessen så snart nyhetens interesse avtar. Dessverre er det vanskelig å unngå å bli såret for samtlige vil sannsynligvis ikke ha noe imot å vente med sex f.eks. Jeg har hørt om damer som ventet i flere mnd. og likevel ble dumpet så snart mannen fikk det han var ute etter, det er en del av «spillet». (og så har man selvfølgelig variant 4. som ingen liker å nevne; sexen var skikkelig dårlig). Lytt til denne. jeg ville holdt litt igjen på å knytte meg til ham. Si at du vil bruke tid på å bli bedre kjent og nyte tiden her og nå, og at det er for tidlig å planlegge fremtiden enda. Kanskje er han redd for å miste deg, eller kanskje han manipulerer så det blir vanskeligere for deg å gjøre det slutt. Anonymkode: 0dbd5...afc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #15 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil nødig være negativ da det godt kan hende at jeg tar feil, men stor oppmerksomhet og følelsen av at man har truffet en tvillingssjel er dessverre kjennetegn som går igjen når man leser om hvordan voldelige forhold har startet; til å begynne med er alt et eventyr. Så kommer hverdagen. Anonymkode: 3e95b...a9b Men er det ikke slik de fleste lykkelige forhold også starter? Anonymkode: 57b47...849 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #16 Skrevet 25. april 2022 Uansett hva, noe skurrer. For om det faktisk skulle være slik at det kommer i fra hjertet, så har man sosiale antenner nok til å holde tilbake en smule. Møttes en gang, og han er allerede glad i deg(!) Jeg tror han kan være desperat og vil vinne deg over fortest mulig. Erfaringer med 'love bombing', spør du? Ja, sitter med traumer den dag i dag pga en narsissistisk eks. Hvor det hele startet med meget tidlige kjærlighetserklæringer Anonymkode: 9e3e3...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #17 Skrevet 25. april 2022 Det eneste virkelig negative her et at han involverer barnet så tidlig. Som et skilsmissebarn selv kan jeg si at man absolutt ikke bør si noe til barna før det er ganske så stabilt og sikkert dere vil holde sammen. Og det vet man ikke etter et par mnd, uansett hvor forelska man er. Anonymkode: f4548...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #18 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uansett hva, noe skurrer. For om det faktisk skulle være slik at det kommer i fra hjertet, så har man sosiale antenner nok til å holde tilbake en smule. Møttes en gang, og han er allerede glad i deg(!) Jeg tror han kan være desperat og vil vinne deg over fortest mulig. Erfaringer med 'love bombing', spør du? Ja, sitter med traumer den dag i dag pga en narsissistisk eks. Hvor det hele startet med meget tidlige kjærlighetserklæringer Anonymkode: 9e3e3...7ee Anbefaler traumebehandling ❤️ Anonymkode: 510ef...20a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #19 Skrevet 25. april 2022 Føler det er så individuelt. Nå flytta jeg inn med samboer 10 dager etter vi ble sammen og vårt forhold tok generelt av ganske raskt 😳😳😳 Gått ekstremt bra for oss. Har bare blitt bedre over tid, men jeg hadde nok aldri anbefalt andre å gjøre som oss. Vi bare gikk for det som føltes rett for oss der og da og var forberedt på eventuelle konsekvenser med det. Det skal sies at vi møttes via jobb og ikke med hensikt av dating. Var venner først, men ble plutselig noe mer. Angrer ikke et sekund på å ha satset på han selv om jeg i starten følte at ting var for godt til å være sant. Men igjen er det alltid en risiko der. Han var ikke veldig på fra dag 1 med tanke på at vi startet som venner. Anonymkode: ecf27...f4e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #20 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler det er så individuelt. Nå flytta jeg inn med samboer 10 dager etter vi ble sammen og vårt forhold tok generelt av ganske raskt 😳😳😳 Gått ekstremt bra for oss. Har bare blitt bedre over tid, men jeg hadde nok aldri anbefalt andre å gjøre som oss. Vi bare gikk for det som føltes rett for oss der og da og var forberedt på eventuelle konsekvenser med det. Det skal sies at vi møttes via jobb og ikke med hensikt av dating. Var venner først, men ble plutselig noe mer. Angrer ikke et sekund på å ha satset på han selv om jeg i starten følte at ting var for godt til å være sant. Men igjen er det alltid en risiko der. Han var ikke veldig på fra dag 1 med tanke på at vi startet som venner. Anonymkode: ecf27...f4e Men da kjente jo du fyren og visste at han ikke var en psycho fra Tinder... Anonymkode: 84232...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå