AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 I det siste så har jeg irritert meg veldig over en venninne sine handlinger mot meg. Hun er sånn mot andre og. Hun er vinglete og avt vi noe kan hun plutselig late som hun har glemt avt eller at jeg må kontakte henne, når hun har invitert! Det er helt greit at det kan skje en gang i blandt, men i det siste har det skjedd jevnlig. At hun inviterer, så sitter jeg å venter på å høre noe, og så kontakte henne. Det blir som regel noe av, men lei dette nå. Jeg er ufør, hun ikke. Føler at hun på mange måter tar min tid for gitt. I helga feks, så venta jeg på svar i flere timer. Sendte melding på melding, og så ble det jo noe. Jeg og samboer ble invitert til et annet par samme kveld, men hadde lovt henne først. Synes helt ærlig det er litt respektløst. Hva tenker dere? Anonymkode: bc80c...751
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Skrevet 25. april 2022 I tillegg har hun for vane å endre på avtalene vi har laget, ved å feks: skal vi heller dra til den restauranten, den er billigere. Skal vi heller gå tur osv. Anonymkode: bc80c...751
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Sånne venninner pleier jeg å ha meeeeget konkrete avtaler med. «Ja jeg kan komme til deg kl 15 lørdag, og dra igjen 18, siden jeg har andre planer på kvelden.» Da må hun få ut fingern mellom 15-18 ellers blir det ikke noe av Anonymkode: 4f0c4...27a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånne venninner pleier jeg å ha meeeeget konkrete avtaler med. «Ja jeg kan komme til deg kl 15 lørdag, og dra igjen 18, siden jeg har andre planer på kvelden.» Da må hun få ut fingern mellom 15-18 ellers blir det ikke noe av Anonymkode: 4f0c4...27a Hehe lurt! Takk for tips du ☺️ veldig bra! Tror det har noe med at jeg er ufør, at mennesker tar min tid forgitt. Merket forskjell før, når jeg var i jobb. Det er mange som er sånn mot meg, dessverre. Derfor jeg nå kommer til å endre på dette. For jeg har ingen plikt til å stå klar alltid på andres bekostning, selv om jeg ikke er i jobb. Anonymkode: bc80c...751
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe lurt! Takk for tips du ☺️ veldig bra! Tror det har noe med at jeg er ufør, at mennesker tar min tid forgitt. Merket forskjell før, når jeg var i jobb. Det er mange som er sånn mot meg, dessverre. Derfor jeg nå kommer til å endre på dette. For jeg har ingen plikt til å stå klar alltid på andres bekostning, selv om jeg ikke er i jobb. Anonymkode: bc80c...751 100% riktig! Anonymkode: 4f0c4...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå