Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste så har jeg irritert meg veldig over en venninne sine handlinger mot meg. Hun er sånn mot andre og. Hun er vinglete og avt vi noe kan hun plutselig late som hun har glemt avt eller at jeg må kontakte henne, når hun har invitert! 

Det er helt greit at det kan skje en gang i blandt, men i det siste har det skjedd jevnlig. At hun inviterer, så sitter jeg å venter på å høre noe, og så kontakte henne. Det blir som regel noe av, men lei dette nå. 

Jeg er ufør, hun ikke. Føler at hun på mange måter tar min tid for gitt. I helga feks, så venta jeg på svar i flere timer. Sendte melding på melding, og så ble det jo noe. Jeg og samboer ble invitert til et annet par samme kveld, men hadde lovt henne først. 

Synes helt ærlig det er litt respektløst. Hva tenker dere? :)

Anonymkode: bc80c...751

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg har hun for vane å endre på avtalene vi har laget, ved å feks: skal vi heller dra til den restauranten, den er billigere. Skal vi heller gå tur osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånne venninner pleier jeg å ha meeeeget konkrete avtaler med. «Ja jeg kan komme til deg kl 15 lørdag, og dra igjen 18, siden jeg har andre planer på kvelden.»

Da må hun få ut fingern mellom 15-18 ellers blir det ikke noe av

Anonymkode: 4f0c4...27a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånne venninner pleier jeg å ha meeeeget konkrete avtaler med. «Ja jeg kan komme til deg kl 15 lørdag, og dra igjen 18, siden jeg har andre planer på kvelden.»

Da må hun få ut fingern mellom 15-18 ellers blir det ikke noe av

Hehe lurt! Takk for tips du ☺️ veldig bra! Tror det har noe med at jeg er ufør, at mennesker tar min tid forgitt. Merket forskjell før, når jeg var i jobb. Det er mange som er sånn mot meg, dessverre. Derfor jeg nå kommer til å endre på dette. For jeg har ingen plikt til å stå klar alltid på andres bekostning, selv om jeg ikke er i jobb. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hehe lurt! Takk for tips du ☺️ veldig bra! Tror det har noe med at jeg er ufør, at mennesker tar min tid forgitt. Merket forskjell før, når jeg var i jobb. Det er mange som er sånn mot meg, dessverre. Derfor jeg nå kommer til å endre på dette. For jeg har ingen plikt til å stå klar alltid på andres bekostning, selv om jeg ikke er i jobb. 

100% riktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...